Příběh no.? - str. 118 nový projekt !
Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
CROWACK píše: Pokud vim, tak záleží jestli máš hlubokej nebo mělkej kastlik. Rapid prece hlubokej mit nemůže.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
29.10.16, 22:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Však to byla reakce na danstera kterej psal jak mu to do 1000MB pasuje (ten tam má hlubokej)
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
30.10.16, 10:19 |
|
|
Danster
Příspěvky: 169 Bydliště: Rokycany
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
A ty myslíš že se do Mka nevejde baterka 207x175x175 ? Vždyť už ani nižší běžná baterka se nedělá v dnešní době.
_________________ Škoda 1000 MB 68" Škoda 1000 MB 69" Škoda Fabia 1.4 MPI 02"
|
31.10.16, 13:08 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Vejde, ale tu plastovou blbost tam můžeš nasadit jenom jako čepici..na podlážku nedosáhne a ani ji nezajistíš..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
31.10.16, 18:42 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
1.11.16, 18:19 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Dnes jsem měl chvilku a tak jsem něco málo stihl na Rapídu. První bylo čištění a přetěsnění karburátoru, kterej byl fest zahnojenej a kvůli němu auto už ani nejelo. Vše ven, vyfoukat, vymejt, namazat a složit. Druhá komora například nechodila vůbec, a ani nemohla ! A to už delší dobu, ale to zřejmě pánovi co jsem si od něj Rapiďáka bral nevadilo, jen se mezi řečí zmínil, že to poslední dobou nějak začlo zlobit. Membrána byla na hadry, vše totál zabetonovaný. Nakonec jsem po vše rozchodil, dal celou jinou baňku s dobrou membránou. Taky jsem zjistil, že tam někdo dal nižší pertinax pod karbec, takže jsem jel koupit ten vyšší, dal nový těsnění, promáznul přepákování a konečně karbec usadil zpět. Když už jsem byl v Mototechně, vzal jsem rovnou nový svičky, kabely, filtry, nějaký to těsnění a pár drobností, jako čumprdlíky na tapeci apod. No, dál jsem chtěl vymejt skleničku - sejtko u AC pumpy a trochu se na ní podívat, jelikož mi přišlo, že kolem ní bleje olej. Taky že jo, navíc se mi samozřejmě utrhla matka co jí drží, jelikož už něco holka pamatuje ... Další zjištění bylo, že je, jak jinak polomrtvá membrána v AC pumpě (těsnění ventilů), takže jde pumpovat zlehka a trvá to tejden ... Tu musím taky zrepásnout. Taky jsem přišel na to, proč pánovi pořád utíkala voda z topení ... No, obě trubky shnilý napadrť. Už jsem je objednal nový na Škoda dílech. Pak si říkám, že vypustím přes noc olej, abych mohl dát novej, no a co mě nečekalo za překvapení ? Dobrá ňamka, co ? Takže si možná dáme i těsnění pod hlavou no. Udělám zatím průplach, pak novou náplň a uvidíme. Motor je celkově takovej "zanedbanej", třeba svíčky vypadaly, jak když maj na hrbu tak 200 tisíc km ... Holt se uvidí, jak budou vyplouvat na povrch další závady a poruchy, který zatím mám sílu a náladu řešit.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
2.11.16, 22:59 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Nové náplně je škoda, zbytečně ji znehodnotíš, tohle je buď těsnění pod hlavou a nebo to chčije i pod vložkama, takže rozborka motoru tě nemine. A podle toho karbece zahnojeného olejem to asi bude hotové i na kroužkách, takže bych to na tvém místě přijednom i překroužkoval..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
2.11.16, 23:11 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Tak nějak s tím v duchu počítám, když už se bude sahat do motoru, uděláme to komplet. Další možnost, máme ještě jednu takřka perfektní 130tku motor v kůlně, kdy ho kolega ze svýho eMka vyndaval kvůli zástavbě 136tky.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
2.11.16, 23:16 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
No nebo, ale chce to s tím něco udělat.. Jinak ty trubky topení..orezlý jsou, ale jsou suchý, to je vidět i z té fotky..možná je i zbytečný je měnit..ta ztracená voda je v oleji
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
2.11.16, 23:21 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Popravdě většina vody je asi opravdu v oleji, ale trubky jsem taky otíral. Ty 2 kilča za nový mě tak jako tak asi nezrujnujou. Jaký těsnění, pod hlavu, případně dát ? Vím o Victor-reinz, to jezdí kolega a chválí si ho. Další plus by to mělo, mohla by se rovnou ta hlava snížit ...
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
2.11.16, 23:27 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
No pokud victora na 130 seženeš..ono je to relativně atyp a špatně se na něho shání..s velkou pravděpodobností se ti budou snažit vnutit těsnění na favorita, ale i když je to stejné vrtání, tak nepasuje Hlavu bych nechal jenom srovnat, u 130 bych měl ze snižováni strach a pokud už mermomocí snižovat maximálně cca o 0,3, víc už by asi bylo docela likvidační. Každopádně by asi bylo dobré nechat si dát guferka na ventily..sice je to investice navíc, ale je to hodně dobrá věc.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
2.11.16, 23:32 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Našel jsem tohle ... http://www.autodilycz.cz/nahradni-dily/ ... inz-89645/Těžko říct, udávají to jako Š130 - 136 Fávo. Jak tedy poznat, který jo a který ne-e ...
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
2.11.16, 23:47 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Oni asi sami neví co mají..(pravděpodobně maj favorit, protože to těsnění svodů a pod víko ventilů na fotce je z fava) musíš shánět konkrétně na 742.13 typ motoru..holt litinová hlava, takže rozmístění šroubů jako stodvacítka, ale jiné vrtání Jako každopádně nechat si tohle posílat z eshopu je skoro stoprocentní jistota, že přijde favorit, nejrozumnější je obcházet obchody se starým a porovnat.. Celkově si myslím, že ale bude problém..stotřicítku jsem nedělal x let, ale už i pár let zpátky byl docela oříšek sehnat těsnění.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
2.11.16, 23:58 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Jak jsem zvyklý na Rapidí zadní čelo, tak to zadní čelo ze sedana vypadá na Rapidu divně Jinak ta olejová emulze je slušný masakr
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
3.11.16, 07:30 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.4 - str. 34 nový projekt !
Tak tesneni koupeno, nakonec jsme sehnali jen Temac, Victor nebyl. Je to stopro 130 porovnavali jsme ho v Mototechne s favoritim a opravdu nesedi diry na kanaly a to dost razantne. Zitra jdem na to. Doufam, ze vyhrajem nad srouby ... nejaka rada ? O poklepani vime, spis jestli nekdo nema nejakej zlepsovacek. Koupilo se jeste par dilu, tesneni vyfuk / sani, viko ventilu, vana, olej + pruplach atd.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
3.11.16, 16:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|