|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
rychložhavič je u tdi má napětí třeba 4,4 V a žhaví ti i při akceleraci aby byly menší emise, pak hedáš jak pako nouzák nevíš a ono jedna žhavka spálená a píšu to jen proto že jsou pro některé motory pěkně drahé a zkoušet je drátem může přinést velké škody
|
29.1.16, 21:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
A potom mi ešte napiš odkiaľ sa tam naberu tie 4 volty,keď relé J52 spína priamo 12 voltov rovno do žhavičov v zime kľudne aj niekoľko sekúnd,a nič sa neroztaví.Neber to ako poddžub,len sa normálne pýtam..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
29.1.16, 22:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
tam už je to jinak žhavič ovládá řídící jednotka žhavení a pouští tam 14V a ta řj už ví co a jak aby nevyhořeli
já to píšu jen proto že přišla doba kdy už není dobré zkoušet žhavič jen tak připojením na 12V a že jeden vadný žhavič může motor tdi při akceleraaci hodit motor do nouzáku
|
30.1.16, 08:07 |
|
|
honzakula77
Příspěvky: 1
|
chladič
dobrej kape mi voda s topeni u octavie 18 zmrzla mi voda a ted to tece nevite co stim muze bejt diky
|
14.11.16, 17:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Může to být prasklé.
|
14.11.16, 17:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Lamač píše: A potom mi ešte napiš odkiaľ sa tam naberu tie 4 volty,keď relé J52 spína priamo 12 voltov rovno do žhavičov v zime kľudne aj niekoľko sekúnd,a nič sa neroztaví.Neber to ako poddžub,len sa normálne pýtam.. nenapsals jak si to pochopil prostě do žhaviče na 4 V se pustí za jízdy 14 V, je to proto aby se okamžitě začervenal, pokud by napětí šlo dál tak schoří asi ve čtvrté vteřině, ale to si řj ohlídá, problém je jen když chceš rychložhavič zkoušet klasicky tak ho skur...
|
16.11.16, 18:33 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
Tak potom prepáč,pochopil som to tak že tvrdíš že rj tam púšťa 4v čo je somarina,asi sme sa nepochopili.Samozrejme že pri klasickom skúšaní natvrdo na baterku to tak asi pri 10tej sekunde "kvapne" a je vymaľované,žhavič v riti.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
16.11.16, 18:48 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Octavia I.-kolísaní teploty chladícího okruhu.
To Honzakula77-kdyz uz jsi to nechal zajit tak daleko,ze ti zmrzla voda v chladicim okruhu,tak bud vymenit radiator za novy nebo nouzove nalit utesnovac chlazeni (cca 150 kc-maji to na kazde pumpe).Pokud to pomuze-a to zavisi na velikosti praskliny-tak to ber pouze jako reseni nouzove.A samozrejme nemrznouci smes...
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
17.11.16, 14:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|