Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.10.24, 17:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 cukání motoru fabia 1.9sdi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Příspěvek Re: cukání motoru fabia 1.9sdi
Tak jsem byl dnes na vagu a jediný co to píše je snímač teploty paliva :-/ myslíte že by to cukání mohlo ještě dělat tohle? nechce se mi vyndavat vstriky pokud to při normální jízdě necuká..


22.10.14, 08:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: cukání motoru fabia 1.9sdi
No, nejsu si teda uplne jisty ale mam pocit ze snimac paliva je ve vstrikovacim cerpadle, takze jeho vymena nebude tak jednoducha, ale muze to na to mit samozrejme vliv, se vstrikama ses na tom stejne jak ja, proc je tahat kdyz to jezdi, nezere, emise ok, nekouri nic 8)

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


22.10.14, 19:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: cukání motoru fabia 1.9sdi
Az ten vstrek raz ukapne, a hlava v smutku...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.10.14, 20:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: cukání motoru fabia 1.9sdi
Kdyby ten vstrik kapal muselo by to byt videt minimalne na emisich ne.....spotreba taky, jezdim do peti litru

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


22.10.14, 22:13
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: cukání motoru fabia 1.9sdi
Qs.Fisa píše:
Tak jsem byl dnes na vagu a jediný co to píše je snímač teploty paliva :-/ myslíte že by to cukání mohlo ještě dělat tohle? nechce se mi vyndavat vstriky pokud to při normální jízdě necuká..


to je furt dokola byl jsem na vagu a když tomu asi ani jeden nerozumíte tak tam nemusíš ani jezdit,

pokud máš v paměti závad snímač teploty paliva tak musíš napsat číslo závady pak si musíš najít v bloku měřených hodnot teplolu paliva a sledovat ji, jestli je tam náhradní hodnota nebo maká jak má, to je ráno cca teplota motoru po jízdě se má držet na třicety když mrzne tak vylaze na max 15, pokud extr=mě blbne tak dostane i počátek vstřiku mimo toleranci a rožne se spirálka, měří se i piny 4 a 7 jesttli je snímač ko neo přerušené vedení, ale postupovat podle paměti závad to musí bavit :oops:


25.10.14, 17:33
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz