Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Právě proto jsem psal, že máte ty vložky po jedné vyndat. I blok musí být pěkně zas...ý od bordelu a rzi, ne? Zkusil bych to utřít co nejvíce hadrou a namočit na nějakou dobu do oleje. Mohlo by to povolit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 9.11.18, 15:37, celkově upraveno 1
|
7.11.18, 22:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
A co ta měsíční krajina uvnitř? Ty vložky jsou hloubkově vyrezlé a zcela nepoužitelné.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.11.18, 16:26 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
toto sem v motoru eště neviděl dej tam jiný motor
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.11.18, 20:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Podle mě jezdil dlouho s prdlým těšnením a pak to nechal moc dlouho zaplavené chl. kapalinou. Když to vyčistí a zjistí že to už nejde použít, bude muset sehnat celou sadu válců a pístů, nebo alespoň kroužků a co jsem koukal, je to docela pálka. Plus spoustu práce. To bych raději sehnal taky jiný motor za 3ku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.11.18, 08:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Tyhle válce už nezachrání nic, jsou vhodné tak do auta co se bude prodávát někomu neznámýmu, neznalýmu a hodně daleko Buď jiný motor nebo tomuhle udělat celou GO a postavit ho znovu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.11.18, 15:29 |
|
|
VojtaK
Příspěvky: 68
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Ahoj, koupil jsem monenťák a silikonový kartáč na vrtačku. Překvapivě rozměr 6cm přesně seděl do válců a tak jsem ho použil pro svoje amatérské honování. A zbavil jsem se docela podstatné části rzi. Udělal jsem přesahy, vyčistil motor. Zajímavý je, že spoustě lidí se udělá emulze z nějaký zbytkový vody v oleji a musí po zavření motoru měnit olej na dvakrát. To se mi nestalo.
Motor se zatím zajíždí. Nejdřív neměl výkon, hlavně do kopce, ale to se upravilo a už táhne dobře. Možná je to tím, že jsem do kluzných ložisek dal bílou vazelínu a pod pístní kroužky mazivo. To už bych nedělal.
Je pár dalších chyb, co jsem udělal, třeba někomu pomůže si je přečíst. Při kontrole svíček jsem jí zpátky neopatrně zašrouboval do hlavy nejspíš mimo závit. Ocelová pilinka mi asi poškrábala válec a teď mi auto žere olej (asi 1l na 200Km). Nepřidalo tomu ani, že když už jsem to měl celý rozebraný, tak jsem nevyměnil pístní kroužky, ale jenom vyčistil. Navíc jsem dal takovej ten černej držák na motor nad víkem ventilů obráceně. A víko teď netěsní, musel jsem tam dát silikon na motory, aby mi nevytékal olej, ale nechci kvůli takový blbosti zase povolovat tři šrouby hlavy.
Každopádně teď je to moje jediné pojízdné auto, takže se do opětovného otevírání motoru nepohrnu a budu s tím dál jezdit. To žraní oleje mě štve, zvlášť jestli je to fakt kvůli tý svíčce, ale protože se to začalo dít až potom co jsem vyměnil zapalovací lištu a kontroloval svíčky, je to dost pravděpodobný, jednu tu pilinu jsem odstranil, ale co spadlo do válce to nevím.
Vojta.
