Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.10.24, 10:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná? 
Autor Zpráva
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Ber to tak, že závity pro šrouby v bloku budou všechny stejně hluboké, a rampa je pod 3 šroubama a ty ostatní šrouby tam jsou taky zatažené, nebo ne? A to mají pod sebou pouze tu podložku, kterou mají i šrouby na rampě :? tzn. 3 šrouby bez rampy s podložkou a ostatní šrouby s podložkou budou mít pod šroubem mezi dnem stejnou mezeru. Přece nebudou dělat 3 díry dělat mělčí v bloku A navíc, kdyby utáhnul šrouby natvrdo do bloku a šroub by se opřel o dno díry závitu, tak mu ten blok prostě prdne a motor bude špatnej. A jemu normálně jezdí...... Přečti si téma, které založil SM o motoru do favorita.
viewtopic.php?f=6&t=32965

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


18.5.14, 20:09
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Pánové s tou hloubkou závitu a prasknutím bloku mě trochu děsíte :) Ale abych popsal montáž. Dal jsem tam ty šrouby, závit jsem máznul měděnkou a utáhnul na 20Nm, poté jsem to momenťákem znovu proběhl aby moment opravdu souhlasil všude. Pak jsem udělal 2x90 stupňů dle příručky a všechny šrouby šly celkem stejně, ale podle mě bych si musel všimnout, kdyby ty 3 šrouby nahoře nedolehly tím, že by byl krátký závit (díra v bloku). Při tom dotahování na moment o 180 stupňů by ten šroub snad zalezl maximálně o polovinu rozteče mezi jednotlivými závity a myslím, že kdyby se tam nevešel bez té podložky, tak bych to musel poznat už při utahování na těch 20Nm. Ale jen se snažím osvětlit situaci, jsem rád, že tu o tom diskutujete a nahazujete všechny možný problémy, aspoň se můžu taky zamyslet na dalšíma variantama, který mě nenapadly. Díky. Asi někdo nemáte po ruce rozebranej blok, že byste mi změřili hloubku závitů. O:-)


18.5.14, 21:05
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Bez měření, bude to stejný. Kdyby 3 šrouby nedotáhly hlavu, tak se ti ztrácí voda,nebo olej do vody nebo obráceně, vařil bys.... Anebo by ti prdnul blok a krom vaření by byly stejné projevy. Neřeš to, motor je v pohodě. :!:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


18.5.14, 21:08
Profil
rejpal

Příspěvky: 18251
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Abych tě uklidnil, u motoru 742 je rezerva přes 3mm stoprocentně. A mám dojem že u Fáva jsem zašrouboval šroub při čištění závitu o půl centimetru níž.


18.5.14, 21:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
preto vždy pred samotným zatiahnutím hlavy všetky šrouby zašroubujem na doraz a von bez podložky, viem potom po kiaľ ide závit, ale nepamätám po kiaľ išli tie tri, zrejme budú diery v bloku rovnaké pre všetky...

fatal: 3mm? nemeral som to, ale keď som zatočil šroub koľko išlo bez podložky, tak nedosadal na hlavu... podložka má 3 - 4mm??

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.5.14, 21:18
Profil
rejpal

Příspěvky: 18251
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Píšu stoprocentně, takže stoprocentně. :wink:

Když vás tak moc zajímá, jak jsou na tom ty 3 šrouby oproti ostatním, tak se mrkněte na výlisky na bloku, pokud jsou stejně dlouhé tak nejspíše při vrtání a závitování šli stejně hluboko.


18.5.14, 21:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Ok, tak díky za uklidnění. :)
Jinak už jsem najel s lehkou nohou max 3000rpm necelých 200km. Obvykle couračky kolem 25km na jeden zátah, takže se to prohřeje dobře, ale žádný dálky. Jede v pohodě (zatím ji šetřím, takže jezdím na důchodce), voda dramaticky neubývá mimo ztráty, co jsem měl u netěsnosti u hadice z expanzky, která je nová, expanzka taky a furt to chčije! :-/ Motor si vrní jako kotě (ventily seřízené a zkontrolované), nikde nic nekouří, z výfuku trochu bílo, ale to se ztratí během cesty - takže spíš vzdušná vlhkost v tomhle pojebaným podzimním počasí, ve víčku pohoda (mám tam trošku emulze - je hodně bílá, ale to bude zase vlhkost z hadice, co jsem odpojil přícuc výparů od kliky do sání a vyvedl to pod auto a u té dírky ve víčku pro nalévání oleje je ta emulze nejsilnější a pak slábne do hrdla, ventily jsou všude čisté jak dětská prdýlka, :mrgreen: takže voda v oleji by být neměla - v expanzce růžovo, čisto a nic netlakuje ani to nevaří - rafička se drží na 90, sem tam vyleze výš, ale to je při stání nebo po delším kopci na 2jku normálka, se saharou to padne na 90).

Jinak podložka je celkem tlustá. Podle mě podobně jako ten plech, takže 2x3mm by to mít mohlo. Já tam tím pádem budu mít tak 1x3mm. :roll: Z bloku zatím nic neteče, ale i když jsem klidnější, tak trochu bojim. :sick:


18.5.14, 21:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
prostitutka hoši, proč doprdele z takové prkotiny musíte hned dělat takovou vědu? Víte jak se takovej vývrt v bloku navrhuje? A jak se pak vyrábí? Jestli mu šroub klesne o 3mm níž, tak se změní co? ho**o. Už když se vrtají díry do bloku, tak je ta vrtačka seřízená na určitou hloubku, a přece se to na 3 díry nebude přeseřizovat... To samý při řezání závitů. Navíc jak jsem psal, pokud máš závit ve slepé díře, tak ho do řiti přece nikdy neuděláš až do konce díry a díra nebude mít plochý dno... Ten závit musí mít výběh, jinak to prostitutka co? Jinak to prostitutka nevyřežeš vole. A kdyby se dostal až na něj a cpal šroub přes něj, tak to přece pozná, že už utahuje silou a podložka na šroubu se přitom furt vaklá...
Prostě se v tom už přestaňte šťárat, a jestli né, tak očekávám, že si tu palici sundáte, a závity přeměříte, protože dokud to neuděláte, tak zde furt budete akorát žvatlat o hovně. :roll:
Veteranisto, ty máš patřičné vzdělání, tak jim to kdyžtak vysvětli...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


18.5.14, 21:53
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Asi netřeba moc vysvětlovat, je nutno brát i to, že ve fabrice museli počítat stím, že se hlava o něco sníží a i při snížení aby nešel šroub až na konec závitu.
Kdyby se hlava nedotáhla(ve smyslu že šroub je dlouhý a nestáhne celek) dávno by už sežral hlavu, takže pokud to jezdí, tak na to nesahat, co funguje na to se nesahá)kéž bych se tím dovedl řídit :mrgreen: )

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


18.5.14, 22:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
neřešit taky jsem na ní zapomněl, motor funguje i bez ní v klidu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.5.14, 23:21
Profil ICQ

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Konzola na zavěšení motoru - je nezbytná?
Jen doplnění, psal jsem ještě přímo do Škodovky a tam mi odepsali:

"Dobrý den. Ano, konzole pro zavěšení motoru slouží pouze jako technologická pomůcka při montáži. ŠKODA AUTO FB tým"

Takže je to asi vyřešeno. 8) Motor šlape, většina se shodla s názorem ze Škodovky, že ta lišta tam bejt nemusí, takže to tak nechám a budu se radovat, že jsem to odlehčil a teď to pojede rychlejc :mrgreen: :lol:


19.5.14, 10:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz