Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.10.24, 11:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do otacok 
Autor Zpráva
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Není pravda- za studena ti svíčka nemusí nějakou dobu běžet, ale po částečném ohřátí motoru může začít fungovat. Taky můžeš mít studeňák na trafu zapalování, to by ti potom vynechávaly 2 válce.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


1.6.14, 12:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
u BMM ? tam je cívka klasická to by nevynechávali dva válce

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.6.14, 12:23
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Tam je trafo, pokud vím. Jednou jsem to řešil na svém BMM favoritu, měl jsem problém, že mi auto cukalo, ztrácelo výkon, vynechávalo zapalování. Zaměřil jsem se na trafo. konektor se 3 piny byl vyhřátý a byl špatný kontakt na 1 pinu. konektor nešel opravit a jelikož mě čekala dlouhá cesta a byl večer, nemohl jsem sehnat náhradní konektor, tak jsem to udělal na jednotlivé fastony, které jsem napíchal do trafa. Schválně jsem zkusil odpojit ten pin, co byl vyhřátý, tedy 1 pin odpojen, 2 zapojeny a šlo to na dva hrnce, tuším pálil 1.+4. válec

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


1.6.14, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Bydliště: Bratislava
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
trafo ma 3 piny pokial viem tak
+12V
impulz z RJ
kostra

VN z sekundarnej strany ide do rozdelovaca a tam sa deli na 4 valce

takze popisovana situacia u Bosch BMM nemoze nastat , moze to byt u jednotky Siemens Simos MPI (Felicia) kde nieje rozdelovac

_________________
Škoda Favorit 94 LXi
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=32462


2.6.14, 00:45
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
hm, je to už dlouho, co jsem to spravoval, ale po odpojení 1 pinu z trafa motor sice šel, ale jen hodně blbě /2 válce/. Odpoledne mrknu na schéma, ať nepíšu blbiny.

Jinak když jsi tak informovaný, tak nechápu, že nevíš, jak se štelují ventily :?:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


2.6.14, 04:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
ty fora jsou dobrí jak střelíš něco od pasu tak tě hned proškolí

kolikrát je to ale dobré že střelíš totál kravinu a naschromáždí se ti zde postupů bepečnostních listu trestná činost, kostra +, pojistka, relé,

najdeš lidi co něčemu rozumí i internetové teoretiky co přetahujou moudra s forum na forumm někdy velmi cenné :wink:


2.6.14, 11:14
Profil

Příspěvky: 14784
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Kluci z Paky: Nebudu do tebe rýpat, jen jsem se chtěl zeptat. Nebylo to třeba tím, že to VN trafo pracuje na podobném principu jako VN indukční cívka, ale navíc má nějakou desku se součástkami, asi kvůli ovládání z ŘJ motoru a po odpojení toho pinu č. 1 se právě nepřiváděl signál z ŘJ a výboje do rozdělovače byly sspíše náhodné, nebo to byla třeba kostra a taky to házelo jiskru náhodně? Ber to jako obyčejný dotaz, né rýpání.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.6.14, 15:02
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Varok-je to možné,to co píšeš, ikdyž bez signálu z řj by to asi nešlo. Nevím co to bylo za pin, u mě to byl ten vyhřátý a tehdy jsem se chtěl přesvědčit, že byla závada skutečně objevena, tak jsem ten již opravený pin /po opravě faston/ odpojil a motor běžel tak tak..... Jako rýpání to neberu, splést se může každý. Co jsem psal, se mi skutečně stalo, tak jsem z toho vycházel. Pravdou asi bude, co píše Jarda S a ferri88, má to logiku.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


2.6.14, 15:44
Profil

Příspěvky: 14784
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
No já to myslel nopak. Že Sadra a Ferri mají pravdu i ty. Ale že když nebyl signál z ŘJ, ale spíše chyběla kostra, tak to dávalo jiskru, ale nepravidelně, proto běžel motor jakoby na dva válce. V podstatě běžel asi na všechny 4, ale asi vždycky jiskra vynechala u některého válce, proto byl chod nepravydelný, ne? To je ale jen úvaha.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.6.14, 16:05
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
nešlo, měl sem vyhřátej konektor - prostřední pin a když to nemělo kontakt tak to chcíplo a nechytalo vůbec

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.6.14, 16:38
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Já měl vyhřátý krajní pin, ale fakt nevím, který.... je to už dost let :wink:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


2.6.14, 17:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Bydliště: Bratislava
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
no pokial ide o to BMM tak ho mam pomerne podrobne nastudovane ... tiez sa priklanam k nazoru ze s odpojenym pinom "zem" to mohlo fungovat divne

pokial ide o moj problem ... tak zatial to vzyera byt viacmenej v poriadku, akurat zvyknu po starte trochu zakolisat otacky ... uvidime

inak sviecky tam mam Brisk, menene cca 2 roky dozadu

_________________
Škoda Favorit 94 LXi
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=32462


2.6.14, 19:43
Profil

Příspěvky: 14784
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Já jsem to nepsal jen tak. Sice mám zkušenosti z Favorita klasika karbec, ale účelem to bude stejné. Tay mě u starého favorita zlobilo zapalování. Vyměnil jsem ETZ, svíčky, palec a víčko rozdělovače. Potom kabely ke svíčkám, indukční cívku a nic. Prostě občas jel motor nepravidelně, někdy nešel dokonce ani natočit. Tak jsme s tatíkem zkoumali a pak to byla prkotina. Jak někdo Fáčko stříkal, tak zastříkal i tu plochu za ETZ a indukční cívkou. Tatík mi to proměřil a nemělo to žádnou kostru, tedy alespoň ne spolehlivou. Tak jsem to všechno vzal kartáčem ve vrtačce(v té době jsem ještě neměl flexu a ani kartáče do flexy jsme neznali). Od té doby klid. Z toho jsem usoudil, že když chybí i na tom VN modulu kostra, modul si ji přece jenom nějak tahá jinudy, ale potom to celé zlobí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.6.14, 20:50
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
Jo, souhlasím s tebou. Byl to krajní pin, co mi zlobil. A krajní je 15 a 1, tzn. bez + by to nejelo vůbec, bez 1 bídně. To byl můj případ. Takže jsem to předtím zkreslil.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


2.6.14, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 163
Bydliště: Bratislava
Příspěvek Re: favorit bmm - za studena akoby netaha nechce sa mu do ot
no nic ... problemy pokracuju ...

dnes, po nastartivani a vyjdeni z dvora na hlavnu cestu ... zaradena 1ka ... pridal som plyn a nic ! .... auto sa len pomalicky pozvolna rozbiehalo ... plyn na podlahe ... postupne sa rozbehlo a potom uz fachcilo normalne ... za nejake 4 hodiny som siel znova a to iste ... uz nechapem co tomu j*b* :?

_________________
Škoda Favorit 94 LXi
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=32462


9.6.14, 19:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz