Vstrekovacia jednotka BMM
Autor |
Zpráva |
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
Druhý kompletný vstrekovač sa dá zohnať za pár € ak vieš kde hľadať+ vymeniť ten filter a zmerať tlak a musí to ísť.Škoda laborovania,len zbytočné nervy.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
23.3.14, 16:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
uz hladam ale kde? poradte ale kua chlapi, nechce sa mi verit ze ked sa pokazil ten servomotorcek, tak sa menila vzdy komplet cela BMM-ka, musi byt navod ako to stelovat. Odmerajte mi niekto kolko trci ten srobik ako to nastavit na vagu a hotovo. Zase tam mam nezmyselne hodnoty. Tich 0,45V asi bude spravnejsie. Mal som v plane ze si zapnem diagnostiku. klapku natocim aby mi vo vagu ukazovalo 0,45V to je tusim uhol 15 stupnov podla diagnostiky zafixujem a k tomu prilozim to servo ale ako? A ci ked tam budem srobovat motorcek ci sa ma ten kontak zatlacit alebo ostat tam rozopnuti ale skor to prve spojeny. http://www.youtube.com/watch?v=wZItgp_8Z0s aha Iljuša tam cosi steluje akurát neviem kolko, a nic mu nerozumiem. volaku miierku tam pcha 0,5 a takito spešl navod by som potreboval. tieto vstrekovace musia byt aj vo vx,seatoch a vsade takýchto nastaveni mal byt plny net a nic
|
23.3.14, 17:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
pokiaľ si pamätám na voľnobeh zohriaty motor uhol klapky má byť niečo medzi 4-6°, ty si to celé rozladil, ten servomotorček má 4 kontakty, 2 z nich sú priamo na motor tam keď privedieš 12V tak servo vysunie, alebo zasunie keď ho prepóluješ, zvyšné 2 kontakty sú spínač voľnobehu, ak klapka dosadne musí mať menej ako 10Ω, keď klapku pootvoríš musí mať nekonečno... pokiaľ to servo zasunieš na doraz tak sa klapka o doraz neopiera, vtedy na tom druhom konektore kde je potenciometer musíš namerať tých 0,45V za predpokladu že na kontakte 1 je - a na kontakte 5 je +...
ja stále neviem aký šroub si rozšteľoval...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.3.14, 21:53 |
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
No lenze zohriaty ale ja nebudem motor nahrievat horakom a potom ked bude zohriaty budem stelovat klapku Najlepsie by bolo z nejakého programu alebo original servis prirucky zistit presne ako co nastavit. Je to ten srobik co sa opiera o spinac na tom trni co posuva klapku, ten co dava RJ signal volnobeh alebo zataz. Mozem zohnat novy motorcek ,klapku komplet zatial mi nikto neponukol ani som nenasiel. Keby s tim srobikom nikto nikdy nepotocil a bol by ako z tovarne, ale pokazil by sa ten nastavovac ( teraz je jedno ci kontakt nanom alebo prevod by sa zodral alebo by motorcek zhoreôl,proste by sa musel vymontovat) a musel by sa dat novy, Ako by sa malo spravne postupovat? nemat zapnute zapalovanie alebo ano alebo sa onic nestarat proste vytiahnut kaabel z neho odsrobovat nasrobovat tam novy motorcek zapojit kabel zapnut zapalovanie a RJ ho vytoci tolko kolko treba a moze sa startovat, nic netreba v RJ resetovat? neviem ci si pozeral to video ale on tam skusa volu medzi srobikom a tim kontaktom mierkou? to len tak zosrandy? obrazok sem neviem dat...
