|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Autor |
Zpráva |
Fojttmutt
Příspěvky: 162 Bydliště: Trpín
|
Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Zdravim, vim ze uz je tu hodne takovychto otazek, ale potrebuju radu. Otackomer si dela co chce. At jedu nebo stojim, temer stale je na nule, za jizdy vetsinou se hybne na 5-6tis. otacek a padne zpet na nulu. 1] dal jsem novy drat od indukcni civky co vede to otackomeru 2] pojistky ok 3]Daval jsem i jinou pristrojovku a zadna zmena 4] menil jsem i indukcni civku, zadny rozdil 5] blbe jen otackomer, zbytek palubovky je ok 6] zadna oxidace nebo studeny spoj tam neni, v jine Felde otackomer jede Obcas otackomer funguje normalne .
Jedina moznost dle meho nazoru je, ze oba otackomery jsou z MPI modelu, i kdyz dle me by mely byt stejne. Vase nazory ?
_________________ Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h
|
22.12.13, 11:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
U MPi bych předpokládal, že signal dává řídící jednotka a že to takhle jednoduše fungovat nebude
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
22.12.13, 12:45 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
I u BMM nejde signál přímo z indukční cívky, nebo spíše VN modulu. Z vlastní zkušenosti vím, že to z VN modulu nejde asi vůbec, nevím. Ale do otáčkoměru to jde z nějakého pinu v konektoru ŘJ. Jednou jsem to opravoval na feldě BMM 96. Fáčko to má asi stejně. Budíky z BMM a MPi feliny nejsou záměnné. Taky jsem to zkoušel u naší feliny, ale na vrakecu mi dali asi z BMM a nefungoval. Po naskočení motoru to vždycky ručičkou otáčkoměru jen cuklo, ale neukazovalo to.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.12.13, 14:03 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
To že nieje priamo zapojený na indučku/trafo,ale na osobitný pin na rj,ešte neznamená,že dostával iný signál,alebo že niesu prepojené vovnútri rj.Bmm na karbec by malo fungovať normálne,mpi ale nie.Kedže existovali/existujú aj karbecové feldy,tak pochybujem žeby preň vyrábali ešte aj extra otáčkomery.Aj ked síce neviem,či náhodou nemali len čisto hody namiesto otáčkomeru.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.12.13, 15:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Karbecovou felinu jsem zatím ještě na vlastní oči neviděl, jen jsem o tom četl. Když by to bylo tahané z VN modulu, v ŘJ spojené s otáčkoměrem, proč by to tak složitě dělali? Tahali by místo 2,5m drátu 5m?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.12.13, 16:45 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
su blbe otackomery, respektive nieco na plosaku pristrojovky. Tiez som taky mal na felde. Forman ma pristrojovku z Mpi 1,6, byvavala aj z 1,3 Mpi, motor mam Bmm a uz nebohy Vrakorit mal pristrojovku z Mpi a bol tam karbec
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
Naposledy upravil kwiko dne 22.12.13, 17:24, celkově upraveno 1
|
22.12.13, 17:21 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Varok:Prečo je na felde ťahaný silový kábel z alternátora do poistkovky a pak z nej na batériu,ked mohol byť aj priamo? Ale netvrdím že to tam je prepojené,je to pouze moja úvaha.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.12.13, 17:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Protože ve škodovce nějaký chytrák uvažoval, že to vylepší a ve výsledku to spíše zku..l než vylepšil. No a s těmi otáčkoměry se s tebou nebudu hádat, nemám to ověřené a možná máš pravdu. Bez schéma zapojení nebo alespoň konektoru ŘJ nic nezjistíme.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.12.13, 18:07 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6589 Bydliště: Kosice
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
ak by z RJ siel namiesto impulzov PWM signal, tak su vnutornosti otackomera asi jednoduchsie, pretoze odpada integrator.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.12.13, 10:04 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Nechápu jak je to myšleno s tím taháním 5m vs. 2.5 m kabelu. Nechápu proč by hall dával signál ŘJ, ŘJ signál pro VN modulu a z něj tahal signál pro otáčkoměr, to by bylo řešení pěkně na ko.... Souhlasím s Ventilem, že ŘJ dovede převést signál na takový, aby se samotný otáčkoměr zjednodušil
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
23.12.13, 12:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
Těch 5m oproti 2,5m bylo myšleno jen obrazně. Káblík by byl z ŘJ tahaný přímo k budíku. To je dejme tomu metr káblu, nevím přesně. Kdyby to šlo z VN modulu do ŘJ a teprve potom do budíku, to je další celá cesta vnitřkem vozu tam, a zase zpátky k budíku. To možná i 5m kabelu bude.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.12.13, 12:22 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
tie budiky su zamenne, a teda su usposobene tak, aby ficali jak na karbeci, tak na Bmm ci Mpi. Ked kvoli tomu bude treba aj 10m kabla navyse stale je to inteligentnejsie ako robit x typov DPS budikov. To je preco je felda super kara na opravy. Dnesne auta sice obcas maju HW rovnaky, ale SW je iny na kazde auto
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
23.12.13, 15:50 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
me na karbecu taky fungoval otackomer z feldy mpi
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
30.12.13, 18:31 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: Otackomer ve Favu, palubovka z Felicie
nevím jestli jste to už vyřešili ale nemůže to být jen "rozpajené" konektory ze zadní strany otáčkoměru jak je tam ten kovový váleček ?
mě to dělalo něco podobnýho a tohle to vyřešilo ...
|
5.1.14, 10:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|