Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne 
Autor Zpráva

Příspěvky: 6
Příspěvek škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Dobrý den, mám problém se Škoda Felicie 1.3 Mpi po zahřátí na cca 90°C např. v koloně nebo jen při zapnutém motoru, když si odběhnu třeba k bankomatu. Pravidelně škubne po zvýšení otáček pro přeřazení na vyšší rychlost nebo při podřazení na 2ku. Nevíte čím to může být? Diagnostika nic neukázala a zapalovací lištu jsem vyměnil z minulého motoru. (nedávno jsem dával nový motor) Díky za rady :wink:


23.2.14, 17:53
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Tesneni pod klapkou nebo sacimi svody?


23.2.14, 19:00
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Motor jsem tam dával s klapkou i svody. Myslíte že by se mělo vyměnit těsnění pod klapkou a těsnění sacích svodů?


23.2.14, 19:23
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Ne dat nove, zkontrolovat tesnost. I vyfuku. Koukni jestli nemas diry ve svodech pred lambdou ale jen tak strilim protoze jsi dobre nepopsal to skubnuti, jestli diag nic nevyhodil tak me napada jen tohle a ventily. Ten motor jsi koupil kde? Vis urcite ze je v poradku?


23.2.14, 20:30
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Pri skubnuti mi raficka otackomeru poskoci o cca 3-4 mm dolu. Motor je od znameho ktery ma servis byl vyndavanej z auta, ktere jezdilo. Motor ma najezdeno cca 80 tisic.


23.2.14, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Kdyz jsi menil motor, vyndaval jsi z prevodovky HALL snimac aby se neposkodil? V jakem je stavu, neni zabordelenej? Na setrvacniku ten ozub "protikus" je cistej? Jak vypadne jiskra a pri tom pada otackomer, vypada to na vypadek v signalu polohy kliky.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


23.2.14, 21:22
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
To je pravda, ale cekal bych ze si jednotka bude stezovat kdyz nevi kde ma kliku a rikal ze diag nic neodhalila.


23.2.14, 21:58
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Hall snímače jsme nejspíše nevyndavali, dělal jsem to s mechanikem. Do převodovky šel novej olej. Motor byl právě krásně čistej ale dovnitř jsme neviděli pro jistotu jsem ho projeli vyjetým olejem a až pak jsem dali novej olej. Setrvačník jsem nějak zvlášť nezkoumali tedy aspoň já třeba ho zkoumal mechanik zeptám se ho. Když termostat drží cca 80°C tak se nic neděje. Začne škubat při vyšší teplotě cca 90°C to by byla taky ta klikovka?


24.2.14, 08:43
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Mám další zjištění na volnoběh v koloně motor sníží otáčky jako by chtěl chcípnout ale pak si zase ustálí otáčky a po chvíli se to opakuje. Dále když jedu na tu teplotu cca 90°C, tak když lehce povolím tlak na plynu tak to škubne stejně jako při zrychlování jak jsem popisoval výše.


25.2.14, 14:10
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Teplotu, kterou snímá řídící jednotka, jsi kontroloval? Měla by být stejná jako je na budíku. Pokud by byla jiná, může být nevhodná směs v některých režimech a může to cukat.


25.2.14, 14:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 6
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Teplotu jsme přes diagnostiku kontrolovali a byla stejná.


25.2.14, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Příspěvek Re: škoda felicie 1.3 MPi po zahřátí na cca 90°C škubne
Při studeném motoru to tedy nedělá ? A zkoušel si to na Neutrálu přidat npř. plyn jestli ti otáčky nespadnou,nebo když zařadíš a pouštíš spojku do záběru,děláš to pod plynem nebo první spojku do záběru a potom plyn ? Pro jistotu bych se koukl i na stříky....A nebo jestli tam u spojky není špatné ložisko,i když si myslím že by to dělalo i při studeném,ale těžko říct.Těch možností je plno.Nechal bych to napíchnuté na diagnostiku,jel bych to projet a kouknul bych se na údaje jestli někde nelítají při řazení špatné čísla.


25.2.14, 18:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz