Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 06:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Já jezdil, startoval se Škodou 120 a motorem Favorit letošní (ne)zimu, včetně startů na LPG bez problémů.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


25.4.16, 13:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Tak čidlo jsem namontoval zpět, teď už se to ani s ním na plyn vůbec nepřepne. Kostru na zelenočerným kabelu jsem zkoušel a je v pořádku. Nejspíš bude teda špatná řj. Tak nevím, jestli má cenu to dávat po x-tý do servisu. Do toho auta už cpát moc peníze nechci, mám ho 5 let a už spíš koukám, že bych se ho zbavil.

Teď když se rozhodnu nechat plyn z auta úplně vymontovat, tak mně to ani nebudou chtít udělat protože mám plnou nádrž plynu a nemůžu ji vyjezdit. Řeknu vám, že do příštího auta už plyn nedám :(

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


1.5.16, 21:25
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Nádrž jde demontovat, ikdyž je plná..... Jinak to teď skutečně vypadá jen a pouze na řj, když to nejede s původním čidlem. Proto jsem se na to ptal, když ti to nejelo proklemované...... Sehnat starší tuto řj nebude problém, docela často se to montovalo.... Nezatracuj LPG, tohle se prostě stane, když dáš jinou řj, budeš jezdit spokojeně dál..... Felda na LPG je nejlevnější možné ježdění, když beru v potaz i ceny dílů na Feldu....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


2.5.16, 20:57
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Já vím no, v tomhle máš pravdu. Z těch pěti let, co auto mám, jsem čtyři odjezdil na plyn a celkově byl provoz toho auta neuvěřitelně levnej, takže svoje to odsloužilo. Když na nějakou použitou řj natrefím, ještě ji zkusím vyměnit. Minimálně letošní léto a podzim potřebuju ještě s Feldou odjezdit a lpg prostě stojí půlku co benzín.

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


3.5.16, 07:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
No já nevím jestli zbývá jen ŘJ, rozhodně je to nejpravděpodobnější, ale to čidlo jste pořádně neodzkoušeli. Já bych si radši koupil za 1Kč na zkoušku 100 ohm odpor a měl bych jistotu, než rovnou shánět za minimálně stokoruny ŘJ v nejistém stavu. Taky tu ŘJ může opravit elektrikář, ale to už jsem všechno psal.

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


3.5.16, 12:19
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
To máš pravdu, že ji může šikovný elektrikář opravit, pravděpodobně bude stačit propájet tišťák v místech, kam je přiveden signál od čidla teploty. Jinak proklemovat to odporem- to už se dělalo...................a nic.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.5.16, 20:57
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Dokonce si myslím, že u některých řj šla přes pc nastavit hodnota teploty, při které to sepne plyn. Pokud by šlo nastavit i třeba -20°C, tak by to šlo obejít...Jinak na bazoši je teď inzerát na kompletní řízení Bingo-M včetně servomotorku... Musel by se porovnat rozdíl mezi řj Bingo S a zapojením. Chce za to myslím 1800 Kč.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.5.16, 21:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
No jak už jsem psal, tím rezistorem jste nezkusili vůbec ale vůbec nic. Při volbě jeho hodnoty jste totiž vycházeli z předpokladu, že to čidlo je v pořádku :wink:

Za 1800 Kč by to nejspíš opravil aspoň 3x :wink: Ale je to taky řešení, jestli je nová, tak je to aspoň na jistotu....

Kluci z Paky píše:
pravděpodobně bude stačit propájet tišťák v místech, kam je přiveden signál od čidla teploty.


Vskutku odvážné tvrzení takto od stolu, asi jsem měl dávat větší pozor ve škole :roll:

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


4.5.16, 08:03
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Venco, alespoň se mu snažím dávat určitá vodítka, ne jako ty všechno jen kritizovat. Na plyn to musí jet, ikdyž jen natvrdo drátem nahradíš čidlo. Ale ani to nešlo. Pokud jsi takový kabrňák, tak mu to dojeď opravit...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


5.5.16, 17:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
No vidím že jsi tu kritiku své (dle mého názoru nedobré) rady neunesl, a začínáš se pouštět do mé osoby.

Myslím že vodítek jsem dal dost, a hodnotu odporu 100 ohm jsem doporučoval už na předchozí stránce...

Ale raději tě nebudu provokovat, vidím že jsi citlivá duše a já nemám zájem se s kýmkoliv hádat, jen jsem se snažil poradit...

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


6.5.16, 06:56
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Já ještě ten 100Ohm odpor zkusím, i když jsem skeptickej, protože to nešlo ani s natvrdo propojenými dráty ani s 500 Ohm. Ale samozřejmě může ta hodnota přepnutí být nastavená pro rozmezí někde mezi... Jen je pro mě trochu blbý ty odpory shánět, protože tzv. "elektroprodejny" v mém okolí prodávají jen televize a mobily a jsem na tom teď s časem bledě, takže jsem jiný obchody nehledal a raděj jsem ten 500Ohm objednával přes net. Bohužel kvůli korunový položce jsem vyhodil 90,- za poštovný a teď bych měl zas... No ale tak to ještě zkusím, vezmu jich teda raději rovnou víc s různýma hodnotama.

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


6.5.16, 10:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Jsem k tomu taktéž skeptický a vsázím na jednotku, ty čidla většinou odejdou úplně, ale i posunutá hodnota se stává.

Jde o to, že ten odpor 500 ohm, to jsi bohužel nezkusil nic, to je jako by jsi tam dal to původní čidlo, a zkrat, na to zase může mít jednotka ochranu, jestli někdo nemá ověřen opak u této konkrétní jednotky...

Když nemáte prodejnu součástek, můžeš zkusit vyhrabat nějakou klasickou žárovku, tak 40W by se mohlo blížit požadovanému odporu.

Další možnost plynař s diagnostikou pro tvou ŘJ, ten hnedle uvidí která podmínka není splněna, nebo jsou třeba splněny všechny, ale je špatný spínač v kabině, nebo ta ŘJ.

Nebo rovnou požádat nějakého elektrikáře.

Jak se k tomu staví v tom servisu kde jsi byl původně?

Jo taky co tu nezaznělo, když si koupíš jinou ŘJ, tak ta se musí taky nastavit, abys pak nebyl zaskočený...

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


6.5.16, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
Odpor, ne-odpor, ja by som na to šiel úplne inak...

Myslím že hľadáš ducha...

BRC má fumkciu priamy štart aj chod na LPG, neviem ktoré tlačítko na ovládači treba podržať a Led pre LPG ostane svietiť, môžeš štartovať...

Pokiaľ to nejde na LPG chyba bude v elektrike, alebo samotnom Reduktore, blbý spoj na ventil LPG, zanesený filter, blokácia reduktoru...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.5.16, 17:34
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
michalkatka> Já tu přestavbu sice kupoval jako BRC, ale jak jsem to teď v souvislosti s tou poruchou víc zkoumal, tak BRC je tam akorát reduktor, řj je polská Bingo S, na ovladači je jen jedno tlačítko (ovládá pouze aktivaci/deaktivaci systému lpg) a myslím že funkci přímého startu na lpg nepodporuje, přepíná se pouze automaticky po dosažení teploty/otáček.

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


7.5.16, 09:23
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: LPG BRC Felicia MPI - cvakání od multiventilu
venca.m > děkuju za tip s tou žárovkou, 40w jsem našel a odpor jsem naměřil 99 Ohm 8) napájím k ní kabely a zítra to snad vyzkouším v autě

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


7.5.16, 09:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz