Ahoj, sice se už asi pět let chystám na kompletní repasi karburátoru a teď se k ní snad dostanu, ale potřebuju vyřešit akutní problém. Teď jsem po delší době na Milošovi přepnul na benzín a chování je děsné. Co vím, tak dva roky zpátky se to takhle nechovalo. Na volnoběh houpe, jsou horší starty jak studené tak teplé. A co je nejhorší, tak dost často při puštění plynu motor sebou brutálně škubne. Chápu, že toho bude víc, ale nenapadá vás, co by mohlo dělat to houpání volnoběhu a škubání při puštění plynu? Takhle se s tím skoro nedá jezdit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
31.8.21, 17:06
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
To samozřejmě vím. Teď jen jestli někoho napadá, co způsobuje ty dvě nejprotivnější věci.
Nemáš přicpané některé kanálky nebo neseká se ti škrtící klapka? Tatík měl na karbecu z fáva po strejdovi úplně zatuhnutou přívěru od sytiče. Skoro s tím nešlo hýbat ani rukou, natož aby s tím hýbaly nějaké táhla. Sundej lanko plynu z toho jakoby měsíčku co ovládá š. klapku a zkus jestli jde lehce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
31.8.21, 20:33
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
Hele varoku, pokud tomu nerozumíš....
Přívěra mi chodí volně a i kdyby, nepřipadá mi, že by zrovna ona měla vliv na to houpání a kopání při ubrání plynu.
Ale já psal o šk. klapce. Ta je v karbecu dole, určuje bohatost směsi. O přívěře jsem psal, že to měl tatík na karbecu z LPG zatuhlé, jen jako příklad co dokáže LPG. I když na ty špatné starty to může mít vliv. Už raději mlčím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
31.8.21, 21:26
jansjans
Příspěvky: 589 Bydliště: Praha
Re: Karburátor Favorit
Jen takový rychlý postřeh pro ujištění, vím, že si to hlídáš, ale přesto:
* nemáš tam nějaký starý benzin?
* A co svíčky, jak jsou na tom? Předstih je v pořádku? Jedna věc jsou špatné starty, druhá věc to kopání, které podle mě souvisí se zapalováním...
Starý benzín smíchaný s novým no. To uznávám. Ale nalil jsem do toho VIF a vždy jsem tankoval stooktan. V druhém autě to samé a motor s tím problém nemá.
Svíčky jsou tam, pravda, už pět let. Ale najeto mají jen 20 tkm. Boschky se kterýma jsem běžně najezdil 45 a stále vypadaly OK. Ale můžu mrknout na odtrh, to je pravda. Předstih jsem ladil podle LPG, ať to jede hezky.
Jako tím, že při jízdě na LPG se vše chová tak jak má (starty v zimě na LPG OK), tak to svádím na karburátor...
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
njn, přechodový režimy... viděl bych to na novou membránu obohacovače a proplach isopropylem...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
4.10.21, 19:45
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
Tak konečně jsem se k tomu dostal. Vyměnil jsem preventivně podložku karburátoru a obohacovač a hodně se to zklidnilo. Žádné cukání, táhne plynule, startuje na drcnutí. Jen ten volnoběh je stále nestabilní, ale to neřeším a zkusím EK. Snad se vlezu.
A nesaje ti to někde falešný vzduch. Vím kde je opravna karburátorů Jikov. Tedy nevím jestli ještě fungují.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru