Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.10.24, 19:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Motor 120 a 120 LS 
Autor Zpráva

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Motor 120 a 120 LS
Zdravím pánové,
u mé Škody 120 už je motor v dost bídným stavu a tak přemýšlím o GO a rovnou přestavbě na ,,silnou stodvacítku". Dočetl jsem se o motoru LS který je silnější ale nikde jsem nezjistil čím vším se to liší. Vím o pístech a hlavě. Co dál je ještě na těchto motorech jiné?

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


1.12.14, 20:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
vyšší KP, vačka...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


1.12.14, 21:56
Profil
rejpal

Příspěvky: 18254
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Vačka se lišila jen prvních pár let, pak dávali stejnou jako do L. Liší se imho i osazení karburátoru.


1.12.14, 22:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
imho karb ano, ale nemám to potvrzeny, nikdy jsem ho nedržel v ruce jak je natryskované, tak sem to radši nenapsal :) Pisty sou bombirovany. Palica si nejsu jistej, podle mě byla normálni.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


1.12.14, 22:17
Profil
rejpal

Příspěvky: 18254
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Hlava je jiná, má vybrání pro písty.


1.12.14, 22:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12125
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Predelavat motor na 120LS je prakticky nemozny.

A při veku tech motoru je v soucasnosti lepsi to nechat bejt, muze ze taky ohnout blok.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.12.14, 22:54
Profil ICQ YIM
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Auta ve výbavě GLS a garde měly k tomuto motoru chladič oleje.....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


1.12.14, 23:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Prečože je to nemožné? Či ťažko zohnať hlavu a piesty?

Myslím, že podobný účinok bude mať GO motora 120L a hlava znížená aspoň o 1mm...bude vyšší kompresný pomer a to je jediná konštrukčná zmena motoru L a LS...a áno, ešte 2 trysky v karburátore..

110L a 110LS, to boli rozdiely na tú dobu podstatné: piesty, hlava, karburátor totálne iný, ostrejšia vačka, iné vahadlá, tušim aj iný rozdeľovač...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.12.14, 23:02
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4134
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Nechcu šířit bludy, ale řekl bych, že i 120ls měla C vahadla ;)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


1.12.14, 23:36
Profil
rejpal

Příspěvky: 18254
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Kluci z Paky píše:
Auta ve výbavě GLS a garde měly k tomuto motoru chladič oleje.....

Není pravda, chladič oleje se montoval jen u prvních LS motorů.


1.12.14, 23:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5636
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
První LS motory znamená co? Strejc měl 120LS r.v.1983 a chladič oleje měla. Spadá to do klasifikace prvního LS?

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


2.12.14, 11:52
Profil
rejpal

Příspěvky: 18254
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
Měl jsem na mysli první ve smyslu první verze. Nepamatuju si přesně data, to bude asi k nalezení v Andrtovi, ale imho LS užovky měly chladič oleje a jinou vačku. Chladiče oleje mohli zrušit společně se změnou na plnoprůtokový filtr oleje, což bylo tuším okolo 84. s eMkem. Gardečka některé měly chladiče oleje a některé ne, kdy byl přelom netuším.


2.12.14, 12:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5636
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
OK

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


2.12.14, 12:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10229
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
úlohu chladiče oleje měla plnit hliníková vana se žebrováním ne?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


2.12.14, 20:44
Profil
rejpal

Příspěvky: 18254
Příspěvek Re: Motor 120 a 120 LS
U těch ostřejších motorů to nestačilo. :wink:


2.12.14, 20:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz