hydroštely - test, výmena
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
[quote="Lamač"],kedže tlak oleja od motora je v tomto prípade vylúčený.
musíš pochopit že některé hydro tlak nepotřebuje, vytlačíš ho nadoraz a jak natáhne je zas natvrdo na max, tak to musíš udělat i pětkrát než je bez oleje a pruží,
pokud se chceš obohatit o tyto zkušenosti nesmíš se orientovat na nějaké hydro z fábky, hydra to je velká věda
|
10.7.17, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: hydroštely - test, výmena
Najpr si napísal že pod 30t lisom to nepovolilo,že máš lepšiu fintu,pak zase že lis nieje somarina.. Samovoľne spľasnú-rovnako všetky?Takmer každé je ale v inej polohe..Pod lisom nechce spľasnúť,vo zveráku pod tlakom až po nahriatí teplovzduškou,a v motore samé od seba len od tlaku ventilu a vačky? K tomu oleju,bez tlaku oleja =bez naštartovaného motora s tlakom v mazacej sústave,tj bez priameho nacucnutia oleja..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
10.7.17, 19:14 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: hydroštely - test, výmena
Před časem jsem dělal těsnění pod hlavou na astře 1,6 8ventilů. Hlavu jsem nechával rovnat a hydroštěly jsem měl tudíž venku. Při skládání jsem je dal na své místo stejně jako ventily atd. Při pokusu o start motor neměl tlaky - ventily nedovíraly a hydroštěly si nesedly ani přes noc. Musel jsem je vytahat, ve svěráku opatrně zmáčknout a znovu namontovat. Ještě, že u tohoto motoru jdou vyndat bez větší demontáže ostatních věcí. Po vymáčknutí motor naskočil a poměrně dlouho trvalo než se hydra utišily. Řekl bych, že nějakých 5 minut to cvakalo.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
10.7.17, 20:24 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: hydroštely - test, výmena
Takže další príklad toho,že ak je hydro plné oleja,nemá si v motore ako sadnúť.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
10.7.17, 21:11 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: hydroštely - test, výmena
To ale může být tím, že to auto už něco pamatovalo a hydra byly trochu zanešený karbonem. Nicméně po opravě auto bez problémů pár let jezdilo, než ho majitel vloni prodal. Dělal jsem třeba těsnění pod hlavou na BXE, taky se rovnala hlava a hydroštěly šli zpět na svý místo a žádnej problém nebyl. Hydra nebylo nutný vymačkávat a ani po startu nijak zvlášť neklepaly. Asi záleží v jakém stavu jsou a když je vše OK, tak aby se usadily stačí doba než se motor doskládá. Stejně je ale vhodný (nebo spíš nutný) po montáži rozvodů motorem několikrát pozorně otočit a přesvědčit se zda nekoliduje ventil s pístem a na každej kompresní zdvih je cítit odpor.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
10.7.17, 21:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
Lamač píše: Najpr si napísal že pod 30t lisom to nepovolilo,že máš lepšiu fintu,pak zase že lis nieje somarina.. Samovoľne spľasnú-rovnako všetky?Takmer každé je ale v inej polohe..Pod lisom nechce spľasnúť,vo zveráku pod tlakom až po nahriatí teplovzduškou,a v motore samé od seba len od tlaku ventilu a vačky? K tomu oleju,bez tlaku oleja =bez naštartovaného motora s tlakom v mazacej sústave,tj bez priameho nacucnutia oleja.. já tě chápu máš svoji teorii a já svůj život, nemá cenu ti nic vnucovat
|
10.7.17, 21:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
Lamač píše: Takže další príklad toho,že ak je hydro plné oleja,nemá si v motore ako sadnúť. pokud to vidíš jako fyzik že kapalina je nestlačitelná nemá cenu se o hydrách bavit, tam to není o teorii
|
10.7.17, 21:58 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: hydroštely - test, výmena
Chceš povedať že olej ako kvapalina je normálne stlačiteľný?Potom by hydro nemalo význam,kedže presne nestlačiteľnosť kvapaliny potrebuje k svojej funkčnosti.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
11.7.17, 06:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
lamač napsal jsem ti dva příklady koktávku která byla bez tlaků asi alh 1.9 TDi, dva dny jsme protáčeli motorem než naskočily tlaky a šla nastartovat,
kdybych se řídil tvojí teorii ?Potom by hydro nemalo význam,kedže presne nestlačiteľnosť kvapaliny potrebuje k svojej funkčnosti.
tak ten tlak by tam nikdy nenaskočil a hydra bych musel dát nové, pokud bych dal hydra naplněné tak by ten motor už nejel nikdy
totéž jsem ti psal u té zafiry byla kosa tam to trvalo skoro týden než si hydro sedlo a naskočil tlak
|
11.7.17, 10:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
[quote="Jardak"]Před časem jsem dělal těsnění pod hlavou na astře 1,6 8ventilů. ventily nedovíraly a hydroštěly si nesedly ani přes noc. jsem psal na zafiře 2.0 tam jsme protáčeli motorem týden než naskočil tlak, a motor šel nastartovat, pokud se ti to nechce rozdělávat otevřeš ventil vačkou a na hydro foukáš horkovzduškou , pak otevřeš ten vedle ten je zrovna prohřátý, za půl hodiny natočíš, radek kamoš ten po tom hydru třískal přes desku kladivem, moc jsem se u toho nasmál strašně nadával
|
11.7.17, 10:37 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: hydroštely - test, výmena
Tak u tý astry to byla sranda, tam šly snadno ven, stačilo vyklonit vahadla. Pokud ale musí dolů vačka a tím i rozvody. to je jiná. To už stojí za pokus vyzkoušet tu horkovzdušku.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
11.7.17, 22:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
třeba naposledy ta zafira bez tlaků, na to byl čas, majitel jezdil s kamionem a sem tam jsme pootočili pedním kolem motorem přes pětku a týden než kolo mělo odpor a motor chytl, a nic víc jen majitel zvedl vačku vyměnil těsnění na přepadech, hydra nasáli a konec
|
12.7.17, 06:39 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: hydroštely - test, výmena
tak včera som zhodil víko a pustil sa do testu. na moje prekvapenie ani jedno hydro som nestlačil, ani 1mm. takže to znamená že zrejme budú funkčné. a relatívne čisto tam je tiež. samozrejme som dal nové tesnenie pod víko
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
16.7.17, 12:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: hydroštely - test, výmena
mám stejný křáp najeto půl mega a hydra ok, 14 let to auto nevidělo nafru jen palivo vlastní výroby
|
16.7.17, 22:02 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: hydroštely - test, výmena
miloši ja tomu nehovorím haraburda ale spolahlivý stroj štartuej vždy a všade a nikde ma nenechal. pohodka. motor je porobený, takže vydrží. otázka je ako dlho vydrží čerpadlo Lucas, možno by nebolo na škodu do zálohy zohnať Bosch čerpadlo
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
17.7.17, 18:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|