|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Favorit 94: po neúspěšné STK
Autor |
Zpráva |
fix
Příspěvky: 62 Bydliště: Malé Kyšice; Koleč
|
Favorit 94: po neúspěšné STK
Ahojte, dostal se mi pod ruce docela zachovalý Favorit z roku 94. Tlačil nás čas s STK, ale na blind bohužel neprošla. Budu potřebovat pár rad . Na protokolu stojí následující: B:1.1.11.3.2 Brzdové potrubí nebo spojovací prvky jsou poškozeny nebo deformovány nebo jsou nadměrně zkorodovány (tzv. hloubková koroze)To je jasný, vyměnit zadní trubky a je po zatím jen vizuálním problému. 2.1.3.1.1 V pohyblivém spoji mechanismu řízení (např kulový čep, kloub, pouzdro) je větší vůle než montážní.Dle technika levý čep řízení, s tím si také poradím. Jen se zeptám, zda je opravdu nutné s autem před opakovanou TK jezdit na geometrii, když čep natočím stejně jako je ten aktuální? Jelikož auto nemá na značce červenou známku, tak se mi to moc riskovat nechce. Zelená tam zůstala, ale spoléhat na barvoslepost a blbost PČR nemá cenu. Vtip je, že geometrie vyšla úplně bez problému, takže se to kolo buď v tu chvíli natočilo na 100% správně nebo technik kecá, ale do závad mi to zapsal. 4.1.5.2.2 Korekce sklonu světlometů není plně funkční.Standart Favorit, Felicie - zavzdušněný hadičky. Řešili jste tohle někdy? Fakt mám ten komplet kupovat novej, když se stejně za 2 roky zase zavzdušní? Přijde mi to jako pitomost, ale pořád je to vážná závada. C:1.2.2.1 Vozidlo nedosahuje předepsaného brzdného účinku. 1.4.2.1.2 Žádné z kol vozidla, ovládané parkovací brzdou, nedosahuje požadovaného brzdného účinku.Vlevo vzadu teče prasátko, na to už jsem se po TK stihnul podívat, teď jedu nakoupit pár dílů. Pravé vyměním také, ať je to na stejno. Pakny jsou dle mého pohledu ještě ok, ale co mě zaráží je ručka, na kterou si technik taky stěžoval (ostatně jsem ty hodnoty i viděl). Ručka brzdí víc než pedál, ale pořád to není dostačující. Chtěl jsem ji seřídit dotažením matek vpředu pod plastovým krytem. Jenže oba lanovody jsou dotáhlé na úplné maximum a nezdá se mi, že by to šlo seřídit někde jinde. Navíc je lanovod (jen lanovod, nikoliv hadička) levého kola uvolněný oproti tomu pravému a celý tem mechanismus jde šejdrem. Napadá vás čím to může být a jak tu ručku ještě přitáhnout, aby brzdila víc? Předem díky za postřehy, rady a nápady .
_________________ 120L, 5kv, 1986, bílá, "Sluníčko" 120L, 4kv, 1987, bílá, "Bílá vdova" 120L, 4kv, 1988, šedá, "Šedivá" FA 135L, 1991, bílá, "Fáčko" FE 1.3, 2000, bílá, "Felda" OCT II 1.9, 2008, černá, "Ochcávka"
|
27.5.16, 14:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
Takže čaká ťa v podstate generálka brzd....Reguláciu svetiel kup radšej novú,nemá význam sa s tým babrať.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
27.5.16, 15:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
zadní brzdy nový včetně paken, potrubí až to uděláš a ovzdušníš tak by to mělo brzdit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.5.16, 16:22 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
skontroluj i prumer bubnu a funkcnost samostavu a opotrebeni rozperne tycky, co se tyce rucni brzdy.. a jeste poud chcijou prasata tak pakny vymen za nove
|
27.5.16, 18:20 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
Ještě můžou být vytahaný lanovody, nebo na jedné straně vytrženej držák bowdenu v tunelu - jak to jde šejdrem. Kdybys kupoval nový, tak ne čínu, bowden pruží a stojí to za ho**o. Taky ještě v tom seřizování lanovodu, na koncu mužeš dát pod tu štelovaci matku nejakej dištanc, třeba několik matek M8, tím pádem to budeš moct dotáhnout víc než normálně pokud už jsi na konci závitu.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.5.16, 20:58 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
V postate jsi dopadl celkem standartne,jak uz bylo psano,pakny dej take nove,budou od brzdovky nasakle...
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
28.5.16, 06:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
při poruše brzd musí vystavit stk protokol o brzdách a z toho se pak při opravách vychází jezdit se starým formanem na stk, když tomu nerozumíš je minimálně hooodně najivní a výsledek tomu odpovídá nedávno jsem dělal feldu pikapa vzhledově fakt hezký no nezpůsobilý OPAKOVANÁ stk vyšla asi na 17.000kč, ted du na koktávku co tam čtu za zívady tak to vypadá na kovošrot vzhledově jak nová, borec přijel ráno a hlásí budete to mít zítra hotové? 7 x A 12 x B a jedna C
|
30.5.16, 17:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
já prošel, co se mi líbila závada tak osvětlení spz vyzařuje jinou barvu než bílou, byly tam leddiody a svítili hooodně dobře, jasně bíle, mo dal jsem tam žárovky
|
3.6.16, 11:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
No oni ti technici někdy na těch starých autech už vymýšlí až moc. Dělají závadu i tam kde není. Viz moje fávo. Prostě najdou nějakou závadu a aby nevypadali jako blbci, tak hledají i ty největší prkotiny, jen aby to auto neprošlo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.16, 14:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
co jsem ted měl tak to nechcu ani kometovat, lidi měli bychom se vzbouřit je to horší jak za komunistů, chceme si zajet na pivko na kole a nemůžem, v celé americe není stk a nikdo tam neumírá v důsledku technického stavu vozidel, jen u nás je chybí kus péra a nezpůsobilé vozidlo závada C mi prostě napadá jen karel kryl žene váš čert zas dete jako ovce a to je špatně, nesmíte pít a hlava státu vyleze namol ožralá a prej má virozu, vaše peníze rokradou třřeba lobisté a na ty kdo chtějí odvést práci nezbudou peníze https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... xIz4dbhgIA
|
6.6.16, 21:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
nikdy v životě nepujdu jako ovce a pomohu komukoliv kdo to potřebuje, přísahal jsem i hypokratovi, dám mu ze svého tomu kdo dostal se do nouze
|
6.6.16, 22:02 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
Mně sklápění světel funguje už kolik technickejch. Vtip je v tom, že to musíš mít trochu spuštěný dolu, aby to nebylo úplně natlakovaný pořád a jen když jedeš v noci, tak zvednout. Nebo občas procvičit A vždycky, když to odešlo, tak to byla pravá strana, ta je blbě udělaná
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
12.4.17, 17:41 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit 94: po neúspěšné STK
A odpovedať na takmer rok starú tému je blbosť tiež...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
13.4.17, 11:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|