|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
zima - štartovanie favorit
Autor |
Zpráva |
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
zima - štartovanie favorit
zdravim, mam favorit 1.3 bmm r 94 a mam problém so startovanim v zime v minusovych stupnoch od 0 toci celkom slusne no nechce naskocit, naskoci na 3 pokus benzin je tam lebo sviecky su mokre asi to moze byt cievka. baterka ma 12,6 V a ma 2 roky alternator je magneton 14 V 70 A, cez cele leto na jar aj cez jesen startuje bez problemov hocikedy iba teraz na zimne obdobie dajak nechce pocuvat sviecky som menil pred 3 mesiacmi domnievam sa ze pricinou startovania moze byt cievka (telefunken elektronic) inac vsetko sa mi zda v poriadku, vie mi niekto poradit ako by som mohol zmerat cievku al kde by som mohol hladat chybu? dakujem
|
8.1.14, 20:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Vůle ventilů je pravidelně seřizována?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.1.14, 23:11 |
|
|
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
Re: zima - štartovanie favorit
Hej ventily sme nastavovali asi pred 2 tyzdnami lebo som myslel aj na to, ze kvoli tomu startuje tak tazko ale nic sa nezmenilo
|
9.1.14, 09:39 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: zima - štartovanie favorit
Ta cievka je original - ak ano, tak bude dobra. Ja by som najprv pozrel ci sviecky nemaju milion kilometrov. Benzin tam sice ide, ale ked je chybny teplomer, moze ho byt malo. Mozu prebijat kable a posledna moznost je vybehany motor. Kolko mas nabehane? Aka je spotreba oleja?
|
9.1.14, 11:48 |
|
|
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
Re: zima - štartovanie favorit
Sviecky som menil nedavno a maju asi 2 000 km cievka je original motor ma nabehanych 134 530 km a spotreba oleja nulova iba co mi odkvapka pri tesneni hriadela motor inac ide v poriadku netrha nic vsetko ok spotreba sa pohybuje okolo 6,5 l iba to startovanie ma nici a iba pri bode mrazu
|
9.1.14, 23:13 |
|
|
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
Re: zima - štartovanie favorit
A cidlo teploty som tiez menil a vsetko tak ako bolo pri studenom motore mam otacky nad 1000 a ked sa zahreje pekne klesne na cca 800 otacok
|
9.1.14, 23:16 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: zima - štartovanie favorit
V jakém stavu máš VN? Kabely, palec a víko rozdělovače?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.1.14, 23:17 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: zima - štartovanie favorit
Že by to bylo zapalováním se mi nezdá. To by za studena blblo i po nastartování, škubalo by to, šlo by to špatně do otáček, hlavně za vlhka (orosený "zpocený" motor). Určitě by to neznamenalo jen delší startování. Tohle dělá buď špatně adaptovaná ECU, nebo vadný snímač teploty chl. kapaliny. Říkáš, že jsi snímač teploty vyměnil. Nechci z tebe dělat vola, ale doufám že víš že u BMM se to čidlo nachází vzadu na sacím potrubí. To na termostatu je pro budík v přístrojovce. To jen tak aby bylo jasno. Pokud si si jistý, že ti to někde necucá falešný vzduch, provedl bych na tvém místě "starý start". Stačí jeho zkrácená verze - zahřát na provozní teplotu, vypnout, odpojit na patnáct minut baterku (nebo sejmout svorkovnici z ECU) a poté nastartovat a nechat to běžet aspoň pět minut (nedotýkat se pedálu akcelerace). Nechat vychladnout a vyzkoušet to nastartovat. Potíže se startováním vstřikovacích fáček a feld měli většinou páprdové, co přesedli ze stodváci, kteří při startu vehementně šlapali na pedál plynu, nebo ho dokonce "pumpovali". Adaptaci řídící jednotky na motor tím úplně rozhasili. Jo a ještě vyndej snímač otáček a očisti mu sondu (ten váleček, hlavně zespodu) od prachu ze spojky. Může to dost podstatně pomoci.
|
10.1.14, 00:18 |
|
|
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
Re: zima - štartovanie favorit
Ano viem kde je cidlo teploty motora a presne to som menil, kamos mi poradil ze ten palec bude asi vadny ale vyskusam ten stary start len aby som mal cas lebo kazdy den cestujem 100 km, kable su v poriadku boli premerane veko rozdelovaca ciste leskle tak este poskusam ale zatial dakujem
|
10.1.14, 08:27 |
|
|
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
Re: zima - štartovanie favorit
A este tolko ze odkedy mam toto auto nidky nezoslapujem plynovy pedal a pekne naskoci stale a nepotrebuje zoslapnutie jak stara skodovka
|
10.1.14, 08:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: zima - štartovanie favorit
No ono někdy měřit nepomůže. Mám zkušenosti, že někdy kabely VN ukazují dobrý odpor v normě, ale jsou špatné. To mi dělalo hodně na starém karbec fávu. Z toho co mám teď vím, že kupovat ty nejlevnější čidla teploty na sání se někdy nevyplatí. Já bych preventivně koupil nové víčko a palec rozdělovače, VN kabely, není to zase tak drahé. Pokud to nebude tím tak alespoň budete mít pár věcí, které na to nemají vliv. I když to může být blbost, mě to nedávno dělalo něco podobného. Nakonec jsem měnil čerpadlo v nádrži. Třeba to je jen náhoda a odchází, teplota na to třeba nemá až takový vliv.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.1.14, 19:00 |
|
|
jozefcr
Příspěvky: 7 Bydliště: Kráľovský Chlmec
|
Re: zima - štartovanie favorit
Zdravim prepacte ze sa hlasim po takom dlhom case ale zahada je viriesena problem nebol nikde co ste mi radili ani tam kde som to myslel ja. Problem bol tam kde byvali majitel napojil bezpecnostny spinac na benzinove cerpadlo to aby sa nedalo nastartovat a ja som ten spinac odpojil a tak aj v -9 stupnoch startovalo na prvy pokus a bez namahania takze dakujem vsetkym ktori mi chceli pomoct
|
4.2.14, 10:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|