|
23.3.14, 22:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
klapka sa za prevádzky o ten doraz opiera, tam žiadna medzera byť nemôže... pokiaľ vymeníš servomotor ako kus na klapke nastavovať nič netreba, ja doma nejaké diely mám, len neviam od kiaľ si. aj tak neviem čo si tam šteľoval... preštuduj si toto: http://stekly.wz.cz/bmm.htmlsnáď budeš múdrejší
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.3.14, 22:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
inak neviem to video som celé nepozeral, ale zdá sa že to je jetronic, to je ešte elektronicky riadený karburátor, BMM je už vstrekovanie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.3.14, 22:54 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
Da se to seridit, uz si nepamatuju kolik to ma mit, ale laboroval sem s tim u trabanta, michalkatka si bude muj projekt pamatovat a vim ze prave kvuli tomu sem to nejak prestelovaval aby si to s trabantem vic rozumelo a slo to,bylo tam problem ten ze dvoutakt sel moc lehko narozdil od ctyrtaktu a tak sem to myslim vic privrel, ze sice uhel klapkybyl pak mensi, ale ten motorek pak byl v jine poloze, ja uz ted fakt nevim uz je to dlouho
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
23.3.14, 22:57 |
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
michalkatka píše: klapka sa za prevádzky o ten doraz opiera, tam žiadna medzera byť nemôže... snáď budeš múdrejší moze a aj je, ten spinac ma nejaky posun ono to nieje o kontakte toho srobiku s tim kontaktom ale ten srobik zatlacil ten spinac cize tam neni medzera ako taka ale je tam proste plac drahy toho spinacu. aj ked len 2mm ale to moze znamenat rozdiel ze klapka bude namiest 4stupnov nastavena na 7 stupnov alebo namiesto 0,45V 0,56V, no asi musi byt nachlp presne alebo ja neviem. Raz som to uz mal tak ze skoro skoro dobre islo prvých 6 sekund co je podla mna faza startu, a potom asi zacne RJ fazu ohrevu a je to v pici otacky idu do pekiel, Vtedy mi padli cc400 ale uz to vyzeralo ze sa t udrzi vyletelo na 1000 hrkotalo ale ne zdochlo to ajtak. A inak volnobeh mozem kaslat ak mate napad ako udrzat motor aby mal silu tak sem s nim. ked je problem ze ked aj pridam prudko plyn tak motor sa nevytoci za plynom ale je tam diera ,dusi, a zasici v sacom. na tej fotke ten srobik tusim ani nieje, zajtra to cvaknem a oznacim Ja uz to mam nastudovane viem ako to funguje ale to je malo. to mi pomoze asi ako navod na telefon:Kedchcete vytocit kontakt stlacte zlenu klavesu... ale ja mam nastolerozobrati mobil a potrebujem vediet ako ho zlozit nie ako z neho zavolat.
|
23.3.14, 23:54 |
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
takto som to mal, ked to nefungovalo, je to ten srob co je oproti spinacu volnobehu blok hodnot v diagnostike okienko 2 uhol natocenie skrtiacej klapky a 3 napatie bezca, rukov nastavena klapky zafixovana v takej polohe srobovakom takto vyzera byt otvorena podla VAGU na 14.9 a 15 stupnov krokovy motorcek ostal odsunuty a spinac volnobehu rozpojeny, tu som nevedel ci dostelovat srobom tak aby sa opieral o kontakt, urobil som to vsak tak ze som priviedol napatie na servomotorcek aby sa vysunul k tomu srobiku tak ze sa zapol spinac volnobehu, myslim ze som aj vymazal pamat zavad alebo odpojil baterku pre zaujimavost ale zospodu ciste no a dopadlo to tak, ze nastratovalo na brnk ako doposial volnobeh sa drzal na 1000 amotor neskapal nehal som ho nech sa zohreje motor a RJ sa uci. Po case sa mi ale zdalo, ze servo chcelo pridat na otackach motorcek v nutri sa asi tocil ale snek sa nevysuval neviem mozno ho chcelo vratit ,zhasol som motor. Napichol som VAG nastartoval 70stupnovy motor a naskocil a bezal asi 50 sekund a skapal
|
24.3.14, 19:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
daj ten šrobik tak aby sa klapka toho šrobiku nedotýkala ak je šnek úplne zasunutý, zasunieš ho tak že na kontakty privedieš 12V, ak pôjde von, daj ich naopak...
