Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.10.24, 07:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Vysoké CO u Fáčka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Vysoké CO u Fáčka
Už jsem se bavil se škodovkou přes SZ, ale zkusím se zeptat i tady. Více hlav, více ví. Na emisích mi naměřili moc vysoké CO plyny. Nevíte prosím, co by to mohlo dělat? Na volnoběh to ukazovalo v pohodě, ještě byla rezerva. Ale když ten chlápek přidal na asi 2600ot./min., tak vždycky na chvíli vylezla moc vysoko Lambda regulace a pak i CO.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.5.14, 13:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
co by to dělalo, asi máš někde díru v potrubí a blbne ti to lambdu - směs je moc bohatá. Pokud nikde díru nemáš, musíš dál zkoumat, jak je na tom příprava směsi...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.5.14, 14:30
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
No ten chlápek na emisích mi říkal, že mi podfukuje výfuk mezi 2 a 3 dílem, že by to mohlo být ono, jak je to stáhnuté tou sponou, ale se škodovkou jsme se bavili, že je to blbost. Mám podezření na těsnění na hlavě, co je pod sacím a výfukovým potrubím. Mohlo by to být ono?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.5.14, 14:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
ano to by to mohlo být taky. Nebo spoj parohy-kat.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.5.14, 14:37
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
Zkrátka a jednoduše hledej netěsnost před lambdou. Technik na emisích by teda měl vědět, že netěsnost vzadu to opravdu neovlivní :!:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


25.5.14, 20:26
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
No on tvrdil že to může být ono, ale asi tomu ho...o rozumí.
Spoj parohy-kat by měl být dobrý. Když tam dám ruku, tak to nefučí, ani černé ofučené to není.
Všechny těsnění kromě toho na hlavě jsem dával nové, tedy i uhlíkový kroužek i to mezi sběrným potrubím a 1. dílem výfuku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.5.14, 03:58
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
netěsný sání, htělo by to přes diag kouknout na lambdu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.5.14, 09:30
Profil ICQ

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
Hm, jestli nepomůže to přetěsnění toho sacího a výfukového potrubí, tak budu muset někam zajet, aby mi překontrolovali funkci Lambda sondy.
Teď mi nefunguje notebook, takže vag-com nemám k dispozici.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.5.14, 13:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
ty emise KO máš na plyn i na benál ?


26.5.14, 16:43
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
No úplně KO nebyly. To HC bylo OK, ale CO bylo moc vysoko. Na LPG jen jemně nad limit, ale na benzín moc.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.5.14, 18:12
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
Mám rovnaký problém , ale na felícii.
Benzín vysoke CO v otáčkach a pri LPG nad limit.
Nie však až toľko , ako pri benzíne.
Voľnobeh je ok.
Mám podozrenie , na vadný katalyzátor.
Jazdil som bez servo ventilu na lpg , len s manuálnym škrtičom.
Dopočul som sa ,že to ničí katalyzátory (bez lambda regulácie).

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


28.5.14, 23:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
Tak to ses doslechl velice správně, když nemáš řízenou směs, tak to katalyzátor brzo vzdá. Tvé podezření potvrzuju, je to vadný kat.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


29.5.14, 16:59
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
No u mě se kat možná taky odporoučel, poté, co mi k...y dali místo origo servoventilu na hadici ruční ventil. Ale zase podle smradu z výfuku vypadá že pracuje zprávně, tak teď nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.5.14, 17:47
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
Podle smradu to nepoznáš, to by musel být extrémně v prčicích. Mě na feldě kat umíral samozřejmě postupně, tehdá na emisích jsem se ve vys. otáčkách nemohl dostat pod 0,3% CO, technik to dráždil v otáčkách cca 7 minut a poté CO měli 0,29 /pořádně se prohřál kat/, tak mě nechal projít...... No a za dva roky už jsem se pod 0,3% CO nedostal ani náhodou, technik byl soudný, tak mi to dal dle náměrů emisí jiné feldy a já pak měnil kat. A za další 2 roky CO 0,19% Ten samý motor, stejný typ svíček, cca stejný benzín.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


29.5.14, 17:53
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Vysoké CO u Fáčka
Presne to iste aj u mňa.
Technik musel držať motor poriadne dlho v otáčkach , kým obsah CO klesol aspoň tesne pod maximálny limit.
Kým sa poriadne nezahrial katalyzátor ...

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


29.5.14, 22:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz