Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
Tak je určitě více zn. aut které ještě jedou i v atmosférách. Pak už záleží jaké.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.11.21, 20:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Toyota
nevín proč se tomu turbu tak bráníte, zkuste se v tom svyzt, na běžny ježděni přijemnějši jak točivá atmosféra co je do 3,5 tis otáček zdechlá jak ludra...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.11.21, 11:14 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Přesně tak. Na 240 Nm od 2 do 4 tisíc otáček se dobře zvyká. S tím, že menší motory mají mnohem příjemnější spotřebu oproti atmosférám. Sehnat repasované turbo už je dneska taky otázka pár tisíců. Turba prostě mají všechny trumfy.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
27.11.21, 11:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
No já se nebráním motorům s turbem, ale klasika diesely třeba 1,9 nebo 2,0 atd. Benzíny třeba ty 1,8 nebo 2,0 atd. Ty nové motory 1,0 nebo 1,2 turbo no nevím. Kolik to vydrží? Hlavně tu nepište že přes půl mega.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.11.21, 13:10 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Toyota
vydrží to tolik, jak se s tím bude zacházet a jestli/jak kvalitně bude probíhat údržba. Stejně jako u jakýhokoliv jinýho motoru. Jo, jsou motory se známými konstrukčními vadami, a to jak na straně atmosférických, tak i těch přeplňovaných. To je ale na každým, aby si před koupí udělal rešerši, na co vybraná motorizace trpí, a na co si dát při koupi pozor, a zhodnotit, zda se mu to oplatí.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.11.21, 13:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18272
|
Re: Toyota
CROWACK píše: nevín proč se tomu turbu tak bráníte, zkuste se v tom svyzt, na běžny ježděni přijemnějši jak točivá atmosféra co je do 3,5 tis otáček zdechlá jak ludra... Zkusil jsem. Snad jen 1.4TSI v O3 se jakžtakž choval jako motor. Jinak to byl vesměs opruz. Za mě je nejlepší atmosféra s klapou otvíranou lankem.
|
27.11.21, 19:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Toyota
To je ale spíš věc emisních limitů, hlavně reakční doba na plyn. Soudobý atmosféry to mají taky. 1.8T to nemá, že... Bohužel. Jestli ti to vadí moc, řešením je aspoň mildhybrid. Bohužel...
Je potřeba porovnávat porovnatelné, a ne jabka s hruškama...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.11.21, 20:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Toyota
varok píše: No já se nebráním motorům s turbem, ale klasika diesely třeba 1,9 nebo 2,0 atd. Benzíny třeba ty 1,8 nebo 2,0 atd. Ty nové motory 1,0 nebo 1,2 turbo no nevím. Kolik to vydrží? Hlavně tu nepište že přes půl mega. kamarádovi jezdí na servis do autorizáku 1.2tsi co má přes 400 tisíc motor i turbo původní
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.11.21, 10:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
No já jel zatím jen jako soused v Rapid 1,2TSi a vůbec mě to neoslovilo. Na to jak majitelé tyhle auta vychvalují do nebes, že to trhá asfalt, nízká spotřeba atd. Když jsem v tom jel, tak se to musí dost točit aby to jelo, takže spotřeba určitě nebude 5L/100km jak každý básní. U Fábie III možná, to je docela malé lehké auto, ale u těch velkých Octavií, Rapidů atd. se mi nechce věřit. Technologie jde dopředu, ale jak už jsem psal. Vidím lidi kolem sebe jak se jim ty nové auta typu Fabie III apod. ku...í, má to takový divný zvuk. No nechci.
JardaS: A motor je jako nový, že?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.11.21, 11:24 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Toyota
Rapid má o cca 80 kg viac, ako Fabia III. Takže žiadny zásadný rozdiel. Väčšina ľudí si Rapidy s 1,2 TSi pochvaľujú, nízka spotreba a dynamika ako tak. Ja by som to teda nezatracoval. Je možné, že životnosť už nebude ako pri 1,9 Tdi s rotačkou, ale to ostatne celé auto nevydrží. Ostatne aj Golf 6 1,6 TDi s 370 tkm (prevažne po diaľnici) je motoricky už dosť KO.
máme vo firme Ibizu 1,2 TSi, myslím 63kW, alebo tak nejako a teda, pre bežného užívateľa asi Ok, ale ja by to teda nechcel, v nízkych a stredných otáčkach to ide pekne, ale nad 3500 ot je to mrtvola. Asi uškrtené na tých 63kW. Zasa v porovnaí s identickou Ibizou 1,4 16V 63kW to je delo. proste tá atmosféra, to bol neskutočný leňoch.
Ako Crowack napísal, treba trochu urobiť rešerš o alternatívach...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.3.22, 15:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
No u nás má jeden klučina v práci Superb tu poslední řadu v kombíku. Motor 1,6TDi. Koupil to s asi 180000km za 4 roky provozu. Teď tam má něco okolo 230000km a už mu to prý hrozně žere olej, má něco s převodovkou atd.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.3.22, 18:36 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Toyota
Tož asi malo auto biedny servis. ALebo je to taxík a má reálne 400 tkm
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.3.22, 09:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
Prý je to nějaké bývalé služební auto nebo co. Ale je služební auto a služební auto, že?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.3.22, 09:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Toyota
[quote="varok"]No u nás má jeden klučina v práci Superb už mu to prý hrozně žere olej, třeba to nebude jeho případ ale synátor má supa II ted nevím motor 1,4 1,6 nebo 1.8 tsi jak měl asi 150.000 + nevím přesně, odešly postupně všechny zápalka a auto začalo žrát olej ale moc na 500 km víc jak litr, prej oprava motoru 40.000 a když tam přijel tak 85.000 kč, jedná se taky o služebák který si odkoupil, jina pravidelný servis v autorizáku, říkám mu ser na to dej tam Castrol Edge Supercar 10W-60 (4 l) Vysoce výkonný plně syntetický olej vhodný do sportovních automobilů, ted to žere tak litr na 10.000 km, možná ani to ne prostě to už nepocituje neřeší, ještě upozornění! kdo řešíte polosyntetické oleje 10W, tak před přečtením Castrol Edge Supercar 10W-60 (4 l) yysoce výkonný plně syntetický olej, doporočuji užívat silné antidepresíva nebo lexaurin a podobné látky
|
27.3.22, 12:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Toyota
Odkoupit si bývalý služební vůz (nejlépe "mladou ojetinu" po ukončeném leasingu a servisovanou dle plánu výrobce ) může jen naprostý masochista (nebo blázen) To jsou ty největší sračky na trhu bez ohledu na značku..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.3.22, 16:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|