Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 20:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 Temac-těsnení pod hlavu-shit 
Autor Zpráva
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Tomu nevěřím dnes, bez povolení výrobce vozidla a kontroly na STK

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.11.18, 10:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Vyrobce k tomu povoleni vydal (viz stara vyjadreni Skoda) a na STK to delali tak, ze mi napsali technickou na mesic, do poznámek ze je vymena motoru zamenneho typu a s tim jsem sel na dopravku. Tam mi zmenili zaznam v TP (za 50,-) a sel jsem zpatky na STK, kde mi zkontrolovali znova typ motoru s papirama a dali na 2 roky.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.11.18, 10:47
Profil ICQ YIM
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Ale ty vyjádření už neplatí, ne?

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.11.18, 10:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Uz se treba nevydavaji, ale před nejakou dobou Skodovka sama uvadela, ze v co není v novym vyjadreni popsany, ma se posuzovat podle tech starsich.

Tzn. je vicemene na ochote technika na STK a technika na dopravce, jestli tenhle proces uznají. A je to ruzny okres od okresu, nekde mají rozum, nekde nemaji.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.11.18, 10:52
Profil ICQ YIM
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
a nebylo vyjádření, že tyhle staré vyloženě neplatí už?
jako třeba s motorem 136 do 742?

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.11.18, 11:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Nevim jiste.

Zazil jsem praxi, ze když dolozis dokument kde je to napsany, STK to posveti zapisem do protokolu, tak na dopravce normalne udelaji zapis do TP podle toho protokolu a vic to neresej.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.11.18, 11:53
Profil ICQ YIM
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Veteranista píše:
Ale ty vyjádření už neplatí, ne?

škodovka už se nevyjadřuje, to ale neznamená že ty starý neplatí :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.11.18, 12:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Právě že to tak že když se nevyjadřuje, tak neplatí. Musí se to řešit individuálně před vyjádření jednorázové, nikoli toto hromadné.

Stejně tak už před 10 lety neplatila vyjádření ohledně záměn a přestaveb na řadě š 742. Dneska prostě reálně typ motoru legálně nezměníš.

Stejné to bylo se Zetorem, vydal hromadné vyjádření k Uř 1 ohledně doplnění údajů a jejich aktualizaci, nechali to platit pár let a pak už
to neobnovili... Tak už to neplatí. Jsou šílení na tohle... kdybych vám vyprávěl, co jsem měl za obstrukce s mtorkou, kede byl vyřažen Vin
ve formátu 471.01..25798520 a v techničáku 45 let zapsán ve tvaru 471-01-25798520 - tak to vydá na povídku...

Pro výrobce jsou to už staré šuspajtly a ukončenou morální životností, nezajímá je to, serou na to. výrobní číslo motoru je nezajímá i kdyby
v techničáku vyškrtlé nebylo, ale typ motoru musí sedět jinak max měsíc a dát shodný typ...

Už jsem i koketoval s tím že bych 135 E/B zbavil toho přívlastku odbroušením, ale oni to všechno fotí... byl jsem už i očumovat vrakoviště...
Nicméně aktuálně mám odvrtáno 32mm pod dělící rovinu (těsně nad závit) ale ten malý průměr co máma až dolů je uhnutý ke straně...
udělal jsem si desku, na tom mám magnetku sloupovku, do té vyvrtané malé díry musím něco strčit a odvrtat to v závitu... Teoreticky když bych
v hlavě svrtal díru na 14mm a poslal tam M14x1,5-10.9 tyč a nahoru matku, tak by to bylo vyhraný, nad pumpou je závit taky hned od dělící roviny
a stěna je tam jen 2,5mm v jednom místě, tady je 4mm.... Kolik je stěna otvoru v hlavě? jde o druhou díru z leva nahoře...

hlava nyla docela slušná, dva lavory kolem prvního válce (na kterém jsem už delší čas pozoroval větší množství karbonu na svíčce) přestože těsnění
bylo nejhorší mezi dvěma prostředními válci.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


23.11.18, 16:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Hlava je zpátky, utaženo dle předpisu, na fotce ještě neseřízené ventily, ty už ale seřízené jsou... musím čekat na díly, pošta fixluje a těsnění pod hlavu jsem forotní měl (reinz - ale přímo na něm označení nebylo) a stejně je večer.... na fpotceč je i hlava sundaná z motoru, je to ještě těsně nad znakem maxima, tak je z toho možná už 135,5, ale pod znak se nešlo...


https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46744429_961978650654032_5886811596147130368_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=1921c54df61c587e767650ed6080c8d7&oe=5C671427

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46736732_961385824046648_183307237098258432_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=eeec41b0087ac28f8134e3c3200e0dce&oe=5C7C4594

Na fotkách je i krasavec těsnění.... Ale nechápu co je vlastně zač, sice Temac, ale černý a s natištěnou "slepicí" okřídleným šípem na vrchní straně vlevo nahoře, Temac je označeno klasicky vpravo dole na růžku.

