Systém odvetrania kľukovej skrine (Favorit, karburátor)
Čaute,
konečne po rokoch idem zisťovať príčinu, prečo moje karburátorové Favo žere olej a dymí
(pravdepodobne guferá ventilov, alebo krúžky)
V pláne je test kompresie plus test kompresie s pridaným olejom ale ešte predtým ma zaujíma, ako na Favorite funguje odvetranie kľukovej skrine na karburátorovom modeli. Pozostáva naozaj celý systém len z hadice z dekla na nalievanie oleja, hadice do filterboxu, hadice do sania a jedného Tčka?
alebo mi uniká, že je tam niekde dáky ventil, nádržka a podobné veci? Môže byť tento systém zdrojom dymenia na modro? U novších áut sa to stáva.
Okrem toho som mal filter vzduchu fľakatý od oleja - ale nie konzistentne - proste hore dole čierne veľké fľaky.
Dík dopredu za info