Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 2.11.24, 21:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6325
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Najlepšie je to zamáznuť hustou vazelínou a pak to vydrží večne.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


14.2.14, 04:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
a neměla by tam bejt gumička jako je cedle na baroskopu ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.2.14, 09:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6325
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Nie,sú tam len "naostro" fastony v plastových koncovkách.Alebo je tu ešte jedna možnosť prerobiť to na čidlo z feldy s vodotesným konektorom.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


14.2.14, 09:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No, možná připájím k tomu starému čidlu faston a bude "do zásoby". A nebo platit co tři roky 60 kč? :D

Hoši co je lepší? Budu dávat snižovat a kontrolovat těsnost hlavy. Přitom bych rád ventilový rozvod vyčistil od karbonu. Je lepší to rozebrat, vyčistit, vyměnit gufera, složit a dát snížit a nebo naopak nechat snížit, zkontrolovat a pak rozebrat?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.2.14, 19:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12491
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Najskor znizit a otlakovat, potom sa s tym paprat dalej ked mas istotu ze je OK.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


25.2.14, 20:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
nejdřív bych jí vyčistil, většina firem jí chce čistou nebo chce příplatek a pak to nechal celý udělat u nich

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.2.14, 20:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
OK by měla být. Prý ten motor jezdil normálně (najeto údajně 122 tkm, tak aby ne). Teď ať napíše ještě někdo třetí. Ať to rozsekne.

Čistá by měla být kvůli otlakování? Jak se to vůbec provádí? Páč při snižování to jenom hodí na frézku, tam by nečistoty vadit neměly ne?

A snížení o milimetr by mohlo být OK, co myslíte? Písty 136. KP by měl být 10,8.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.2.14, 20:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6325
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Ide o to,aký stôl,frézku resp. prípravky na upínanie má.Mne nieje potrebné dávať dole ani "klaviatúru",niekto to chce úplne čisté a holé.Tak či tak to vyčistiť bude treba,tie hliníkové spony sa dokážu dostať a nalepiť takmer všade.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


26.2.14, 11:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
odvez to sem www.rho.cz
Snížení rovnání 300, čištění 150 (a sám ji tak nevyčistíš) tlakování 200.
Ventily brousíš sám?

_________________
Ex^2-Škoda 120
Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl.
(__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo


26.2.14, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ventily bude třeba brousit, pokud bude tlakovka OK?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.2.14, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10230
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
tak tlaková zkouška se podle mě dělá co se týče vodních kanálů v hlavě, zda není prasklá. Těsnost ventilových sedel je jiná operace... tu ostatně můžeš ozkoušet doma před odstrojením hlavy a na základě tvojí zkoušky rozhodnout zda ji chceš nějak řešit...otázka je taky opotřebení vodítek...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.2.14, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Aha. :D Hoši, možná teď vypadám jako nějaký tydýt, ale úprav či oprav motoru nejsem moc znalý. Doteď ten parchant šlape jak má, tak jsem se o to nezajímal. Těsnost zjistím tak, že něco naleju do spalováků a budu čumět, jestli neubylo? Co tam mám nalít?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.2.14, 20:40
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4134
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Do spalováku naleješ benzín ideálně až po okraj a stopuješ za jak dlouho proteče dopryč kolem ventilů..ideálně by tam měl vydržet přes noc, ale jak vydží aspoň hodinku je to použitelné..pokud nevydrží ani 20minut tak je to velice špatné ;)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


26.2.14, 21:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10230
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
přesně tak, polož si hlavu vzhůru nohama (pokud možno přesně vodorovně) a zalej spalováky benzínem. Sleduj, zda z kanálů vytéká benzín, nebo je sucho/ za jak dlouho začne vytékat. My brali jako směrodatné, že do 30 min se neobjevil výtok z žádného kanálu > sedla jsou OK. Kdo byl velkej perfekcionista, čekal hodinu.
Pokud se ukázalo, že to teče, nechalo se to do druhýho dne, jestli ve spalováku něco zbude, nebo ne. Pokud nezbylo, musí se to zabrousit. Pokud to valí opravdu hodně, musí se sedla i přefrézovat/vyměnit - to už nech na rozhodnutí hlavaře, záleží, jak moc je to podpálený a jestli se to už někdy dělalo. Obecně je lepší, pokud chceš řešit sedla u hlavaře, sundat třeba jenom klaviaturu a nechat přesnou ventily s pružinama na místě - ať si diagnostiku udělá hlavař. Nemá cenu zde mluvit o tom, že to musí být opravdu člověk co ví co dělá... Kachnis měl kdysi na webu referenci na někoho dobrýho snad i ze severní moravy, možná bys to mohl zkusit dohledat...

Jedna perlička - jednou byla na stole hlava, ze spalováku stoprocentně ubýval benzín, ale netekl z žádnýho kanálu... pak jsme zjistili, že na ponku se dělá loužička. Světe div se, teklo to přes svíčku, normálně prasklý izolátor. Přitom motor jel celkem normálně...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.2.14, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12491
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
A ked nechces davat hlavu opacne tak ju staci dat kanalmi navrch, a kazdy naliat. Ked sa zacne robit mapa okolo ventilu tak vies ze netesni.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


26.2.14, 21:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz