Re: Nový příběh no.2 - str. 21 ... ;o)
Nevím, co je na tom k nechápání ...
Kámoš od kterýho jsem oktávu bral jí měl 6 let, dával jí co se mechaniky týče co si zasloužila. Ale na to, jak vypadá zvenku sral a mě není jedno, že je na autě asi 6 odstínů šedý ... Takže to chci sjednotit.
Celolak za 40 tis. opravdu dělat nehodlám, když bych tím pádem zaplatil za lak víc, než za auto samotný ... Takže přichází na řadu buď dip, nebo fólie. ?! Stále nechápeme ? Co je na DIPu špatnýho ? Viděl jsem v okolí spoustu aut, znám i majitele, a nikdo žádnej problém ... Asi je to taky o tom, kdo to dělá, nemyslíte ?
A co se "dravý" barvy na kola týče, byl to jen nápad, buď žlutá nebo oranžová. To už je asi každýho věc, co mu sedí a co ne ?
btw. Ano, nejsem holt člověk co vydrží mít jedno auto 5 let. Jak mě přestane bavit, jde z domu, nevím proč bych měl jezdit něčím, co mě nebaví a neuspokojuje.
PS: Aby to zase někdo blbě nepochopil, v žádným případě neříkám, že DIP / Folie je lepší, než lak ! To vážně ne. Bavím se o finanční stránce, která v tomhle případě rozhoduje. Styděl bych se jezdit autem se sprasenym "lakem", kterej mi udělal lojza ve stodole, protože byl levnej. A kdo celolak umí a udělá jak má, si za něj míň jak 3-4 pětky neřekne.
Tak už si snad rozumíme.