Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 22:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Dobíjení Š 105S 
Autor Zpráva

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Šemik píše:
Elektronika může být na jakémkoliv alternátoru (35A, 42A, 55A) :wink:

Z vlastní zkušenosti - udržoval jsem jednu 105L kde byl 42A altík a elektronický regulátor a jak pěkně dobíjela :D

Tope : nemáš andrta? Tam bys to jistě našel, z hlavy to bohužel nedám :oops:

Možná je andrt přímo tady na TW v užitečných odkazech...


Už jsem to hledal, ale nenašel. Andrta mám objednanýho, tak počkám. Mám akorát Macha ale tam nic není.


4.8.07, 09:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6590
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf

treba lepsie presnorit sekciu uzitecne odkazy _URCITE_ tam andrt je

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.8.07, 09:11
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
ventYl píše:
http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf

treba lepsie presnorit sekciu uzitecne odkazy _URCITE_ tam andrt je


Takže na straně 262 píše, že polovodičový je pouze na 55A. Dík za vyřešení problému a za odkaz. Stáhl jsem to a mám co študovat. Tu mechaniku budu hlídat, zatím jde dobře, kdyžtak ji zase doladím a nebo seženu altík 55A.


4.8.07, 11:04
Profil

Příspěvky: 35
Bydliště: Sk,BA
Příspěvek 
tope píše:
ventYl píše:
nie som si celkom isty, ale mam pocit, ze v andtovi, alebo kde, sa pise, ze elektronicky regulator je mozne pouzit len na ten 55A alternator, co sa montoval na konci vyroby, pretoze pouziva zapornu regulaciu, ci co, pretoze ten ma (a podla schemy skutocne ma) uplne ine zapojenie budenia, ako 44A alternator. Preto sa tam pouziva ta multivibracna mechanicka regulacia v kladnej vetve.


Po otočení klíčku se skoro vůbec nerosvítila kontrolka. Na alt. je u svorek značení M, R a na el. regulátoru jsou svorky 54(tam jsem dal ty dva dráty-žlutej s černym) pak je tam D+ a DF, poslední je B- a tam jsem dal kostru. Co teď ? Kam dát M a kam R z alternátoru? Když jsem to zkoušel, dal jsem je v řadě jako jsou na mechanice.


No tak M-zlty daj na DF a R-modry daj na D+

_________________
110R,120Ls,Rapid 130


4.8.07, 11:13
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
to je přeci blud že je elektronika jen a pouze na 55A....

Kdyby to fakt tak bylo určitě by ta 105L co jsem udržoval nejezdila celý rok na jedno nabití její už tehdy velmi staré baterky... :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.8.07, 11:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6590
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Šemik píše:
to je přeci blud že je elektronika jen na 55A....


ides proti andrtovi? :P

ja by som sa vobec necudoval, keby to tak bolo, ten 55A alternator ma uplne inac zapojene budenie a navyse, keby bolo mozne pouzit elektroniku na vsetky alternatory, predpokladam, ze by ju z fabriky pouzili, pretoze to muselo znamenat znizenie poctu unikatnych dielov vyrabanych na voz.

Ja ked som mal problemy s dobijanim, tak som tie schemy studoval a to, co sa tam o tom pise, vcelku dava zmysel.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.8.07, 12:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kdyz sem repasoval svuj 55A tak sem tam hodil starej 42A a jelo to bez problemu, akorat tam nesly uplne dobre zacvaknout ty dva konektory :D Ale zadny problemy ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.8.07, 12:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hej, teraz idu proti andrtovi :wink:

Skutečně nevěřím tomu, že ta 105 jela celý rok na baterku která tehda mohla mít tak 15Ah.... :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.8.07, 12:07
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek 
BeBe píše:
tope píše:
ventYl píše:
nie som si celkom isty, ale mam pocit, ze v andtovi, alebo kde, sa pise, ze elektronicky regulator je mozne pouzit len na ten 55A alternator, co sa montoval na konci vyroby, pretoze pouziva zapornu regulaciu, ci co, pretoze ten ma (a podla schemy skutocne ma) uplne ine zapojenie budenia, ako 44A alternator. Preto sa tam pouziva ta multivibracna mechanicka regulacia v kladnej vetve.


Po otočení klíčku se skoro vůbec nerosvítila kontrolka. Na alt. je u svorek značení M, R a na el. regulátoru jsou svorky 54(tam jsem dal ty dva dráty-žlutej s černym) pak je tam D+ a DF, poslední je B- a tam jsem dal kostru. Co teď ? Kam dát M a kam R z alternátoru? Když jsem to zkoušel, dal jsem je v řadě jako jsou na mechanice.


No tak M-zlty daj na DF a R-modry daj na D+


Jupííí! Tak to je ono. Nechtěl jsem riskovat, protože jsem se bál, abych něco neodpálil. Zvědavost byla silnější než strach a vyšlo to. Sice tam není tolik jako na tu poštelovanou mechaniku, ale vůbec to nekolísá. Volnoběh se světly - 13,2V, v otáčkách se světly 13,6V a, občas tam skočí 13,65V. Stačí to, nebo mám ještě zkusit tu diodu? Jestli jo, tak jakou? Na obrázku je zapojení. Chtělo to přehodit ty dva prostřední dráty. Jdu to tam přišroubovat.

http://img261.imageshack.us/img261/797/regyn1.jpg

Jo, a dík za trpělivost. Mám jí dva měsíce a snažim se jí dát do pucu. Nějak mě to začíná bavit.


4.8.07, 13:09
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No vida že to jde :lol:

Tu diodu by to chtělo, 13.6V se světly je už dneska málo.

Kup obyčejnou křemíkovou diodu minimálně na 5 Ampér a dej ji na ten modrý drát (je to ten slabčí drát na alternátoru blíže k bloku motoru) tak aby katodou byla směrem k regulátoru a anodou k alternátoru :wink:

ta dioda může být klidně na větší proud, tím nic nezkazíš :wink:

A koupíš ji ve všech elektronických potřebách :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.8.07, 13:13
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Šemik píše:
hej, teraz idu proti andrtovi :wink:

Skutečně nevěřím tomu, že ta 105 jela celý rok na baterku která tehda mohla mít tak 15Ah.... :roll:


s elektronikou 7let na jednu baterku 8) altík je 42A

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.8.07, 14:44
Profil ICQ

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Tak dioda je v autě. KY 712 (10A). Volnoběh se světly 13,7V, otáčky se světly 14,3V. Je to OK?

http://www.ukazto.com/img/Dioda.jpg


15.8.07, 12:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jo, napětí dobrý. Ještě radši hoď nějakou bužírku na tu diodu, pouzdro je totiž připojeno k jednomu vývodu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


15.8.07, 13:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz