|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Autor |
Zpráva |
Dawe-rpr
Příspěvky: 14
|
Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Zdravím, Jelikož mi ventily klepaly jak šicí stroj rozhodl jsem se že je seřídím. Seřídil jsem je na 0.25 zadekloval nastartoval a ejhle volnoběh byl na 1700 otáčkách. Co jsem se dočetl mohly být ventily přiotevřené tak jsem to znova rozebral a donastavil, některé jsem měl utáhlé víc než by měly tak jsem to udělal podruhé tak jak to má být a ještě zkontroloval. A co se stalo.. Nastartoval jsem a teď se mi otáčky drží na 2000 i když protůruju tak nespadnou , zkusil jsem s autem ujet cca 2km a pořád stejné jen když motor chcípnu a znova nastartuju tak jsou na 1500 ale po prvním rozjezdu jsou zase na 2000. V čem může být chyba ? Budou to ventily a nebo řídící jednotka ? Díky za rady
|
21.6.14, 08:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18249
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
A na jakém autě se to stalo? Je možné že jsi něčím hnul, nebo ti něco vypadlo, a nasává ti to falešný vzduch. Co jsi ml utáhlé víc než by mělo být?
|
21.6.14, 09:12 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Mě se povedlo, že jsem si nějak záhadně povytáhl bowden plynovýho lanka a zasekl se mi povytaženej o takovou gumu na motorový přepážce a pak jsem jsem měl taky vysoký otáčky. Trvalo mi hodně dlouho, než jsem si toho všiml Někde v těchto místech:
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
Naposledy upravil Dundee dne 21.6.14, 09:44, celkově upraveno 1
|
21.6.14, 09:37 |
|
|
Dawe-rpr
Příspěvky: 14
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Na felícii 1.3Mpi , že bych něco ztratil můžu vyloučit určitě je to tak jak to má být. Možná jsem hodně utáhl šrouby na vahadlech protože po minulé zkušenosti kdy se mi po minutě povolily tak jsem je utáhl víc ale kontroloval jsem vůli ventilů a byla dobře na 0.25. Na ten bowden se podívám teď jsem si uvědomil že se i zdálo že plynové lanko šlo něják divně.
|
21.6.14, 09:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Může to být i náhoda a třeba už je bovden s plyn. lankem KO. A ventily by snad měly být sací 0,25 a výfukové 0,20mm ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.6.14, 10:17 |
|
|
Dawe-rpr
Příspěvky: 14
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Hned jak si napsal o bowdenu plynového lanka tak jsem si na něco vzpoměl , když jsem to seřizoval tak mi tam plynové lanko zavazelo tak jsem ho posunul no a bylo tak zkroucené tak jsem se podíval pod kapotu fakt tak bylo tak jsem ho dal do původní polohy a krásné drží volnoběh. Tak se omlouvám že tady zasírám fórum takovou blbou chybou.. Chybama se člověk učí Jo měly ale radil jsem se s automechanikama a říkali ať dám 0.25 že to nevadí Díky za rady
|
21.6.14, 10:22 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Vadí to. Hybaj to nastavit správně!
|
22.6.14, 09:16 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10229 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
jo. Automechanici jsou někdy pěkně blbý píče, koukej tam nastavit co tam má byt!
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.6.14, 12:13 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
0,25 je správne,neviem čo vám tak vadí,výfukové daj na 0,20 a nastav to ked bude motor studený
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.6.14, 13:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
Lamači, ano, 0,25mm má být na sání, ale on nastavil podle mě na tuto hodnotu všechny. Tedy jak sací tak výfukové. To je špatně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.6.14, 15:24 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: Po seřízení ventilů vysoké otáčky na volnoběh
To hej.Takže mechanik myslel správne,ale nedomyslel do konca no...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.6.14, 16:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|