|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Ťažký štart studeného motora
Autor |
Zpráva |
erik189
Příspěvky: 2
|
Ťažký štart studeného motora
Zdravím, potreboval by som poradiť. Mám feliciu r.v. 96, 1,3 MPi. Problém je s prvým štartom, keď je motor studený. Štartér ťažko točí, ale motor naskočí. Skúšal som už 4 štartre, baterka je nabitá, skúšal som už štartovať aj cez štartovacie káble, no žiadna zmena. Káble som kontroloval, kontakty vyčistil. Stačí, aby motor pár sekúnd bežal, a štartér už točí normálne. Nevie niekto, čím to môže byť? Ďakujem
|
24.12.16, 19:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: Ťažký štart studeného motora
Olej tam bol menený kedy?Studený motor a najmä v mraze,všeobecne štartuje tažšie..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.12.16, 20:39 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Ťažký štart studeného motora
skus udělat novej plusovej přívod z baterie ke startéru popřípadě i nové ukostření motoru
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
25.12.16, 00:25 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Re: Ťažký štart studeného motora
Baterie je nabità, ale čím ji nabíjíte a jak dlouho? Jak je baterka stará.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.12.16, 09:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Ťažký štart studeného motora
Doporučuji zkusit jinou baterku a změřit napětí na baterce při startování.
|
25.12.16, 11:42 |
|
|
erik189
Příspěvky: 2
|
Re: Ťažký štart studeného motora
Baterka má cca 2 roky, olej bol menený pred mesiacom. A áno,v mrazoch štartujú motory ťažšie, ale toto je prípad, že štartér ledva pretočí "motorom", preto sa snažím zistiť príčinu
|
25.12.16, 12:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Re: Ťažký štart studeného motora
Jaké je napětí na baterce při vypnutém motoru, při volnoběhu a jaké při vyšších otáčkách? Startér je tam ten velký alá favorit, nebo už malý redukovaný. U staršího typu by mělo být na baterce během startování ideálně kolem 9V, u novějšího s reduktorem přes 10. Jestli tomu tak není, je problém buď v kabelech nebo je slabá baterka.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.12.16, 13:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|