Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 02:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Felina má ještě myslím šroub a těsnění zvlášť. Šroub může zůstat původní, pokud není dojebaný a koupit jen nové měděné těsnění.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.11.17, 18:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27228
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
nový měděný těsně a ideální je ho vyžíhat (nahřát do ruda a hodit do vody) bude krásně měkký a bude líp těsnit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.11.17, 07:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
ak ho po zahriati hodis do vody, tak ho prave zakalis, co ma vacsinou presne opacny efekt, ako popisujes. vyzihanie sa robi tak, ze ho zohrejes do cervena.. a nechas vychladnut idealne co najpomalsie.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.11.17, 19:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6333
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Riešite somarinu,dáš hliníkové a máš pokoj.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


11.11.17, 19:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Jarda S. píše:
nový měděný těsně a ideální je ho vyžíhat (nahřát do ruda a hodit do vody) bude krásně měkký a bude líp těsnit


čoveče jardo tonda nedávno žíhal položky je mu 66 let a hodil je do vody tak sem ho zjebal

já se zas učil dát podložky na drátek háček a jak zasvítili jen pověsit a pak změkly, tak ted nevím su z toho blb od jakživa jsem ohříl i nad plynem a nechal popustit :evil:


12.11.17, 01:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BD%C3 ... metalurgie)
Žíhání je druh tepelného zpracování kovů prováděné za účelem zlepšení některých vlastností jako je povrchová tvrdost a odstranění účinků některých operací (kalení, tváření). Provádí se zahřátím na „žíhací teplotu“ (500–1200 °C) a následným ochlazením na volném vzduchu nebo v hale při teplotě cca 20 °C.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


12.11.17, 13:45
Profil

Příspěvky: 68
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Ahoj,
těsnění pod šroub oleje jsem o víkendu nesehnal, tak se výměna oleje zdržela a ještě jsem to neudělal. Koupil jsem si kromě těsnění taky petrolej, sundal víko a ke každému ventilu nalil 35ml petroleje. Tak doufám, že se to pročistí a že můžu v klidu startovat a projet to než vyměním olej. Mám z toho petroleje trochu strach, ale už jsem to udělal.

Dneska jsem se taky pustil do čištění klapky. Málem jsem strhnul ty torx šrouby, musim koupit nový, byly fakt fest! Vyčistil jsem klapku petrolejem, trohu promáznul nějakym mazivem a do sundání toho krytu koleček jsem se vůbec nepustil. Doufám, že klapka bude OK. Co je ale fakt hnusně zanesený je potrubí pod klapkou. Můžu ho zkusit taky trochu vzít tím petrolejem, ale jsou tam připečený nánosy paliva, je to malá díra a i když to nějak rozpustím, tak ten kal pak půjde přímo do motoru. Co s tím?

Koupil jsem taky nový lanko plynu. Měli jste pravdu, to starý se vracelo pomalejc a už bylo dost jetý. Jen ted nevim, jak presne mam to novy nastavit. Až vyměnim olej, tak byhc moh být s motorem hotový. Jen přemýšlím, co když se na to žíhání vykašlu a dám tam to měděný těsnění jak je, bude to vadit?

Dík za rady a připomínky,
Vojta.

_________________
Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997


15.11.17, 20:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6333
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Pokiaľ je tesnenie na vypušťaku v poriadku a netečie,niej dôvod ho meniť,stačí rozumne dotiahnuť.Na klapku si mal použiť čistič brzd v spreji,a nemazať.Ak chceš aby zostala čistá,stačí vyradiť odvetranie kľukovky do sania.Sacie vyčisti tiež čističom na brzdy,ideálne dole z motora.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


15.11.17, 21:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Ked je sanie riadne zadrbane cistic brzd moze byt bezzuby. On pomaha len na mastnotu, ale ked je to fakt napecene, uz treba pouzit Arvu. Asi by som na to miesto cistica brzd postval cistic karburatorov, tam je lepsia sanca, ze s tym nieco spravi ak to vyzera naozaj hnusne. Ale samozrejme sanie z hlavy dole. To ale bude chciet vymenit preventivne stefty a vysoko pravdepodobne aj tesnenie.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


16.11.17, 15:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6333
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Podľa skúseností by som odhadol,že čistič karburátotov má asi paký istý účinok ako aj ten na brzdy...Zdá sa mi že je to taká ista finta ako s wd40..