_________________ Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997
|
24.3.19, 09:54 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Pár poznámok- valce sa nehonujú silikonovym kartáčom,ale honovacími kameňami,tým kartáčom si to len preleštil a v podstate vytvoril lepšie podmienky pre nasávanie oleja a horšie mazanie piestu vo valci,pretože ten olej sa nebude mať na čom držať pod piestne krúžky mazivo-to akurát pomohlo tomu,aby sa krúžky zapiekli-a cucalo olej mazivo do klzných ložisiek-myslíš na panvy ojníc a kľukovky? nemám slov.. k pilinke- žeby hliník bol tvrdší ako železo a odtrhoval zo sviečky oceľové pilinky,o tom som ešte nepočul.Ak by bola pilinka hliníková,buď ju vypľuvne vonku,alebo sa zapečie pod ventil,alebo rozmaže po valci,resp do krúžku,ale na spotrebu oleja to význam mať nebude taký fatálny ako píšeš opačne namontovaný držiak na hlave nemá s netesnosťou na víku ventilu nič spoločné,stačí vymeniť tesnenie na viku a nepchať tam žiadny silikon,pozri či si ho niekde nestratil pri skladaní Spotreba 1l na 200km,takú spotrebu oleja nemá ani tank,nabudúce kúp radšej druhý motor,alebo to daj urobiť niekomu,kto o tom má aspoň trochu šajnu.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.3.19, 11:22 |
|
|
VojtaK
Příspěvky: 68
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
No je mi jasný, že jsem tam nějaký chyby udělal. Tu bílou vazelínu jsem dal pod ty pánve klikovky, ale ta se nejspíš vymeje olejem. Ta žvejkačka co jsem dal pod pístní kroužky, to nebyl dobrej nápad. A ten držák motoru není stejně daleko od šroubů směrem ke světlům a směrem k řidiči a když se dá obráceně, tak bohužel nedoléhá. Aby to fungovalo s těsněním musel bych to vyšroubovat, zkoušel jsem asi tři těsnění a až ten silikon pomohl. Vojta.
_________________ Felicia 1.3 50kW MPI, r.v. 1997
|
24.3.19, 15:17 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Daj fotku toho držiaka.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.3.19, 16:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Též se přikláním k názoru, že ta jedna šponka nebude mít na tak extremní spotřebuje oleje podstatný vliv. To jsi použil válce, jejichž foto jsi zde před nějakým časem dával? Myslím, že zejména tam tkví hlavní problém, společně se starými kruhy. Máš možnost změřit kompresi? Mazivo pod pístními kruhy a v kluzných ložiskách není uplně košer věc, ale to už víš Doléval bych co možná nejlevnější olej (klidně vyjetý) a až to nebude jediné auto k použití, zkusil opravu napodruhé A nebuď z této situace nešťastný, získal jsi mnoho potřebných zkušeností.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.3.19, 19:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Vložky válců byly docela dost vyžrané. Podle mě to polámalo pístní kroužky a teď to bere olej. Na takové chyby už podle mě ten plastový kartáč nepomůže. Měl jste zkusit sehnat sadu válců, i kdyby jen čínu, nebo nějaké použité.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.3.19, 20:57 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Však motorov je kopu,zbytočná robota a výdavky...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.3.19, 21:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
No já myslel když to měl rozebrané, tak vyměnit vložky válců. Ale babrat nějakým sajrajten ložiska klikovky a pístní kroužky by nenapadlo ani mě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.3.19, 19:25 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6337 Bydliště: Snina
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Komu niet rady....
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.3.19, 20:02 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: Potrebuju udelat tesneni
Tak ono myslim, ze sme mu zo zaciatku radili zvazit vymenu motora kus za kus. Aj keby nahradny motor nebol bohvieako dobry, tak to vyjde casovo aj financne lepsie nez sa poskladat z takejto "suciastkovej" zakladne druhy motor.
Motory z Felicie musia byt v cehach tak zbytna vec, ze ich musia davat za odvoz, alebo za cenu srotu. Ak je to komplet aj s prevodovkou, pripadne starterom, tak aj ide vyskusat, aky ma motor kompres. Ja osobne by som asi zvazil tuto cestu.
Ako radi Semik, liat do toho najlacnejsie dostupne mazivo a nehladiet na jeho stav, kvalitu, povod ani viskoznu triedu. Ten motor zerie liter oleja na 10l benzinu, takze agregat je po smrti a cim dlhsie sa tak bude diat, tym viac veci s tym odide, alebo zasvini tak, ze ich bude treba cistit. A zhanat druhy motor rovnakeho typu. Dovybavit sa kompresmetrom a nie uplne mrtvym starterom z Feldy (v nudzovom pripade mozno asi pouzit starter zo stavajuceho auta). Pripadny darcovsky motor ide previezt v kufri a po nastudovani postupov a dovybaveni sa prislusnym naradim a spotrebnym materialom (stefty na vyfukovych zvodoch, vyfuku a sani v zavislosti od kompletnosti motora) sa jeho vymena da uskutocnit za pol dna.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.4.19, 15:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|