|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Kačab
Příspěvky: 8
|
Favorit - pocukávání
Zdravím vespolek,
poslední dobou občas jezdím v jiných autech a když pak sednu do Formana, všímám si toho, že to auto má tendenci lehce pocukávat při lehké práci s plynovým pedálem. Například se rozjedu, zařadím 2, plynule pustím spojku a ve chvíli, kdy začnu lehce přidávat plyn se auto třeba dvakrát lehce zhoupne. Není to žádný ostrý cukání, spíš fakt jednom takový zhoupnutí. Mám pocit, že to dělá i třeba když před křižovatkou zařadím za 2 a jedu bez plynu, takový houpání... Někde na delší trase si toho třeba ani nevšimnu, ale když se někde motám po městě tak mi to občas leze na nervy...
Forman je karburátor s LPG.
Je to normální a jsem prostě moc rozmazlenej, nebo je někde chyba? Díky
|
5.5.14, 20:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Favorit - pocukávání
Tak úplně chybou bych to nenazýval, je to auto, které už má něco za sebou, nic méně to co popisuješ mi trochu připadá jako horší stav zapalování-svíčky, kabely. Dále zjistit, zda je to na benzín stejné. Ale LPG je zkrátka náchylnější na stav zapalovací soustavy. A taky na stav vzduchového filtru.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
5.5.14, 21:01 |
|
|
Kačab
Příspěvky: 8
|
Re: Favorit - pocukávání
Vzduchovej filtr byl profoukanej pár dní zpátky. Na benzín bych to rozhodně zkusit mohl. Co se týče zapalování, mám tam asi celkem velkej předstih kvůli LPG (neměřeno, nemám stroboskop, seřízeno aby to dobře jelo). Každopádně by mě zajímalo, jestli se spíš zaměřit na VN část nebo na regulaci v rozdělovači. Jak rozdělovač, tak karburátor jsou z vrakáče, obojí jezdí cca rok a půl (předtím tam byl Ecotronic, su zvědavej, co mi na to řeknou v červenci na technické). Rozdělovač mi přišel celkem bez vůlí, karburátor jsem čistil, než jsem ho tam dal. Auto jinak jezdí normálně a kdybych nejezdil jinejma autama, tak by mi tohle asi taky přišlo normální...
Zajímalo mě hlavně, jestli si toho všímají i jiní řidiči obdobných vozů, jestli to prostě není vlastnost. Přecejenom nemůžu od mechanickýho rozdělovače, karburátoru a ještě k tomu LPG čekat vyhlazenost jako u relativně moderního MPi... a nebo snad jo?
|
5.5.14, 21:24 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Favorit - pocukávání
Já bych se zaměřil na VN část-odtrh svíček, jak jsou staré, co mají za sebou, až bude večer tma, tak to nastartuj a koukni na VN kabely ke svíčkám, asi tam bude vidět, jak to jiskří všude možně... Vysoký předstih na LPG je OK, zhruba nastavit tak, aby se při větším zatížení motoru neozývaly ventily, jinak lehce snížit. Karbec jako takový na LPG ti moc neovlivní cukání, leda by to sálo falešný vzduch, to bys ale válčil i s volnoběhem. Já bych šel po svíčkách. Ale drobné houpání se, myslím si, na těchto autech prostě občas objevuje.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
5.5.14, 21:39 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit - pocukávání
A vzduchový filter se neprefukuje,ale rovno mení.Nestojí 20€..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
6.5.14, 04:17 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|