Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.10.24, 04:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Studený start fabia htp 6V 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Studený start fabia htp 6V
Ahoj, mám fabii 2 ročník 08. Když nastartuji na studený motor i v těchto teplech tak motor běží cca na 1200 ot a když se rozjedu tak motor cuká. Je to stejné cukání jako když v š105 nechám hodně otevřený sytič. Je to v pořádku nebo je něco špatně? Jak otáčky na volnoběh spadnou zpět na cca 800, jako to je na teplý motor, tak to nedělá.

Děkuji předem za postřehy.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


25.7.15, 15:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Studený start fabia htp 6V
určo je něco špatně, tlak paliva, svíčky, zápalka, klapka,

ted nedávno jsem měl něco podobného cukání třes, ale jak auto hned chcípl a nastartoval už to bylo ok
před měsícem mi ho přitáhli na laně, že točil a nic, vag nic auto normál hytlo a jezdí

tak zkus ještě hned po startu chcípen a znovu nastartuje že je třeba problém řj motoru


27.7.15, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: Studený start fabia htp 6V
Děkuju, zkusim a povim.

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


27.7.15, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: Studený start fabia htp 6V
Teď jsem to zkoušel a na studený motor byl rovnou volnoběh cca tech 800ot. Zeptám se, co přesně určuje to, kdy motor zvýší volnoběžné otáčky a obohatí směs při startu ?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


27.7.15, 19:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Studený start fabia htp 6V
to je velice složité téma,

obazně řečeno je to o mapách dostaneš mapu pro start a řj motoru pole mapy musí upravit dávku paliva, řj vychází třeba z teploty nasávaného vzduchu, teploty motoru, záleží jak rychle se přihlásí lambáda, co otáčky motoru, ten může mít problémy třeba přidřený ventil, dírka v těsnění výfuku, zápalko ko, jiskra v potenciometru, řj poblázněná, nízký tlak pliva, palivo na chobort a je to v pr....

válců je málo a moc se machrovat nedá :oops:


27.7.15, 19:37
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz