Autor |
Zpráva |
Bulin
Příspěvky: 11 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Re: Volnoběh na BMM
No tak jsem dneska zkusil propojit tu klimu na pinech 33 a 35 ale nefunguje to . Asi to tahle řidici jednotka ještě neuměla
|
1.4.14, 19:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Volnoběh na BMM
Já jsem to s tím čidlem teploty psal schválně. Někde jsem kdysy na netu(možná to někdo dával i tady) viděl krabičku, jakože zvýšení výkonu motoru a přitom tam je jen odpor, který ošidí to čidlo teploty chl. kapaliny jak jsem psal. Tím pádem si jednotka myslí, že je motorstudený a dává více paliva. Tím se jakoby trošku zvedne výkon, ale taky spotřeba. U letadla nevím, ale karburátor je na hovínko a BMM je v pohodě? Co tam tak zkusit dát karbec z Ecotronica, ten měl myslím i ruční plyn, ne? Ale zase je to dost neprozkoumané téma.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.4.14, 19:55 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Volnoběh na BMM
problem je ten ze motor pobezi s bohatsi smesi nez ma byt a to pro nej muze ....po urcitem case...mit dalsi nasledky, ktere bohuzel v letadle muzou mit katastrofalni nasledky
U letadla nevím, ale karburátor je na hovínko a BMM je v pohodě?...k tomuhle je treba naspat ze AUTOMOBILOVY karburator je na hovinko, patri tam LETECKY karburator, ktery ma vyhrivani, kvuli moznemu zamrznuti, je uspusoben pro provoz motoru pri konstantnich otackach, pri provozu pri ruznem tlaku vzduchu, kdyz vystoupas kilometr je tam jiny tlak vzduchu nez dole, nema zadnou elektroniku okolo a pdobne, to bmm tak urcite pofrci, to ano, ale chyba jednoho cidla muze znamenat vysazeni motoru
ja pilotoval skutecny vrtulnik a karburator se prepinal nejdrive do rezimu pro start, pote zahrati motoru,, roztoceni rotoru, potom teprve rezim governor, tedy udrzeni stalych otacek rotoru, na budiku myslim vidis teplotu karburatoru, bohatost muzes myslim dokonce upravovat za letu.....vse si nepamatuju, mel sem toho plny kecky
proto sem pisu, ze experimentovani, s nejakejma odporama a blbnuti cidel zde neni na miste, maximalne bych sehnal jednotku co podporuje tu klimu a tim otacky zvysil
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
1.4.14, 21:11 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Volnoběh na BMM
Ono do dnešních letadel s pístovými motory, kterých je už relativně pomálo se už taky montují stříkačky, protože je to levnější záležitost..
Jinak u karburátoru jsou dvě základní řešení..která jsou obě závislá na tlakoměrné krabici (dalo by se teda všecko i ručně). Nejideálnější je kompresor, právě řízenej tou krabicí, kterej ti zajistí relativně stálý tlak (teoreticky by se to dalo řešit nějakým turbem a odpouštěním tlaku nazemi v nízkých hladinách) No a další řešení je samotné ochuzování směsi, to ale nemá příliš dobrou výškovou charakteristiku, protože s výškou ti pak klesá výkon a to celkem dost.
Upřímě bych měl trošku strach experimentovat s BMM a to ani ne tak kvůli přípravě směsi, ale kvůli zapalování..letecký motor má mít 2 nezávislé zapalování, které jede každé zvlášť i pbě dohromady (tak jak to měly staré waltrovky)
Nejjednodušší a nejlepší by bylo asi sehnat přímo stříkačku určenou pro letadlo co já vím z nějakého pipera, nebo cesny, nebo kam to teď montujou.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
1.4.14, 22:34 |
|
|
Bulin
Příspěvky: 11 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Re: Volnoběh na BMM
Díky za všechny názory ale jen na vysvětlenou proč blbnu s BMM. Souhlasím s Jiřím že v letadle by měl byt origoš leteckej karbec - nejdostupnější jsou Bingy které v základu stoji cca 8000.-Kč a jsou potřeba minimalně 2 , souhlasim se zdvojeným zapalováním , vyhříváním atd. A to se dostavame ke klasickému leteckému motoru pro ultralajty což je Rotax 912 a vykonu 80 a 100k, Rotax 914 turbík atd atd. Cenou se dostáváme nad 250000.- v základu ale spolehlivost je maximální. Takové motory si kupují lidi, kteří kapotu z letadla prakticky neotevírají a ze vším litaj do servisu. No a pak je druha skupina ke které patřím. Před 30 rokama sem začal strkat surovej motor z Trabanta do rogala a od tý doby se holt musím furt v něčem vrtat a stále doufám že to zase poletí o trochu líp No a jen pro info v jakym letadlo to líta : http://www.vlacky.com/video_akce/2011/m ... jov_26.wmv No a zvuk boxera subaru na tomhle letadle je prostě super Tam žádnej vytočenej turbík bejt prostě nemuže .
|
2.4.14, 19:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Volnoběh na BMM
Tak jasne, ja nerikam ze mas vsechno spatne, ale dej tomu veskerou peclivost, pruser je ten, ze do tehle elektroniky, ktera uz navic neco odjezdila, proste neni videt a zavada se tezko odhaluje pri predletove kontrole....Odkud jsi?
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
2.4.14, 20:23 |
|
|
Bulin
Příspěvky: 11 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Re: Volnoběh na BMM
Hojky, jsem z Velkého Meziříčí . No a aby toho nebylo malo tak mě ted začlo vrtat hlavou použití vícebodového vstřikování Magneti Marelli z Felicie 1.6 Mpi Kdyby někdo věděl o nějaké na zvrakování tak si to přijedu vykuchat Dik
|
4.4.14, 13:00 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Volnoběh na BMM
to spíš najdeš nějakou 1,3
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
4.4.14, 16:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|