Autor |
Zpráva |
Uzovkar
Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
To je servis! Možná do toho seznamu zakomponuju eště telefonní číslo, kdyby třeba měla slečna slabou chvilku Díky eště raz..
|
11.7.14, 08:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Na tesnenia sa vybodni,aj to začne presakovať,poriadne odmasti,a daj motorovy tmel,tenku vrstvu na obe diely.Po hodinke to zlož dohromady a o den ešte dotiahni.Gufero nechaj stare,a natlač tam ešte jedo-nove,zmestia sa tam obidva.A neprejde ani kvapka oleja.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
17.7.14, 20:12 |
|
|
Kaja76
Příspěvky: 3
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Ahoj všem,je pravda že se vačky liší v průměrech lozisek ale ta hlavní chyba je nastavit váčku 280 st. na základní sériový nastavení,280 st. Vačka se musí nastavit určitý stupně před horní úvrati při určité ventilové vuly a pokud se to nastaví na sériové nastavení tak to právě špatně táhne odspoda a správné nastavení by mělo být součástí prodeje ale k vačce by měly být upraveny i ostatní věcy jako spalovací prostor setrvačník a minimálně svody jinak přínos váčky nebude moc valny a vůle ventilů 0,40 za tepla ani omylem!!!
|
12.12.17, 20:59 |
|
|
Kaja76
Příspěvky: 3
|
Re: nee
morfeuz píše: VAČKA 280/280 DO 1,3MPI NEPATŘÍ !!! hned jak jí tam dáš tak jí hned vyndáš No nemyslím že by tam nepatřila jen je potřeba dořešit a doladit pár věcí ale nevím jak jste přišel na to že tam nepatří?ona se hlavní chyba právě dělá v tom že se nastaví vačka na sériové nastavení což právě způsobi dole otupeni ve středu zátah ale vršek je nedotáčivosti a to je chyba!!
|
12.12.17, 21:15 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Kaja76 píše: ....a vůle ventilů 0,40 za tepla ani omylem!!! Meral si to že si si taký istý,alebo len tak omylom trepeš nezmysly?Skús nastaviť na studenom motore (teplota 20°C),poriadne ho zohrej na prevádzkovú teplotu a pak zmeraj aká je tam vôľa.Kľudne sa môžeme staviť,že tam bude nad 0,35mm. K vačke od ME mám nastavovacie hodnoty za tepla 0,35 a 0,40mm.Žeby to ani p.Čepek nevedel?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
12.12.17, 21:41 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Hmm neodpovedal. P.S. riešiš minimálne tri roky starú tému,a uživaľ morfeuz tu bol naposledy v 2009tom roku,takže pýtať sa ho ako na čo prišiel je bezpredmetné..Pravdepodobne vyskúšal.Niekedy dávnejšie na toto fórum totiž chodili ľudia,ktorí mali aj niečo vyskúšané aj niečo vedeli,aj boli za nimi viditeľné výsledky.Dnes sa registrujú už len samí teoretici,ktorí všetko vedia,hrdinské reči,všetko zažili ale ani nerozoznajú bmm od mpi,a nevedia vymeniť rozvody na škodovke.Smutné.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
12.12.17, 22:01 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
No čo Kaja76 na to povieš?Ako vysvetlíš tú omylovú vôľu ventilov?Som veľmi zvedavý.Už si to čítal,a dvakrát tu odvtedy predsa bol.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
14.12.17, 17:39 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
sa nudis co? a ondro uz asi svoju fabiu potunil a predhrev ma nainstalovany, funguje a setri
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
14.12.17, 20:21 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Jasne že hej,len ma niektorí kváziexperti na všetkých fórach v poslednom čase neskutečne bavia svojími teoriami.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
14.12.17, 21:19 |
|
|
Kaja76
Příspěvky: 3
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
No zdravim Lamac a vysvetlit ventilovu vuly nepotrebuji,co sem napsal za tim si stojim a nevim sice jake zkusenosti mas ty s upravou motoru ale fizika zakadni skoly ti uz asi moc nerika a roztaznost materiau po zahrati take ne vzhledem k tomu ze uz 22let pracuji jako mechanik a konstrukter zavodnich vozidel tak vim co a jak funguje ale dohadovat se s nekym kdo zna jen teorii nema smysl a ano rozvody nastavit umim jen je nastavuji dle ostrosti a konstrukcy motoru a ne dle ZAKLADNIHO nastaveni pac kazdy kdo tomu jen trocu rozumi vi ze to poradne nepojede!!!dole to bude mrtvi a nahore chybi vykon kvuly nedotacivosti.
|
18.12.17, 06:59 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Aha to by som chcel vidieť ako na 781 a podobnom motore nastavuješ rozvody podľa ostrosti,a nie podľa zákl.nastavenia.K ventilovej vôli- takže aj p.Čepek z motorexcelu trepe blbosti a neovláda fyziku,keď nastavovacia hodnota na nahriatom motore je 0,4mm,a predstav si,na studenom vyjde cca 0,2mm?On už totiž nejaké vačky a motory vyrobil,predal,a divné je,že naproti tvojej fyzike aj fungujú v xy autách,žiadne ventily nehoria,adokonca aj jeho vačky sa montujú na základné nastavenie,nie podľa ostrosti a ucha.A Exisuje totiž aj niečo také,ako je predsadenie klínku,alebo aj vybrusenie vačky z polotovaru.A za tých 22 rokov si zmeral rozdiel vo ventilovej vôli teplý/studený motor koľkokrát.Nastav na studenom motore 0,2 zohrej ho,zmeraj pak vôľu a pak zreferuj,pan šéfkonštruktér a mechanik.Bol by som veľmi zvedavý,koľko favo/felda motorov a k ním príslušných vačiek si za 22 rokov vyvinul,alebo poskladal,alebo upravil.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
18.12.17, 08:37 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
Kaja76 píše: No zdravim Lamac a vysvetlit ventilovu vuly nepotrebuji,co sem napsal za tim si stojim a nevim sice jake zkusenosti mas ty s upravou motoru ale fizika zakadni skoly ti uz asi moc nerika a roztaznost materiau po zahrati take ne vzhledem k tomu ze uz 22let pracuji jako mechanik a konstrukter zavodnich vozidel tak vim co a jak funguje ale dohadovat se s nekym kdo zna jen teorii nema smysl a ano rozvody nastavit umim jen je nastavuji dle ostrosti a konstrukcy motoru a ne dle ZAKLADNIHO nastaveni pac kazdy kdo tomu jen trocu rozumi vi ze to poradne nepojede!!!dole to bude mrtvi a nahore chybi vykon kvuly nedotacivosti. Bohužel jazyku Českému jsi na té základní škole příliš nedal koukám...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
18.12.17, 10:35 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: š.FELICIA Vačková Hřídel
konstruktér závodních vozidel a chybí mu výkon kvůli nedotáčivosti a tidleti karbouni znáte?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
18.12.17, 23:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|