Autor |
Zpráva |
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Tak ten radiátor je takhle blbě přístupný u více aut......
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
4.1.16, 20:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Nějak jsem neměl čas dříve zareagovat, tak abych to shrnul..: Co se týče toho jak měřím baterku, tak hustoměr používám jen velice zřídka..povětšinou se spokojím jen s měřením napětí za hodinu a víc po odpojení nabíječky (to si to trošku klesne a je to dle mého názoru oběktivnější, než hned po odpojení..) Altík z fábie a ani větší baterku momentálně řešit nebudu (čas/peníze/zima ) Nicméně ta felďácká 70A mi leží v garáži na poličce a nikdo mi zatím teda neřekl jestli jí tam dát, či ne. I když spíš odvozuju, e to asi nemá moc cenu.. Co se týče toho natažení drátu od baterky přímo na altík a potažmo i na startér, tak to klidně zkusím..za to nic nedám..v garáži mám klubko měděného drátu o cca 3,5mm průřezu, což už by nějaký proud zvládnout mohlo a když nepomůže alespoň nepoškodí (a pokud se to osvědčí udělám to i na své feldě) Jenom se teda asi místním elektrikářům nebude líbit, když budu tahat + v modrém kabelu SPDS se pokusím sehnat tak jak jste říkali ty co se montují místo mlhovek..snad něco takového seženu a snad homologované.. Akorát v tom případě teda asi budu potřebovat poradit ohledně zapojení tak aby to prošlo na stk. Protože co si pamatuju, tak SPDS se mají rosvítit hned po nastartování (takže asi bude nutné napojení na relé X) a zhasnout po rozsvícení světel, takže i nějaká součinnost s nimi. (+by se hodil nějaký vypínaček, kterým by se to dalo natvrdo vypnout/zapnout pro strýčka příhodu)
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
4.1.16, 21:54 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: felda altík 55 vs 70A
70A magneton z filety má stejnou charakteristiku jako slabší magnetony, takže to na volnoběh moc nedává a nemyslím si, že to na krátkejch trasách něčemu pomůže...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.1.16, 22:11 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: felda altík 55 vs 70A
No tak to na něho asi pro tuto chvíli kašlu..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
4.1.16, 22:16 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Spds-kostra,čidlo spiatočky a jeden drôt na svetlo,zapojenie nič zložité.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
4.1.16, 22:23 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: felda altík 55 vs 70A
To čidlo zpátečky chápu, ale co se týče toho drátu na světla..nebude to chtít nějaké rozepínací relé, nebo něco ?
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
4.1.16, 22:30 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: felda altík 55 vs 70A
nie netreba, ono to vypne "elektronicky" keď sa na tom dráte na svetlá objaví +12V predpokladám
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
4.1.16, 22:34 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Ano presne tak.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
5.1.16, 00:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: felda altík 55 vs 70A
škodovka píše: ...SPDS se mají rosvítit hned po nastartování... Mám dojem že oficiálně to má být při zapnutí zapalování...
|
5.1.16, 14:13 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Ano po zapaľovani,a po zasvietení obrysoviek zhasnúť,alebo znížiť svietivosť o neviem koľko percent.Akurát tých debilov,čo im to svieti na plno aj v noci so svetlami,by som vešal za gule do prievanu.Strašne to oslepuje,a policajti to vôbec neriešia...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
5.1.16, 16:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Ano, to jsou ti inteligenti, kteří to mají napojené přímo na světla, protože ani neví, na jakém principu ty SPDS mají fungovat. škodovka: Kdyby tvůj dvorní elektrikoř neměl čas, klidně ti ty SPDS zapojím, kdyby jsi chtěl. U těch novějších felícií po faceliftu se prodávají SPDS takové menší kulaté a v tom jsou čtyři moduly LED, jinak řečeno čtyři LED diody. Jestli se takové prodávají i na ty starší nevím, ale ty starší felície mají jiné ty záslepky v nárazníku. Tu barvu káblů neřeš, Favority a Felicie mají i tak tu elektriku označenou barevně, jakoby to dělal nějaký kuchař a né elektrikáři. Někde je třeba plus 12V černý nebo modrý a mínus červený. Hm, fakt super.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.1.16, 19:03 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Hele ještě jsem tak uvažoval v čistě teoretické rovině..dalo by se pro krátké trasy nějak přesvědčit BMM řídící jednotku aby si myslela, že je zapnutá klima a zvýšila volnoběh? Auto je samozřejmě bez klimy, takže se mimo jiné nabízí otázka jestli pro verzi s klimatizací nebyla třeby i jiná řj...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
16.1.16, 13:20 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Pre verzie s klimou bola iná jednotka isto u mpi,ale jak to bolo s bmm,neviem..A načo ti vyšší voľnobeh?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
16.1.16, 14:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: felda altík 55 vs 70A
No myslí, jestli se mu při třeba 1500 točkách za minutu rychleji nedobije akumulátor. Co třeba zkusit změřit, kolik má čidlo vzadu na sání odpor při studeném motoru odpor, odpojit čidlo a dát tam odpor?
U klimy to je prý trošku jinak. Klima dá povel při jejim zapnutí ŘJ, ta trošku pootevře více šk. klapku a tím zvýší točky. Přímo s ŘJ bych raději neexperimentoval.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.1.16, 17:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: felda altík 55 vs 70A
Odpor na čidlo ne. To už raději na altík dát menší řemenici. Jenže to nejspíše nevyřeší problém.
|
16.1.16, 18:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|