Felicia 1.3 MPi LPG Prodleva za plynem, trochu divná lambda
Ahoj Pánové odborníci, snad kolegové.
Mám trochu problémy s mojí feluškou. Mám tam LPG (reduktor elektronicky rizen rj. BRC Just). Při jízdě za tepla i za studena se mi stává, určitě ten pocit zná kdejaký LPGista, že jedu, tak na půl plynu a auto se začne dusit, musím přidat plný plyn a auto se jako probere, trochu vysřelí a pak zase uberu plyn a pokračuju plynule. Jako by pomalu regulovala lambda, respektive neregulovala. Vyměnil jsem teplotní čidlo, bylo trochu už divoký a napích sem to na diag. byla tam za pár měsíců slušná řádka chyb, tak jsem je smazal a dnes jsem auto prížděl a po jízdě jsem udělal výpis chyb a vyhodilo to chybu že vstřikovač 1 a 2 sporadicky skrat na kostru - asi proto se v chybách objevila i lambda, ale s podivnou chybou, že má skrat na plus. Proměřil jsem jak píší v příručce labdu (vstřiky jsem zatím nechal být) a dle pánů ze škodovky by mělo jít z jednotky na pin 3 a 4 konektoru lambdy 450mV, no já tam mám 1.21V a to se mi zdá divný, skrat kabeláže na kostru jsem vyloučil, bohužel zkrat ve svazku k jinému el. zařízení těžko proměřím, nechce se mi zbrkle svazek rozebírat, po dvaceti letech skoro už to bude všelijaký. Ve Vag scope mi lambda lítá mezi 0.5V a 1.2V - když jí chvíli nakrmím tak na 5-6 tisíc (profouknu párkrát) tak ukazuje 0.5 až 1.03 . celkem konstatně. Dle příručky by se ale měla vejít do 0,75 až 1,0V takže bych se rád zeptal jaké jsou vaše zkušenosti jak moc lambda lítá. Je tam asi ještě originál (1997). Docela mě to štve, protože se o ní hezky starám a takhle se oplácí holka jedna. Samozřejmě klapku jsem sice nečistil, ale reset a základní nastavení jsem udělal.
Někdo nějaké nápady? Doufám, že jsem nezaložil tisíckrát omílané téma.
8 Faults Found: Měření první výpis paměti.
01087 - Basic Setting Not Performed
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
3 Faults Found: dnešní měření výpis závad po zkušební jízdě (10km)
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Obrázek z Vag scope zde :