Autor |
Zpráva |
slavek198
Příspěvky: 17
|
Výměna motoru felicie
Dobrý den,byl jsem nucen vyměnit motor na Felicii 1,3 s alternativním pohonem LPG a při pokusu nastartovat se mi seškvaří izolace na kostře zapalovací cívky-sehnal jsem i jiný celý svazek instalace i se zapalovací cívkou,ale výsledek byl stejný.Děkuji za pomoc při řešení.
|
14.6.14, 07:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Výměna motoru felicie
nezapomělsi ukostřit motor???
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
14.6.14, 07:44 |
|
|
slavek198
Příspěvky: 17
|
Re: Výměna motoru felicie
Motor je ukostřen na pravé straně -nezapoměl jsem-projistotu propísknuto multimetrem-není žádný konektor volný -vše dáno na místo-původní motor rupnul v 80 km rychlosti,při odtahu jsem měl zapnuté výstražný světla-r.v.95-při otočení klíčku,ale neslyšim palivivé čerpadlo-zkusim vyměnit ještě spínačku
|
14.6.14, 07:56 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: Výměna motoru felicie
A tá cievka je v poriadku?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
14.6.14, 09:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Výměna motoru felicie
oprav kabeláž a nepřipojuj ji pokd nebude teplat tak je ten modul KO
|
14.6.14, 10:29 |
|
|
slavek198
Příspěvky: 17
|
Re: Výměna motoru felicie
Hned to skusím a mechnik mi poradil ,že by viděl problém okolo startéru a nebo alternátoru-nevíte kde popřípadě-poměrně to hoří,protože musím být na 6 v pondělí práci.Mockrát děkuji Kabeláž je opravena a popřepnutí klíčku je studená,ale zůstává mi sepnuteté zapalování-svítí kontrolky i když je klíček venku-je dána nová,takže bych tipoval relé-pokud se mílim tak mě opravte-děkuji za rady
Naposledy upravil slavek198 dne 14.6.14, 15:11, celkově upraveno 1
|
14.6.14, 14:00 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Re: Výměna motoru felicie
Viděl bych to na proraženou cívku, proto u ní hořej kabely...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
14.6.14, 14:23 |
|
|
slavek198
Příspěvky: 17
|
Re: Výměna motoru felicie
To mi přijde divné-protože se vypálily obě stejně i s kabeláží
|
14.6.14, 15:13 |
|
|
slavek198
Příspěvky: 17
|
Re: Výměna motoru felicie
slovacek.milos píše: oprav kabeláž a nepřipojuj ji pokd nebude teplat tak je ten modul KO Kabeláž je opravena,ale motor chce starovat hned po připojení baterky bez klíčů v zapalování.Děkuji za rady
|
15.6.14, 08:50 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10229 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Výměna motoru felicie
pak kabeláž není opravena, ale máš v ní pěknej bordel...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
15.6.14, 10:04 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9432 Bydliště: Kolín
|
Re: Výměna motoru felicie
nebo KO spinacka
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
15.6.14, 10:07 |
|
|
slavek198
Příspěvky: 17
|
Re: Výměna motoru felicie
slavek198 píše: slovacek.milos píše: oprav kabeláž a nepřipojuj ji pokd nebude teplat tak je ten modul KO Kabeláž je opravena,ale motor chce starovat hned po připojení baterky bez klíčů v zapalování.Děkuji za rady Kabeláž je v pořádku a nic neteplalo,dokud jsen nechtěl nastartovat,spínačka je nová-projistotu uvádím jak jdou vodiče na piny: 50-žlutá-2x 16-bílá 15-černá 30-rudá-2x Mohu poprosit jak vedou vodiče k zapalovací cívce(vpravo u světel)? Děkuji Nemohla taky odejít řídící jednotka,že se to chová takhle poblázněně?
|
15.6.14, 10:27 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9432 Bydliště: Kolín
|
Re: Výměna motoru felicie
nema bejt jedna cervena na 15 ??
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
15.6.14, 10:51 |
|
|
slavek198
Příspěvky: 17
|
Re: Výměna motoru felicie
PODLE SCHEMATU-ČERNÁ
|
15.6.14, 10:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Re: Výměna motoru felicie
A spínačka byla měněna komplet, nebo jen její některá část? Vyměnil bych to raději komplet. Kdysy jsem měnil na starém fávu jen tu elektrickou část a problém byl nakonec v té mechanické části. Nevím co, ale prostě to nějak chytalo a i když se vypnul klíček, proud do spotřebičů stále šel. Zkusil bych jen tak na zkoušku vyměnit ten VN modul, za pokus to stojí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.6.14, 11:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|