specialnielektronika.cz - Snímače k APRI TC-6 - všechny!!!
Zabýváme se zakázkovou výrobou všech typů snímačů pro palubní počítač Apri TC-6 / TC-6P / TM-3http://specialnielektronika.czSnímač průtoku palivaSnímač rychlostiSnímač teplotySpolečná kabeláž pro připojení snímačůKrom toho dokážeme
opravovat rozbité originální snímače průtoku - dokážeme opravit závady na elektronice snímače a problémy se samotnou cívkou.
Nedokážeme nahradit chybějící třmínek snímače - zde je řešení pouze využití snímače průtoku naší vlastní výroby.Jak to vlastně vypadá a jak to funguje?
Jednoduše:-)
Místo nepraktického a na poškození náchylného originálního snímače uchyceného třmínkem jsme se vydali cestou mezikusu. Instalace je pak opravdu absolutně triviální. Pouze odpojíte kabel ze vstřikovače, vložíte náš mezikus a znovu zapojíte. Z černého konektoru palubního počítače je pak nutné vypíchnout piny původního čidla a vložit kabel od nového čidla, který je již opatřen kompatibilními piny.
Jaké jsou ceny (bez poštovného)?náš snímač průtoku paliva vlastní výroby - 813 kč
repase čidla APRI (rozbitá cívka) - 366 kč
repase čidla APRI (vadná elektronika, příp i cívka) - 488 kč
snímač rychlosti - 399 kč
snímač teploty - 229 kč
kompletní sada čidel pro TC-6 včetně žlutého a černého konektoru / TC-6P - 1554 kč
Poštovné:Platba předem na účet + zaslání na dobírku v doporučeném dopise (bublinková obálka): 100 kč
Platba na dobírku (bublinková obálka): 125 kč
Zasíláme i na Slovensko (i na dobírku) i dále po Evropě
Osobní předání Praha 4: 0 kč
Všechny snímače trvale skladem!!!Při objednávce nutno uvést, na jakou motorizaci to potřebujete - čidlo na 1.3 a 1.6 se liší (obrácená poloha vodičů na vstřikovači)!!!VÍCE INFO NA:
http://www.specialnielektronika.czDotazy sem nebo přes mail, objednávky přes
http://specialnielektronika.cz/objednavka.phpVšechna čidla jsou před odesláním otestována na vozidle, takže máte jistotu, že dostanete plně funkční a bezchybný výrobekPARAMETRY SNÍMAČŮ:- Snímače jsou 100% plnohodnotnou náhradou originálních snímačů Apri.
- Barevné značení přívodních vodičů se shoduje s originálními snímači
- Všechny vodiče jsou opatřeny originálními piny Škoda Auto, takže dokonale pasují do originálních konektorů
- Izolace použitých vodičů je typu FLRY (určena pro automobilový průmysl – odpovídající elektrické, teplotní a chemické vlastnosti)
- Použité konektory pro připojení jsou originální konektory Škoda Auto
- Zalévací hmota použitá pro snímač průtoku paliva má odpovídající elektroizolační vlastnosti a samotnému snímači zajišťuje velmi vysoké IP krytí
- Konstrukce snímače průtoku v podstatě znemožňuje jeho zničení – je odolná vůči vibracím, nárazům a tlaku
- Konstrukce snímače průtoku má ochranu proti přepólování
- Snímač průtoku poskytuje řádově vyšší stupeň reakce na změny impulsů na vstřikovači než originál
- Použité součástky mají zvýšenou tepelnou odolnost až do 120°C
- U snímače průtoku odpadá problematické uchycení pomocí „třmínku“ na červený vodič, není potřeba nic omotávat izolačkou. Instalace pouhým propojením konektorů je „plug&play“ a zvládne ji i laik.
- Všechny snímače jsou dodávány s podrobným návodem k výměně
- Na všechny snímače dostanete standardní fakturu/dodací list a platí na ně běžná 2 letá záruka pro spotřebitele
Již přes 100 spokojených zákazníků může parametry snímačů potvrditPorovnání výsledků měření originálního snímače průtoku Apri a snímače specialnielektronika.czTestovací vozidla:1. felicia 1.3 MPI - spotřeba na volnoběh 0,8 l/h
2. felicia 1.6 MPI (ECU Motor Excel) - spotřeba na volnoběh 0,9 - 1,0 l/h
V obou vozidlech byly namontovány oba snímače najednou a byly zapojeny do 2 palubních počítačů TC-6. Palubní počítač nalevo je připojen na snímač Apri, TC-6 napravo na snímač specialnielektronika.cz.
Výsledky:-
snímač od specialnielektronika.cz je plnohodnotnou náhradou originálního snímače Apri.- Drobné odchylky hodnot na obou palubních počítačích jsou primárně způsobeny tolerancemi použitých součástek v samotném palubním počítači. Zjistili jsme, že hodnoty nestoupají a neklesají zcela shodně ani při měření na 2 originálních snímačích Apri.
Navíc:- Zajímavé však je, že u snímače Apri je navíc podstatné, v jakém místě přesně je třmínek na přívodním červeném vodiči umístěn. Měřili jsme rozdílné hodnoty v závislosti na jeho poloze. Vypadá to, že je to značně citlivé na různé rušení.
- Nejzajímavějším výsledkem, který zřejmě vychází z toho, že snímače specialnielektronika.cz používají řádově rychlejší součástky, je to, co se děje na konci měření na obou motorech. Všimněte si, že originální snímač Apri má při prudkém uvolnění plynu problém rychle zobrazit správnou hodnotu spotřeby pro volnoběžné otáčky. Toto je markantní obzvláště na motoru 1.3 MPI, kde ani při opakovaném sešlápnutí plynu a jeho uvolnění originální snímač správnou hodnotu neměří. Na videu je vidět, že otáčky motoru jsou již dávno ustálené a originální snímač se s tím stále nevypořádal a teprv se hodnotově ustaluje. Dalším vysvětlením tohoto jevu je samozřejmě možná i principiálně extrémně citlivá konstrukce originálních snímačů na poškození (odhalená cívka) a i celkové stáří těchto výrobků, kdy mohou trpět různými oxidacemi, atd. které zhoršují vyhodnocovací schopnosti snímače.
(Pozn. použitý originální snímač Apri byl před testem osciloskopicky otestován a nevykazoval chování, kvůli kterému bychom se rozhodli ho pro test nepoužít.)
Felicia 1.3 MPIhttp://www.youtube.com/watch?v=aogTy0ttNJUFelicia 1.6 MPI Motor Excelhttp://www.youtube.com/watch?v=3EdHGhpH8_k