RJ si nastavovač nastaví sama, na to má potenciometer, pokiaľ si s ním nehýbal tak tak ho nechaj tak...
zmeraj ten tlak paliva, aj zozhasený nastavovač dovolí motor vytočiť a lietať s tým hoci aj 150, nemá dôvod dusiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.3.14, 22:35 |
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
Mal som to tak ako je na obrazku ze sa to nedotikalo, to som mal vytiahnuty konektor z toho motorceka a ked som ho napojil tak RJ s motorcekom nic ani nepohla. Ja som tam musel rucne na prve horne dva kontakty z autonabijacky dat napajanie a posunut ho. Neviem ci s nim nehybala RJ preto lebo klapku nasnimala ze je v spravnej polohe alebo preto ze nefunguje, A stale len strielam ako to ma byt vlastne v zaklade nastavene Aky ma byt predstih? Viem ze ten sa upravit neda ,jedine premapovanim RJ ale aky ma byt, Podla vagu si ho nastavi na -6stupnov. Mohla by to robit aj zla lambda? Sice som nemal motor zohriaty na 90 stupnov ale cca na 70 takze asi stale obohacovalo zmes ale vsimol som si ze Vo vagu ukazovalo lambnu 0,6V 0,8V a tak okolo to kolisalo. Nemam tlakomer dotiahol som tu BMM skrutky sania hadicky vsetko mozne keby to niekde salo vzduch, este som menil platne zajtra olej s filtrom, nejde spiatocka a spinacom to nebude , osvetlenie SPZ raz svieti raz nesvieti podla toho ako je naklopene dvere kufra ... Kde je palivovy filter? Mal som pravu stranu na zdvihaku ale tam som ho nevidel bude nalavo? Alebo ak odpojim hadicku na pritoku do vstrekovaca a dam ju do flasky, kolko benzinu ma cerpadlo precerpat za aky cas?Ak nacerpa malo tak je jasne ze ani do motora potom nestiha dodavat. Alebo odpojim prepad ale zas neviem ci to ma iba cicerkom alebo vobec alebo iba kvapkat...je to salamunske riesenie ale ja nemam taky vercajk doma ako vyzera vstrek na volnobeh? niesom si isty ale mne to naprskalo male kvapky na tu klapku to tak ma byt ovo sa to vypari v sacom alebo to ma bit pekna jemna hmla? zajtra to skusim poriadne pozriet aj ked pridam plyn ci to bude stale štat alebo to bude pekne rozprasovat A ak je nizky tlak paliva tak priskrtim odtokovu hadicu a malo by sa to zlepsit nie? bud to spomali cerpadlo a tlak bude rovnaky alebo sa tu zlepsi
|
24.3.14, 22:54 |
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
No chcel som pozret cerpadlo ci nieje spinave sitko ale pristup nakkt takze s tim nic, filter je nad nadrzou a ked dam nadrz dole uz je nenamontujem naspat lebo su uhnite sroby, Po privreti odtoku paliva ziadna zmena, zacal mi lietat ukazovatel stavu paliva Motor skapina nema dobry chod vytocit ide horko tazko s dierou, ak sa snazim pohnut ledna tak 3 metre ale ak odpojim snimac teploty motora udrzuje sice motor v 1500 ale nekape ide vytocit aj sa zda ze by to jazdilo. chcel som pomerat odpory ale merak mi nejako nemera a vo vagu vyzeralo byt cidlo ok teda co sa teploty tyka ukazovalo mi 17stupnov a 18 to som myslel ze jedno je snimac vzduchu a druhe motora a 1 stupen tak ze to ukazuje dobre, a motor sam nikdy poriadne nezahrial ale cca 75 stupnov mi to ukazalo. no a teraz dalsie moje myslienkove pochody ak neni zapojene cidlo rj dosadi teplotu zhruba -49,5 a asi upravy dobu vstreku. No bud to vyrovna slaby tlak paliva a stihne poriadne natiect ked je ihla dlhsie otvorena alebo viacej paliva vyrovna chudobnost zmesi ak taha falosny vzdch... plus ine dalsie kombinacie zlata dobra mazda 3,5 roka som sa jej ani nedotkol
|
25.3.14, 14:36 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
Ono je take pravidlo,že treba isť na to postupne,a nie hned všetko rozhasiť šrubovákom.V prvom rade vymeň ten filter paliva,nech už je akýkoľvek,aby si ho mohol vylúčiť.V druhom zožeň druhý vstrekovač,pretože sa to už asi viacej v tvojom prípade rozhasiť nedalo.Najlepšie taký ktorý fungoval.Pak sa to pokúsiť naštartovať a potom špekulovať.Ono dam tvoj priklad s mobilom-už je ťažšie ho zložiť,ked si ho kompletne rozmetal,a chyba možno bola len v batérii toho mobilu...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.3.14, 16:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
to čo si mal rozobraté na 3 fotke, tá pružinka na vrchu je regulátor tlaku paliva, ten udržiava tlak paliva, čerpadlo vie dať aj 5Bar, takže nejaké priškrtenie je zbytočné...
