Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Opel vivaro 2.0 CDTi
vubec nejede, prakticky se neda dostat nad 2500otacek, kouri modre, z motoru je slyset klasicke naftove krapani, v pameti zavad je P2263 Turbo Charging circuit, mame uz rozebranou pulku motoru, tak vidim ze to bude zas nejaka prasecina, mate nejakej tip po cem jit, prehazovala se vaha vzduchu z funkcniho auta, snimac tlaku turba EGR sme zaslepovali a i sme ho celej vyndali a chodi, zavira, motor kouri i dkyz odpojim cely sani, necham ho sat jen ze svodu cistej vzduch......jo a nekde sef vycetl ze zmerit odpor na vstrikach...tri mely 115Kohm a jeden asi 35Kohm....takze zkusit vstriky?????je me divny ze kdyby kapal tak by to aspon jelo....ale nevim....diky za tip, nesetkal se nekdo....Jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
27.5.14, 18:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Rustyy
Příspěvky: 145 Bydliště: Praha 1
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
tipoval bych podtlaky turba....turbo zapina ve spatnou dobu popripade nezapina vubec...koukal bych na zavady okolo turba...
_________________ Felinka 1,3 MPi r.v.1996 GLXi 72kW S požehnáním Mr.Cimbu
|
28.5.14, 14:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
asi máš díru v potrbí nebo KO turbo nebo jeho ovládání,
ven zas diagnostiku blok měřených hodnot dej tlak paliva a musí tam být hned jak zatočíšklíčkem 11O jak to chtne 32O atm a jak přidá k tisícovce
pak prověř turbo trojka plný a napiš jak roste tlak v turbu s otáčkama
podle mě turbo netlačí a máš tam obtokové nebo s lopatkama?
|
28.5.14, 15:10 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Turbem to nebude, je tam obtokove, ale ovladane jako s lopatkama, takze po nastartovani pritahne naplno, uzavre obtok a s otackama postupne snizuje, a to funguje, tlak tam taky je ted nevim jakej ale hadice normalne tvrdnou, ten motor neni mozny vubec vytocit vic jak 2500otacek, ani naprazdno pri teh 2500 to zacne mlatit a hulit a to i kdyz mam vsechny hadice poodpojovany a mam teda jistotu ze de do motoru cisty vzduch, vejfuk sme meli dole hned u turba, turbo v pohode, bez vule, toci se krasne volne i sem zkousel samotny turbo ucpat a normane tlaci, egr taky chodi, normalne zavira i zaslepovat sme ho zkouseli, jevi se to jako typicka zavada egru, kdyz se motor dusi vyfukovyma zplodinama ale tim to neni, tlak paliva tam taky je, filtr novej jinak dneska seme se rozhodli ze nechame udelat vstriky, jenze jsou zarostly v hlave a stahovak na ne nemame, tak to zitra odtahneme ke specialistum na naftaky tam by meli nejdriv vstriky a pak se uvidi, ale sazim na to taky, protoze sme s tim parkart zajizdeli a vyjizdeli z dilny a jak se to dostane jen trochu do zateze, bez sani je to ted slyset, tak de na tri valce a zahuli to jak pise milos ze na trojku plny, tak na trojku se to ani nerozjede, jen jednicka, a po rovince se chytne dvojka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
28.5.14, 17:58 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Skocene rozvody?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.5.14, 20:01 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Taky nas napadlo, ale je tam retez a kontrola znamena rozebrat druhou pulku motoru, ci ho mozna cely vyndat, takze radeji jeste zkusime ty vstriky
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
28.5.14, 20:17 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Specialisti na diesely nam to vratili...nevedi co s tim vstriky nevytahli, protoze nejdou a maji strach aby je demontazi neposkodili a pokud to tim nebude tak kdo to pak zaplati... ale na cosi je pripojovali a elektricky jsou v poradku, dalsi poznatek tlak paliva je na volnobeh asi 4000psi a pod plnym, proste co to vyleze tak asi 20000psi, v prepoctu na bary pokud sem dobre pocital na volnobeh asi 275 a max asi 1300, coz myslim ok...jo a jeste me zarazilo ze to de nastartovat s odpojenym snimacem vacky...comon rail to prece potrebuje..kdy ma kterej valec striknout...leda ze by byl jeste jeden na druhe vacce nekde zasitej ....takze stale nevyreseno...nejake dalsi napady jo a jeste, jel sem z kopce, nechal tam kvalt aby se ten motor pretocil pres ty 3tis a kdyz pak slapnu na plyn vubec nic se nestane, ten motor je proste pres 3tis uplne hluchej jak kdyby se tocil naprazdno, podle me to jednotka zamerne ustrihne na nafte, ale netusime proc.....mam podezreni jeste na ten snimac vacky...ale nevim no
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.6.14, 18:32 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Rozvody OK
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.6.14, 22:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
