Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Autor |
Zpráva |
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Lamač: odhad je cca. 35 - 40kg, pokusím se to zvážit.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
24.12.19, 17:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6335 Bydliště: Snina
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
No budeš musieť schudnúť asi ...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.12.19, 20:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Ahoj, dnes se objevila tvoje žlutá v garaž.cz co bývá na seznam.cz. moc pěkné. Sice jsem tam našel asi velký překlep, ale laik si toho asi nevšimne.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.2.20, 16:24 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
24.2.20, 22:22 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6335 Bydliště: Snina
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
pekná reklama
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.2.20, 22:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Někde na začátku je napsané 68 koní a ke konci 90 koní. Nemá být 90koní a na tom začátku 68kW? Ale možná jsem to špatně pochopil a je to myšleno tak, že tam máš motor z feliny, který má 68 koní, tedy 50kW jako jsem měl ve fáčku a ty to máš upravené na 90 koní.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.2.20, 05:06 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
varok: Přesně tak to bylo myšleno.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
25.2.20, 21:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
No tak to potom překlep není. Jen jsem to špatně pochopil. Ale moc pěkné
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.2.20, 04:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Ahoj, chtěl jsem se tě prosím zeptat na jednu takovou laickou věc. Nevím jestli sis motor dělal sám nebo nějaká firma, ale myslíš si prosím tě, že by šlo takhle upravovat i novější typy motorů? Mám v autě motor alá Ochcávka I, ten starý 1,6 74kW 8V. Nechci s tím přímo závodit, ale zdá se mi to od spodu takové líné. Ano je možnost koupit i silnější motory přímo, třeba 1,8T benzín, ale všechny už bývají vylítané. Navíc se mi více líbí spíše když někdo umí překopat starý originální motor než dávat motor z jiného auta co má 2x větší výkon. Ty si sice taky dával motor ze silnější feliny, ale stále máš můj velký obdiv za nárust výkonu. Myslíš prosím že by něco málo přidalo jen úprava hlavy, sportovní vzduchový filtr a výfuk? Vím že tím samotným nepřidám 20kW, ale pár kobylek navíc by se mi líbilo. Děkuji
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.3.20, 17:11 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Ahoj, ladit se dá lecos, kamarád teď brzdil Feldu s 1,6tkou co má v sérii 55kW a má tam 134koní. Takže jde lecos, ale u atmosféry jsou to velké peníze a malý nárůst. Minimálně počítek hlava, vačka, svážit spodek, výfuk a sání zas tolik nepřinesou. To vše jsou investice nemalé a pokud to bude na sériové jednotce, bude to problém, takže v tvém případě ještě přeprogramování jednotky. Z toho všeho vychází 1,8 20V turbo jako super volba a zrovna tyhle motory jsou TOP a drží.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
12.4.20, 23:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Hm, vím že zrovna ty 1,6ky co mám jsou nic moc. 1,8T jsem původně chtěl, ale všechno to už má nalítané okolo 300 tisíc, nebo se k tomuto číslu blíží a to už nemá cenu kupovat. Vím že úpravy by nebyly za pár desetikorun. Vždyť jen úprava hlavy bude stát podle mě tak 5 tisíc ne? Ten vzduchový filtr a výfuk jsem myslel spíše jako výpomoc motoru na konci, nebo jak to nazvat. Na felině 134 koníků? Tak to už je něco. Nemyslel jsem zrovna takový úlet. Ale mám nějakých 74kW tak tomu pomoci třeba na 85-90kW. To by mělo být kolem 120-125 koníků. No moc si mě nepotěšil, ale děkuji za názor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.4.20, 00:00 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Udělat pořádně hlavu je min. 10 - 15tKč, pokud někdo opravdu udělá dokonalou práci, tak třeba i 20 a víc není problém. Hledat koně v atmosféře je prostě drahé, zvýšit tlak u turba a zlepšit průběh je o dost jednodužší. Ty 1,8čky jsou držáci, toho bych se nebál.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
14.4.20, 22:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Juj, no dokonce i 20000,-kč? Tak to je potom opravdu drahý koníček.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.4.20, 03:43 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Pokud jsou dělané kanály, spalováky, jiné větší ventily, jiné tvrdší pružiny, tak je to bohužel běžná cena. Samozřejmě to jde i tak nějak pošolíchat se sériovým ventilem a spalovákem, ale jak říkám, hledat koně v atmosféře levné není.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
15.4.20, 19:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
To chápu. Dnes se hledají koníky hlavně u turbomotorů, kde to chipnou a skoro dvojnásobný výkon. Já jsem chtěl jít klasickou cestou. To mě vždycky hrozně bralo. Kdysi jsem měl upravovaný motor ve fáčku(1,3bmm) a byla to hrozná pila. Fáčko už bohužel nemám, teď toho trošku lituju. To bylo dělané firmou Excel co je v Praze. Už jsem to tak ale koupil. Tady jsem uvažoval taky něco časem podniknout, ale až doprahy na druhou stranu ČR se mi nechce. Uvidím. Děkuji
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.4.20, 20:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|