Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Autor |
Zpráva |
Adam111
Příspěvky: 16
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Elektricky ohrev je bezporuchovy, dokud se neporoucha Primo v navodu k favoritovi se pise, ze prave kvuli elektrickemu ohrevu sytice se nema nechavat delsi dobu zapnute zapalovani pri stojicim motoru, protoze civka ohrevu se pak nedochlazuje vodou a spali se.
|
5.1.16, 11:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Kde presne to píše,že tam zhori cievka?Daj stranu,nejak to nemôžem nájsť.Neodporuča sa to preto,lebo dlho zapnute zapaľovanie ti vypne sytič,a mal by si problém naštartovať.Tá špirála nieje chladená vodou,nemá ako,je totiž na 4 keramickych bodoch zavesená.Voda ochladzuje ,resp ohrieva iba osku bimetalu,rozober si to a uvidiš.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
5.1.16, 12:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Originál mají být ty rysky na karbecu a na tom bloku sytiče hned proti sobě. Trošku to jde poštelovat jak psal Lamač. Všechny ty táhla a mechanismy sytiče musí jít úplně lehce. Když je zima a motor je studený, tak po sešlápnutí pedálu plynu a nastartování má být šroub sytiče opřený o nejvyšší stupínek té st. vačky. Po jemném přišlápnutí plyn. pedálu se má st. vačka pootočit ten šroub má přeskočit na druhý stupínek. Tím otáčky spadnou na asi 1200-1500. Takhle mají setrvat a postupně při ohřívání dále padat. V knížce je napsáno, že to pootočení st. vačky dělá objemový ovladač, takže nejspíše to máte špatně nastavené.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.1.16, 19:19 |
|
|
crusher
Příspěvky: 10 Bydliště: Uherske Hradiste
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
No ty rysky u bimetalu mam proti sobě. Sytic se sepne na těch 2300 otáček zhruba, nechám to chvilku vrcet, pak poklepnu na plyn a nic se neděje...az se zahřeje trochu vic tak klepnu na plyn a spadne to na 1900 cca a pak az se zahřeje skoro na provozní teplotu tak uz to spadne na nějakých 900 otáček.
Dřív jsem to mel: sytic po startu 2000 otáček, pak po klepnutí 1500 pak 1200 a pak 900.
Prijde mi ze jsou jakoby ty otáčky trochu posunuté, je to tim nastavením mezer u objemoveho ovladače?
|
5.1.16, 23:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Dá se to donastavit tím šroubkem dole u st. vačky, ale podle mě to bude něčím jiným.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.1.16, 16:58 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Dobu behu a postupného vypínania sytiča určuje predpätie bimetalovej pásky (pružiny),a to predpätie lze upravovať iba natáčaním toho bazmeku cez ten šroub.A ešte pozor,skrutka na tej stupňovitej vačke síce má byť,ale tuším že max 2-3 mm od jej hrany,pak to bude robiť problémy.Ako sa ten systém presne nastavuje,je napísané v andrtovi,nebudem to tu zase rozvádzať,rieši sa to každú zimu,ako vždy.A pri nastavovaní nieje potrebná podtlaková vývea,ale stačia ústa,ten objemový ovládač sa totiž nastavuje v dvoch krokoch,malá medzera (plastový klobúčik),a veľká medzera (kovová skrutka)...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
8.1.16, 18:05 |
|
|
crusher
Příspěvky: 10 Bydliště: Uherske Hradiste
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Lamač: ok diky za odpoved. Na Adrta jsem se díval, je to tam dost popsané. Jen bych mel jednu otázku jak píšeš ze ten sytic nastavujes předpetim te pružiny, je to ten sestihran? jakým směrem uberu tedy "dobu" než to přeskočí na druhy stupeň te vacky?
|
10.1.16, 16:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Když se díváš klasicky zboku auta, tak doleva se ten bimetal více napíná, to znamená, že na vzduchovou přívěru působí větší sála na zavírání. No a doprava se bimetal povoluje. Je potřeba s tím šroubem opatrně, né moc, jinak hrozí, že se přívěra nebude zavírat vůbec!
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.1.16, 16:49 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Ano.presne tak,ale chce to trošku polaborovať.ale pozor,ten šesťhran je zaistený takým červílkom,nezabudni ho povoliť.ak by tým šesťhranom nešlo otočiť,klepni po ňom,je tam kužeľ.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
11.1.16, 09:33 |
|
|
crusher
Příspěvky: 10 Bydliště: Uherske Hradiste
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Diky za odpoved, takze ten sestihran musim pootočit doprava aby to bylo min naple a dřív to preskocilo?
|
13.1.16, 18:14 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit po výměně karbecu špatně startuje
Hej ale len trošilinku.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
13.1.16, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|