vzduch de, egr fachčí, tlak pliva OK, ted by to chtělo zjistit zda tam de palivo jaké je vstřikované množství na volnoběch a na plný kotel pak zjisti diagnostikou váhu, trojka plný kolik z toho leze, já měl víckrát hadice od váhy k turbu na pohled ok a zespod kus chybělo díra jak kráva vzduch nešel přes váhu a prolém vyšplahat malý kopeček, z váhy šlo místo 85O 25O a taky tím to není měněná z funkčního auta, co třeba plynový pedál jede na devadesát stupnů nebo na sto procent nebé třeba plný je 2O stupnů
|
10.6.14, 11:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Plynovej pedal OK de do sta procent mnozstvi paliva sme porovnavali na volnobeh a pod zatezi(na miste u dobreho auta pri stani se motor roztoci a na 2500otackach se zastavi a drzi, za jizdy to pak samozrejme pusti vic, u naseho spatneho to vyleze nejak pod 2500 pak to trochu spadne, zacne to modre hulit a silene mlatit, mnozstvi paliva pritom bylo tak nejak podobne pri porovnani s dobrym autem, na trojku se s tim NEDA jet, to auto ma problem se rozjet, no jinak momentalne rozdelany rozvody, zalomenej sroub vzadu na svodech u turba, sundany ventilovy viko rozdelany kde s eco da, pokus o vytazeni vstriku selhal, to je uplne natvrdo, vypada to ze tam pujde jinej motor...ja si mylsim ze kapou vstriky a spatne rozprasujou vstriky, jenzde kdyz nejdou vyndat je to asi neresitelny, vstriky 700liber plus VAT a to je musi nekdo dostat z motoru bez poskozeni hlavy a sef nasel jinej motor i s turbem, cerpadlem a vstrikama za 1200
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
10.6.14, 22:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
vstřiky jsem viděl tak samrdaní že jen přes karbon chcali, motor jel ještě slušně akoráthulil že za tebou někdy nebylo vidět,
co se mi nezdá tak tlak na rejlu si určitě neměřil za jízdy to pak mlže být úplně jinak a pak nevím kolik ti de z přepadů nafty za tři minuty jetomax 4 deci
změř to
|
11.6.14, 19:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
prepady sem nemeril, to je pravda, tlak na liste sem meril jednicku plnej co to dalo, mame tam jednotky PSI, ale v barech to bylo asi 1300 nebo tak nejak, ted na to neni cas je to rozebrany, rozvody rozdelany, resi se to zda jinej motor nebo jeste neco zkouset, pokud se nepodari vytahnout vstriky de tam jinej motor
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
11.6.14, 20:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
na vstřiky se volá firma, nebo se pujčuje hydraulika, druhý motor problém neřeší, pokud jsou rozvody a tlaky OK tak ten motor za nic nemůže, tlak na liště msí být 11O hned po zatočení pak dá řj pokyn ke startu a skočí tam okolo 3OO na volnoběh pokud je šerpadlo v nádrži tak je tlak po zaočení klíčku 3 atm, některé čerpadla bez podávacího vůbec nejedou, pak tam leze až 25OO podle typu CR ty první kolem 1OOO atm, ten tlak se musí prověřit za jízdy a to navíc ještě tlakoměrem, protože diagnostika muže pěkně lhát, tobě tam nejdou dvě důležité věci luft nebo nafta to se dovíš diagnostiko při těch 25OO otáčkách pokud jak píšeš že plivo stříká a lvzduch de tak není dlvod aby motor věžel na 25OO otáček, vstřikovanou dávku si najdeš ta lítá až na 4O a luft ti prozradí váha
|
13.6.14, 07:04 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
Jo tak ma prijit nejakej hydraulickej vytahovak, tam je ale problem ten ze ty vstrik se roztrhne pri pokusu ho vytahnout, vstrik je u diesela zaklad a tezko budes nekde neco hledat kdyz nevis ze se to palivo uvnitr dobre rozprasuje, taky by to chtelo tlak merit merakem a ne cist z diagnostiky, ale merak jaksi nemame, auto bylo u specialistu na nafty a na nic neprisli, prej ani ty vstriky netipujou ale nic jinyho nevi, proste nam to vratili zpet, ja osobne si mylsim, ze minimalne dva nebo tri vstriky nerozprasujou, ale flusou tam palivo po kapkach a to pak nehori a de vejfukem ven, proto to nejde huli a mlati protoze do detonuje nekdy uplne jindy nez ma a motor se pak vlastne sam brzdi, jenze bez vytazeni a kontroly vstrikovacu se to nedozvim
tlak paliva vychazel dle diagnostiky dobre to uz sem psal a mnozstvi vzduchu to ted nevim, taky sem na to koukal, i porovnaval s jinym autem, zkouseli sme i jinou vahu, vysokotlake cidlo, hodne sme toho prezahovali z jinyho auta le nic nezabralo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
13.6.14, 23:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Opel vivaro 2.0 CDTi
to znám každy se v něčem pohrabe a výsledek k ničemu nevede,
pokud máš problémy se vstřiky, zavolá se firma vstřiky vytahá dáš je přezkoušet
že se vstřik roztrhne jak píšeš to jsi už viděl, ten co je tahá má zkušenosti a vá co má dělat, přihřát, nastříkat klepat
|
14.6.14, 17:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|