|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Výmena škrtiacej klapky problem
Autor |
Zpráva |
Sharkon
Příspěvky: 29
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Tak čaka ma vymena škrtiacej klapky cena 150eur
|
9.10.14, 07:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
nie som si istý či je chyba práve v nej
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.14, 19:33 |
|
|
Sharkon
Příspěvky: 29
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Zvažil som tu možnosť, zoženiem si použitu funkcnu na svoj model a typ auta podla kodu Škody a vymenim ju napojim a vyskušam či to zaberie. Len na toto potrebujem odpoved: može zapričiniť zla škrtiaca klapka(iny model) to že na volnobehu pri zapnutych svetlach , hmlovkach, radiu vyhrievaniu zadneho skla atd. sa zmenši dobijanie napätia ? Lebo v tme pri tom všetkom zapnutom mi zoslabnu svetlomety a tak isto počuť ako keby motor stratil otačky, viacej huči ako keby znepravidelnel chod. Podla mna RJ by mala pri takejto zaťaži zvišiť otačky (klapka sa viacej otvoriť ) lebo ked pridam nad 1000ot.min ihned sprave dobija a koplet auto ožije (svetla,motor). a chyba bola ta že RJ vobec nemohla nastaviť zakladne hodnoty . dakujem
|
9.10.14, 22:49 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18250
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Když palubní síť zatížíš všemi spotřebiči, je normální že ti klesne napětí. Řídící jednotka nehlídá napětí, ale otáčky, takže nepřidává aby nabíjela. To že při větší zátěži více hučí je do jisté míry normální, alternátor je při větším proudu hlučnější a ubírá více výkonu.
|
10.10.14, 08:56 |
|
|
Sharkon
Příspěvky: 29
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Podla škody by som mal mať klapku PIERBURG kod 047 133 061 no nahradu od kamarata mam PIERBURG 5WP4270 , poradte mi može vadiť tato zamena že diagnostika nevie nastavit teda prijať a zresetovať RJ aby nastavila zakladne nastavenia ?
|
10.10.14, 10:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18250
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
To je to samé. (SKODA): 047 133 061 <-> (SIEMENS): 5WP 4270
|
10.10.14, 10:27 |
|
|
Sharkon
Příspěvky: 29
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Dnes som meral napätie naštartovany motor bez zaťaže (svetla atd) dobija 14,10V ked zapnem svetla napätie poklesne na 13,85V. Ak zapnem radio +kurenie 13,45 V a všetko v aute 12,45V všetko sa deje za tepleho motora na volnobežene otačky. Pri zapnutych všetkych spotrebičoch a otačkach okolo 1000ot.min napätie je 13,85V . Je to normalne alebo na volnobeh to dobija malo ak nie je origo klapka a nie je zresetovana RJ na zakladne nastvenia.
|
10.10.14, 10:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18250
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Pokles napětí při velké zátěži je úplně normální.
|
10.10.14, 10:33 |
|
|
Sharkon
Příspěvky: 29
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
tak čo mam robiť, zohnať inu klapku a napojiť diagnostiku? ked sa nevedel na tuto čo mam napojiť teda nastaviť RJ ?
|
10.10.14, 10:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18250
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Spíše sežeň někoho, kdo s diagnostikou umí. Motordiag jsi zkoušel? Zda jednotka čte správně signál o úhlu otevčení klapky jsi zkontroloval?
Psal jsi odkud jsi? Někteří zdejší členové diagnostiku mají a jsou ochotní.
|
10.10.14, 10:47 |
|
|
Sharkon
Příspěvky: 29
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
Som so Slovenska okres Košice. Bol som jednom servise, napojil sa a diagnostika mu ukazala chybu že nebola provedena reset klapky, lebo svoju som vymenil za cudziu ale nebol som na diagnostiku až teraz, chybu vymazal a chcel začať z resetovanim no venedel sa pripojiť zrejme asi na tu klapku alebo na to nastavenie tej klapky.
|
10.10.14, 11:39 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výmena škrtiacej klapky problem
na klapku sa nič nepripája, je to iba akčný člen, všetko sa deje v RJ, tá nastavuje a sleduje uhol klapky a iné veličiny z čidiel a členov, niektorý dáva mýlny údaj a to nemusí na diagnostike vyhodiť chybu, ale ťažko sa jazdí hlavne u MPi ak je vadná napr. lambda, ona keď je stará ešte pracuje, ale v úplne iných mýlnych hodnotách, životnosť je 100 až 150tis km, ak je zlá odporúčam vymeniť za nový originál...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.10.14, 20:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|