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


16.11.17, 18:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
CROWACK píše:
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BD%C3%ADh%C3%A1n%C3%AD_(metalurgie)
Žíhání je druh tepelného zpracování kovů prováděné za účelem zlepšení některých vlastností jako je povrchová tvrdost a odstranění účinků některých operací (kalení, tváření). Provádí se zahřátím na „žíhací teplotu“ (500–1200 °C) a následným ochlazením na volném vzduchu nebo v hale při teplotě cca 20 °C.


dík už jsem si myslel že jsem debil :oops:

na tyhle věci jsem měl supr učitele rozuměl všemu kolem aut a motorek a každé jeho slovo se dalo hltat, jeho fotr byl ležák a říkal kdybych tak měl dopadnout tak si to hodím, před šedesátkou ho začal žrat rak, tak si to hodil,

byl to frajer který uměl :cry:


16.11.17, 18:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Lamac: ja som teraz nedavno cistil karburator z Rapida, ktory bol po dvoch+ rokoch stania fakt ze kardinalne zasvineny. Cistic brzd si bez zubnej kefky ani neskrtol, cistic karburatorov tu srajdu celkom slusne rozpustil zvnutra aj zvonku, zubna kefka uz vela roboty nemala.

Ono urcite to vsetko bude postavene okolo +- tych istych rozpustadiel, ale do jednotlivych cisticov su asi pridane male mnozstva dalsich prisad, ktore zvysuju ucinnost voci specifickemu typu bordelu. Cistic brzd je asi ten najvacsi zaklad, pretoze tam nepotrebujes cistit nic velmi specificke len to riadne odmastit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


16.11.17, 19:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6333
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Môže byť..

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


16.11.17, 19:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 68
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Jak myslíš od motoru? Když to bude dole tak to můžu ponořit do louhu nebo tak něco. Takže teď budu muset demontovat vstřiky a je tam ještě jedna elektronická součástka, která má stejný vedení s klapkou, to nevím co je. Dá se to odmontovat? Nevím nevím, abych neskončil rozebíráním válců...
Vojta.

_________________
Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997


16.11.17, 23:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
Od motoru myslim zhodit klapku, vybrat rampu so vstrekovacmi, demontovat tu jednu suciastku, co tam trci. Neviem, ci je to teraz snimac teploty nasavaneho vzduchu, alebo snimac tlaku v sani, alebo su tam oboje a jedno z nich si este neobjavil. Na tom nesejde, pointa je v tom odpojit vsetko tak, aby bolo sanie pripravene na demontaz z hlavy. Potom mas na sacom potrubi ak ma pamat neklame 6 matic, ktore ho drzia na hlave. Vzhadom k tomu, ze su samoistiace, typicky idu von aj s cervikmi, ktore su naskrutkovane v hlave. To nie je na zavadu a ja osobne pri kazdej demontazi menim matice aj cerviky. Ked sacie potrubie demontujes (u MPI je tusim u vsetkych plastove) bude tam tesnenie. To je vhodne vymenit, aby si to pre 5korunovu suciastku nemusel rozoberat znova. MPI by malo mat tesnenie dvojdielne, takze nebude treba demontovat aj vyfukove zvody.

Ked budes mat sacie potrubie vonku, uz to mozes vycistit vacsim mnozstvom cistica. Do luhu by som to asi neponaral, ale pokial ten bordel nie je velmi tuhy, mozes si pomoct petrolejom, technickym benzinom a kefkou na flase napr. Ked mas sanie na motore, tak donho samozrejme nemozes nic liat. Cokolvek by si tam nalial by vtieklo do valcov a pri pokuse o pretocenia motora by v lepsom pripade sposobilo hydrolock v horsom pripade by sa nieco znicilo. Bud starter, veniec, alebo by ohlo nieco na klukovom mechanizme. Ekonomicky by si ale taky motor odpisal. Snadno a rychle.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.11.17, 14:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz