Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: LPG seřízení lovtec
v.kalandra píše: Takže dá se teoreticky říct, že v případě špatné membrany, se muže tlakovat voda v expanzce plynem?? A tudíž i během vyměny membran voda vyteče?? já viděl jen jednou v životě prsklou membránu prvnho stupně ten systém se jmenoval polyauto, namontované to bylo f madarsku na rakouské auto chovalo se to stejně jak prdlé těsnění pod hlavou během výměny membrán voda nevyteče protože při revizi reduktoru se musí demontovat
|
20.4.14, 19:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Re: LPG seřízení lovtec
michalkatka píše: pokiaľ je reduktor a všetko ostatné v poriadku, voľnobeh väčší ako na benzín dosiahneš veľmi ťažko, ja som mal karbec na benzín voľnobeh 900 +/- a na LPG keď to bolo 850 bolo to ok... základ je v prvom rade nastaviť motor na benzín Tohle jsem už jednou slyšel a moc nevěřil. Dle mě je to kravina. Volnoběh na LPG nastavím tím šroubem na reduktoru klidně i na 1500 otáček. Na Fanoušovi i Milošovi. Kdybych pak utahoval šroub na hadici až by volnoběh klesl na 800, tak se snad ani nerozjedu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.4.14, 20:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: LPG seřízení lovtec
michal ti to píše když sešteluješ benál jak se to dělávalo tak jk přidáš víc plynu budeš motor dusit bohato u směsí, pokud je klapka víc oteřena a otáčky sraženy palivem tk tím plynem přidáš jak píšeš a
asi tak nějak jsem to pochopil
jak něco přiletí zkusím
|
21.4.14, 12:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: LPG seřízení lovtec
No ako myslíš, mám za to že na voľnobeh benzin je daná voľnobežná dávka vzduchu daná konštrukčne tryskou na sacom potrubí ktorá zároveň rozprašuje palivo pri malom prúdení zmesi, potom polohou klapky sa hrubo nastavia otáčky volnobehu a určite vieš ako je riešená štrbina výstupu vzdušníka, tým sa nastavuje množstvo paliva pre voľnobeh, čiže hlavne poloha klapky určuje množstvo vzduchu pre stechyometrickú zmes, pri LPG sa zmes mieša ešte pred klapkou čiže množstvo vzduchu pre vyváženú zmes nemá byť ako väčšie, množstvo plynu ktoré prejde benzínovým kanálom je zanedbateľné. Pokiaľ je všetko v poriadku nastavené neviem ako môže motor dostat viac zmesi... To sú moje skúsenosti z podtlakovými reduktormi na karburátore...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.4.14, 12:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: LPG seřízení lovtec
slovacek.milos píše: michal ti to píše když sešteluješ benál jak se to dělávalo tak jk přidáš víc plynu budeš motor dusit bohato u směsí, pokud je klapka víc oteřena a otáčky sraženy palivem tk tím plynem přidáš jak píšeš a
asi tak nějak jsem to pochopil
jak něco přiletí zkusím Tak nejak to bude, tým že ludia jazdia na LPG benzin neriešia, to že im to po štarte na benzín ide dobre iba za studena im stačí, potom to aj tak prepnú na LPG. Za studena je režim obohacovania, voľnobežný systém ešte nieje v činnosti.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.4.14, 12:32 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: LPG seřízení lovtec
Tak jsou různí výrobci lpg sad, třeba se to může lišit, ale myslím, že dostat lpg volnoběh šroubkem na reduktoru na cca 1500 ot/min je docela nereálné. Třeba se ale pletu... jen můj názor. Jinak škrtit to pak šroubem na hadici je hovadina. Zkrátka na reduktoru nastavit přijatelný a stabilní volnoběh bez chcípání na křižovatce a nastavení šroubu na hadici jsem popisoval výše a často se tady o tom píše.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
21.4.14, 21:16 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: LPG seřízení lovtec
Jenom tvuj nazor to není, proto se bojim že mam něco špatně Jinak sem to myslel tak jak rikal miloš. Ze na benzinu ty otacky mam moc velkou/malou bohatosti a dohnany škrtící klapkou, která je teď "pootevřená" a tím to na LPG točí víc.... No dnes nebo zitra se tomu budu věnovat, podle počasí.... a vemu to z gruntu i s benzinem. Akorat mne stve ze nemam stroboskop, ze bych zkouknul i předstih
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
23.4.14, 06:53 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: LPG seřízení lovtec
Ja si dam takovou praci, abych mel v Rapidu zavit na lambdu, Favorit to ma a nikdo to nepouziva.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.4.14, 08:04 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: LPG seřízení lovtec
Tak se mi to nějak povedlo seridit..... ze mi to jede na benzin i na LPG stejně.... Jak jsem si myslel, mel jsem na benzin trochu jinou směs a otačky byly dohnany pootevřenou klapkou..... Proto mi to na LPG mělo ty otačky v idealnich připadech vyšší.... Takže sem udělal serizeni předstihu, aby mi motor na benzin ještě neklepal, a na LPG jelo líp..... A seridil pak bohatost na karbecu-tak abych se dostal k těm zvyšenym otačkam aby byly stejny jak na Ba tak na Lpg, a to pak nasledně přivřel klapkou..... Ted mam volnoběh stejny na obě paliva a jak se psalo, pri otačení šrouby s bohatostmi mi otačky už jen klesnou, ale nikdy nestoupnou....