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46631294_961979263987304_5864741464315002880_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=3d6b6dd97d18eb6c9eebddb2dd4553aa&oe=5C70EFD9

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46828830_961979330653964_6032393279331368960_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=525b40c13e40e114da5bd63b0b8a7d89&oe=5C6CEE13

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46739341_961979237320640_8154976815778103296_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=2d83959e2f8d74e156d8e629de78c6fb&oe=5CA852CC

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46694265_961385134046717_3658092820746469376_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=994cf22ff49d06ece83c0f3e6f61b172&oe=5CA88A98

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46516840_961385567380007_5380497306283933696_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=1ef03b69aa92638d7b4da7cbe3d0bd63&oe=5CB03D78

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/46801026_961385400713357_6132864130731737088_o.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=9b9567976296f80627f13864239791d9&oe=5CA866B2

Fotky josu uvedeny odkazem, protože rozhraní mělo nářekna jejich velikost...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.11.18, 21:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Blahopřeji ke zprovoznění :) Vyšší KP nevadí, pro LPG už vůbec. Jak jsi vyřešil ten šteft, odvrtán zbytek původního šroubu z bloku a závitovka M14 jak jsi psal?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.11.18, 16:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
tak zprovozněné to ještě není, jen namontovaná hlava, dneska mi přišlo těsnění pod svody (šedý temac?!?!) a další drobnosti na dokončení... Dneska už montovat asi nebudu. Je večer. 3teft jsem odrtal co nejhlouběji se dalo ale zcela ne.. v bloku je závit M14x1,5 hned od dělící roviny (podobně jako nad pumpou) do toho vložená pevnostní závitovka materiálově odpovídající původním šroubům, Jak jsem to dělal je ve fotkách / odkazech. otvor v hlavě jsem musel svrtat na ø14.5 (snad se to nikde neprovalí). Stoupání jsem dodržel shodné s původními šrouby, aby šlo dodržet postupy utahování...

Takže bych to hodntoil zatím jako: "jeví se to býti nahrazené" ale ještě to nejezdí, musím osadit svody, sání, dám asi i nový termostat až se to trochu vypláchne...

Až to dodělám, dám vědět jestli to jezdí... Co ten šedivý dnešní Temac těsnění pod svody? je OK?

Taky nevím jestli vyměnit olej hned, nebo až po prohřátí... na měrce se zdá, že je čistý... ale olej je lehčí než voda... Zkusim to nahodit a až budu kontrolovat jestli jde olej na klarinet nahoru do hlavy, kouknu se co tam jde, protože čerpadlo saje ze dna vany..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


26.11.18, 18:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Tak jsem to dneska smontoval, nalil čistou vodu a nastartoval motor běžel, párkrát zakolísal, vždycky potom bubliny v expanzce, pak i chcípnul (byl ojíněný reduktor plynu - asi bubliny), nastartoval jsem znova motor běžel, voda se tak nějak ustálila... motor jsem ohřál vodu doplnil na max a vyjel.. prvních 10km jsem ujel s povoleným víčkem, kdyby se někde ještě nějaká bublina schovávala... po 10km jsem zjistil že voda je 2mm pod maximem a víčko dotáhnul... ujel jsem dalších cca 30km, auto jelo normálně topilo normálně, teplota motoru se držela v polovině rozsahu budíku, jel jsem svižně a občas i naplno. Když jsem přijel domů a zajel autem do garáže, byla voda 2mm nad minimem, povolil jsem víčko, voda vylezla zpátky nahoru na 2mm pod maximum (teklo to tam přepadem z termostatu, pomalu a bez bublin) a po chcípnutí motoru se zase vrátila dolů na 2mm nad minimum.... Tohel moc nechápu, jestli se to pořád někde nějak odvzdušňuje i po takové době... že je voda níž ze zavřeným víčkem se dá pochopit, hadice jsou pružné a víčko udržuje mírný přetlak asi 1 bar... Těd chvilku počkám a ten hnůj vypustím ještě dokud je to teplé a zítra naplním fridexem a zkusím zahájit každodenní provoz..

Pokud máte nějaké zkušenosti z výše uvedenými projevy, tak napište odezvu.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


27.11.18, 20:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Ja bych teda s motorem po takovyhle oprave rozhodne nejezdil hned naplno, ale asi holt jinej kraj jinej mrav. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


27.11.18, 20:52
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
tak nebylo to že bych hned po nastartování najel na dálnici a drtil ho 150... ale za jízdy jsem ho občas potáhnul a roztočil krátkodobě, na předjetí, do kopce, odpich z fleku... Navíc už se točil asi 10 minut doma naprázdno, takže byl i ohřátej... :-)

Jen mám rozporuplné pocity.. To že auto netopilo se odstranilo, topí i se zavřeným víčkem, ty brutální tlaky co tam byly před opravou a vyháněly vodu z expanzky ven tam taky nebyly, přetlak byl mírný, auto zdá se nekouří, z výfuku po prvním nastartování šla voda, po ohřátí už je ve výfuku sucho, takže asi jen kondenzace nebo to tam nateklo při demontáži... Ale ty přílivy a odlivy v expanzce mne znepokojují, z toho mám nervy...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


27.11.18, 21:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek Re: Temac-těsnení pod hlavu-shit
Podobně se mi chovala Felda když jsem zapoměl odvzdušnit přes čidlo teploměru, někde zůstala bublina a hladina lítala až k víčku, ale nebylo to 30km, jak jsem to zjistil, odvzdušnil jsem to správně...


27.11.18, 23:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz