Příběh no.? - str. 118 nový projekt !
Autor |
Zpráva |
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Chlapci co blbnete? v tuto chvíli 4x rapid 2x škoda 105S 1x Favo 1x Felda Fun 1x Fiat Nuova Panda 1x Peugeot Partner TEEPEE 1x Ford Galaxy Mk2 a na léto možná nějaké kábro a nebo Karoq to ještě nevím co se mi bude chtít shánět
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
19.12.17, 00:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Mno, na tie staršie vozítka je zásadná otázka, že kde to garážovať? A Ďalšia vec je, ako som sa dozvedel od Veteranistu, že v CZ sa platí za také autíčka poistka bagateľ Tuším spomínal, že 300 CZK a na EK to chodí raz za dva roky. Ale hlavnou brzdou je tá možnosť garážovania. Ja mám tie autíčka rád a asa mi nepáči,a k musia byť pod modrou oblohou
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.12.17, 17:47 |
|
|
Danster
Příspěvky: 169 Bydliště: Rokycany
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Přesně tak chce to mít hlavně na ty starší sezónní vozítka garáž. Mě už začíná vadit, že i ten daily car stojí venku by to chtělo přístřešek A co se týče počtu aut. Sám jsem měl jednu dobu 5 aut a přišlo mi to moc a i mě to začalo nebavit se v tom hrabat. U mě ideální a zároveň maximální počet ke kterýmu jsem časem došel jsou tři.
_________________ Škoda 1000 MB 68" Škoda 1000 MB 69" Škoda Fabia 1.4 MPI 02"
|
26.12.17, 22:02 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Potom zistite, ze na miesto, ktore zabera jedno auto v garazi sa vojde az 5 motoriek ked sa chce a je to cele v riti
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
27.12.17, 01:30 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
7.1.18, 18:38 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Co blbneš, tohle auto se u tebe nedočká ani jara!
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.1.18, 20:34 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Zatím spokojenost, netřeba měnit.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
9.1.18, 07:44 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Dnes jsem si přivezl nový sedačky do Oktávy, jelikož ty moje jsou místama potrhaný a prosezený. Chtěl jsem sedačky z RSa, ale trochu mě vadilo, že jsou světlý - nepraktický a tak jsem pátral a zjistil, že se dělají sedačky "dynamic", který jsou naprosto stejný jako RS, ale jsou tmavý. Tak jsem hledal a našel ... Mají bagy + výškový stavění (to asi každá dvojka octa) i výhřev + bederní opěrky + kastlík a ISOfixy + zadní loketka se ski-vakem. Jsou v moc hezkým stavu, jen se malinko počistí a eňo ňůňo ...
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
22.1.18, 16:53 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
23.1.18, 18:17 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Další drobný kosmetický práce, konkrétně pogumovanej humus na madlech - pryč ... Teď se ale chystám na "větší" zásah a to dodělání Maxidot budíků, výměny BSG jednotky - cornering mlhovek a další funkce Octavií od MR2008.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
24.1.18, 21:43 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Čím ten lak stahuješ? Benzínem?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.1.18, 22:42 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Ano, benzín. Nechat pěkně ve vaničce ponořený a až to nechutný pogumování změkně a nakrabatí se, krásně jde dolů hadříkem a doladit něčím ostrým. Já to třeba bral žiletkou.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
24.1.18, 22:53 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Ne Meganovi mě to čeká také..... Ta madla se loupala údajně už dva roky od výroby....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
25.1.18, 07:00 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
No, byla to asi zřejmě móda tý doby a mělo to spousta značek. Snaha o "honosnější" vzhled ?! Já to teda takhle odstraňoval v každým koncernovým autě (Superb, Golf, Octavia). A Fiat na tom byl úplně stejně, u Multiply to bylo jak žvejkačka, to samý Punto, Stilo. BMW a Mercedes měl ty povrchový úpravy zmáklý líp, tam jsem to neřešil. To samý japonci, ale ty mají zase extrémně tvrdý plasty. U amerik jsem se s tím taky nesetkal (Jeep, GMC, Chrysler).
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
25.1.18, 11:47 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 951
|
Re: Nový příběh no.? - str. 49 nový projekt !
Dnes výměna oleje, aby Váš motor dobře šel ... Bývalý majitel měl interval výměn nastaven na 20 tis. km (psán longlife na 30 tis. km), já ho lehce stáhnul na 15 tis. km. Při těch 20-ti tisícových intervalech se dolilo cca 1,5 litru. A taky mi dorazil rámeček na origo navigaci (budu dávat zřejmě Columbuse / Bolero, to se ještě musím kouknout po inzerci) No a tady je prozatimní nájezd ... Jsou to reálné kilometry, auto je po 1. majiteli se serviskou, ne jak půlka aut u nás na silnicích ze šedejch dovozů, nebo Áček se stočenou cifrou na půlku ... Myslím, že bude holka jezdit ještě dlouho. Zatím má měněnou komplet spojku (250 tis. km), tlumiče + uložení + pružiny (260 tis. km), turbo - origo nové KKK (nebylo ještě KO, ale pánovi doporučili výměnu ve 290 tis. km), revize vstřiků (310 tis. km) a to je z těch "větších" oprav vše. Neberu ložiska, brzdy, čepy apod. to je samozřejmost.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650
|
25.1.18, 22:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: gokralik a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|