Ted teda budu jezdit a uvidim za cca 200km jakou budu mit spotřebu. Podle toho doladim ten šroub na hadici.
Díky všem za pomoc, vypadá to, že je vše na dobre cestě.... Teď ještě aby mi vyšly i ty papíry
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
27.4.14, 10:19 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: LPG seřízení lovtec
Naslouchat se vyplatí.... Tohle nastavení se dá udělat doma, není složité. Tak ať se daří. Zdar LPG
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
27.4.14, 21:48 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: LPG seřízení lovtec
Ahoj všem pánové Tak mam zase problem s LPG. Vyvařoval jsem fačko takže rok to nebylo v provozu.... to jen pro info. Zaroven s tim jsem vyměnil membrany v LPG reduktoru. Do té doby jsem neměl problem se startem ani studenyho motoru.... A od te doby, mi nejde plyn když je reduktor studeny. Po ohřátí motoru na cca pulku provozní teploty a přepnutí na LPG již vše maká jak má. Ale se studenym a nebo i vlažnym motorem, mi z reduktoru nejde plyn prostě nic. Přívody jsou otevřeny, ale z reduktoru nic, ani při sytiči.... Pokud se nepletu tak v reduktoru neni žadny bimetal ani nic podobneho. Muže mi to někdo objasnit? Popřípadě měl sem něco nastavovat v reduktoru? Četl jsem někde něcoo nějakym přihýbání pačky atd. Pro připomenutí mam klasickej podtlak Lovtec s karbecem Díky za pomoc
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
18.11.15, 13:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: LPG seřízení lovtec
klasický podtlak má stop membránu, tá je napojená takou tenkou hadičkou priamo na sanie kde podtlakom "otvára" reduktor. "sytič" to je elektromagnet ktorý zatlačí tú membránu , zároveň aj membránu 2. supňa tak aby fúkol trocha LPG bez podtlaku. osobne ten sytič nepoužívam, ale zatočením/vytočením celého tela elektromagnetu sa nastavuje koľko to tie membrány zatlačí, inak ide to zatlačiť aj ručne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.11.15, 18:05 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: LPG seřízení lovtec
Diky za odpověd, ale tohle vím... Ja resim, že při studenym motoru (i když si otevřu sytič ručně stlačením cívky), tak z reduktoru nic nejde. A po zahřátí motoru (reduktoru) již plyn jde (a funguje i ten sytič). Jsem z toho jalovej. Podtlakovou hadicku mam zapojenou, to je bezezměny
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
19.11.15, 12:52 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: LPG seřízení lovtec
Hele.... a nemas cirou nahodou spatnej ventil v nadrzi? Treba i upadlej kabel.... ze by to fungovalo jenom kdyz se to za jizdy proklepe....
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
19.11.15, 12:56 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: LPG seřízení lovtec
Taky mne napadlo, že je problem na přívodu.... ale není tomu tak Je to fakt související s tou teplotou. a nechapu absolutně proč. Zaroven (ale nevmi jestli souvisí), tak kdyz nastavim volnoběh na LPG na ohřatym motoru, tak pokud je motor zahřátej jen na 3/4, tak mi to volnoběh vubec nedrží (ale jede normalně)
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
19.11.15, 13:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|