tlak paliva zmeriaš aj starým tlakomerom na kolesá, ono ak by si chcel od oka vyskúšať, palivo musí nie len tiecť, ale musí aj vytvoriť tlak, zo vstrekovača ide spŕška hmloviny, ak kvapká je to príznak že tlak je nízky...
palivový filter je uchytený na nádrži na ľavej strane takmer zvrchu, dá sa k nemu dostať poza tepelný plech čo chráni nádrž pred teplom z výfucku...
podľa tvojho popisu ti nejde ani nastavovač klapky, zrejme si ho už úplne dorazil...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.3.14, 18:31 |
|
|
formanis
Příspěvky: 31
|
Re: Vstrekovacia jednotka BMM
http://www.mojevideo.sk/video/1eb36/bmm_v_cudu.html ten musel byt v p uz predtim, ja som isiel postupne motor zhasinal na volnobehu tak som riesil volnobeh, to je napad dat skrutku ak ma byt vzdy na rovnakej poozicii mal tam byt holi trn napevno. Nekvapka ale robi male kvapocky, hmla to zase nebola sice na volnobeh tam pomaly prudil vzduch tak mozno to je tim. viem ze je to regulato aj ze ma udrzat 0,1MPa ale taky sajrajt natom cerpadlo ani filter uz asi riesit nebudem, bez zapojeneho cidla teploty ide motor vytocit, ma pravidelnejsi chod ako s nim a ma aj silu, benzin tam ide nemienim to riesit. Nesvietia tam spiatockove svetla ,spinac novy ale kablovanie to by som vam doprial vidiet to auto. Ako to vymysleli na skodofke taky bordel som este nevidel aby boly spiatockove svetla stierace a motorcek ostrekovacov a hmlovky na 1 poistke a relatku. Ak je hmla alebo prsi tak su zapnute hmlovky vpredu vzadu stierace aj ten ostrekovac sa obcas zapne a ak sa nieco posere tak nesvietite ani nestierate takze vidite Niekde je to pospajane ak zapnem obrysove nesvietia SPZ,zadne hmlovky ISLI iba ked boli zapnute aj predne, uz nejdu, predne hmlovky svietili aj ked nebol kluc v zapalovani vsetky vypinace vypnute, ak zapnem obrysove svieti mi kontrolka zadnych hmloviek ale co je vrchol tak mi to preraza do startera a to je maximalne v pici kabelaz z na dbere kufra je tiez v pecku , svietit hmlovkami a spiatockami sa natom proste uz nikdy nebude. Dnes mi prisli bubny ale zle takze az zajtra a koncim s tim črepom, tesnenie pod BMM stoji 32eur Zajtra prehodim ten snimac teploty, dufam ze zas mi nevytecie cela chladiaca sustava...
|
25.3.14, 19:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|