Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
Šemíku, proto jsem psal, že je služební auto a služební auto. Jestli auto používal někdo z kanclu pomalu jen na dojíždění do práce, jedna cesta třeba 20km, pravidelný servis, tak bych se toho ani nebál. Ale auto, které někdo taky jen na cestu do práce, ale je shnilý a auto jezdí třeba 3km(ano, i takové jsem už viděl), tak takové bych určitě nechtěl. Hlavně v zimním období ve velkých mrazech motor trpí, špatně maže. A ještě když někdo jezdí stylem nastartuju a hned plný, tak tuplem.
Služební auta které jezdí denně přes půl republiky je kapitola sama o sobě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.3.22, 17:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Já jezdím do práce už skoro deset let 3 km a krom toho, že semtam nějaké auto musím rozebrat to zatím zvládají. U těch služebáků bude podle mě největší problém v longlife olejích. Nemažete klepeto.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.3.22, 08:24 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5640 Bydliště: Plzeň
|
Re: Toyota
Šemik píše: Odkoupit si bývalý služební vůz (nejlépe "mladou ojetinu" po ukončeném leasingu a servisovanou dle plánu výrobce ) může jen naprostý masochista (nebo blázen) To jsou ty největší sračky na trhu bez ohledu na značku.. Asi budu masochista... Předchozí Fabia 1,4, auto leasingovky, 106t km - 196t km, běžný servis, 2x cívka, přední a zadní brzdy, rozvody, termostat; další P308, auto Leaseplanu, 143t km - 209t km. Řešil jsem pravidelný servis, zadní brzdy a doplnění Eolys. Obě auta v pěkném stavu. Ono leasingovka si hlídá, aby auta nebyla dobita a byla prodaná za co nejvíce. Každé poškození se těžce platí. Něco jiného jsou klasický služebáky koupené přímo do firmy. To vidím i u nás v práci a takový bych nechtěl ani zadarmo. Teď Golf 7 jezdil ve firmě, prý jedním člověkem. Při koupi 152t km. Auto zachovalé, loni na STK absolutně bez problému, podvozek bez vůli, emise no problem, koncovky čisťounký. Asi uvědomělý uživatel, alu kola jak nová, co zíral i dovozce.
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
28.3.22, 12:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Toyota
Ako písal Varok, je služobák a služobák. U nás vo firme máme autá, ktoré sú striedané rôznymi šoférmi a všetky sú viac menej OK aj po 400 tkm. Ale je pravda, že väčšina km na autách tipu Leon, Octavia, Exeo sú najazdené po diaľniciach, ale zasa, často jazdia do Nemecka a tam často jazdia 170-200 km/h.
A väčšina je 2,0 TDi.
Čiže keby ich človek kúpi čo aj s 200 tkm, tak sú vo veľmi slušnom stave.
Jo, ani na servise sa neplytvá, spravidla dostávajú základný servis a oleje sa menia podľa predpisu výrobcu.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.3.22, 14:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Toyota
Tak to jsme asi nějaká jiná firma . 200 kkm je u nás naprostý strop provozovatelnosti a ne každé auto se tohoto milníku dožije. A pokud ano, je to tak na ekologickou likvidaci, protože jak jsme si i sami vyzkoušeli ,udržet takové auto v provozu je extrémně drahé. Neřeším spotřební věci jako brzdy, ale třeba vstřiky by se mohly objednávat po paletách (výměny začínají kolem 100kkm, to ještě na záruku) a celkový stav bývá žalostný, ne snad tím, že by to lidi programově ničili, ale běžným užíváním. Tlumiče jsou spíš přídavnou zátěži, dvouhmota klepe, turbo píská, ve všem jsou zvýšené vůle. A motor ani zdaleka nejede jak u nového. I si vzpomínám, že u jednoho francouzského pekáče se měnilo DPF.. Opravdu taková auta chcete kupovat? Musí se do toho jen a jen sypat a o nějakém požitku z jízdy nemůže být absolutně řeč, jsou tam zástupy drobných problémů které sice přímo neohrožují jizdu, ale řidiče obtěžují. Pokud nové auto, tak ale opravdu nové - 0km na tachometru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.3.22, 05:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18280
|
Re: Toyota
By me zajimalo, kde takove auto sezenes. Napada me jedine slohnout z vyrobni linky.
|
31.3.22, 06:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Toyota
Šemik píše: Tak to jsme asi nějaká jiná firma . 200 kkm je u nás naprostý strop provozovatelnosti a ne každé auto se tohoto milníku dožije. A čo to máte za autá? Pravda je, že u nás s tými autami jazdia prevažne inteligentní (a rozumní) ľudia. Ale tie autá ani žiadnu závažnejšiu závadu nemali, pokiaľ viem. Nejazdia krátke trasy - väčšinou
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.3.22, 07:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18280
|
Re: Toyota
Ad ty služebáky, přesně jak bylo řečeno výše, třeba služebáky co mají v autosalonech zaměstnanci na rok dva musí vrátit v perfektním stavu a mají limit na kilometry, osobně jedno takové auto znám (Toyota), po dvou letech bylo jako nové jak v interiéru tak technicky a za dva roky se neobjevil žádný problém. Znal jsem kdysi firemní Felicii 1.6 a zvažoval jsem odkup, měl to furt jeden zaměstnanec, to auto bylo vylítané a otočené přes střechu (vyměněna kastle), ale bylo tak spolehlivé a pohodlné, že by mi nevadilo. Takže jde o to jaké jsou kde pravidla, jak se s auty zachází, kdo s nimi zachází, někde udělají z auta vrak (zejména tam kde musí vozit těžké náklady a nářadí a tak), jinde jsou auta po pár letech ve stavu lepším než u soukromníka.
|
1.4.22, 13:28 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5640 Bydliště: Plzeň
|
Re: Toyota
Oddělaný auto se docela pozná už při první obhlídce. A nemusí to být služebák. Když jsem vybíral Fabii, byl jsem se podívat na 4 letou, najeto 88t km, první majitel. Každý roh auta orvaný, vnitřek ošuntělý; na sedadlo jsem si ani nesedl, jak vypadalo. Moje zkušenosti s ojetinami po leasingu jsou výše. Kolem mě jsou další lidi s takovými auty a nic zásadního neřeší
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
1.4.22, 13:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
No jsou i firmy tzv. vidláci, kde jezdí hlava nehlava, ve špinavých montérkách atd. Opravy jen když se něco vy...e. Olej ani nemění, jen dolévání ztrát, nebo výměna třeba 1 za rok. U takového auta bych se nedivil že je na odpis při 200 tisících. Já poslední auto co mám Golf IV 98 kupoval na inzerát, nájezd asi 235000km. Sice do toho furt cpu peníze, ale auto mám už odhadem 5 let, najeto skoro 300000km ale pořád jezdí. Motoricky to není žádný závoďák, žere to jak tank ale jezdí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.4.22, 17:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Toyota
varok mám zasrane monterky abych odradil co nejvic zakazniku prace mam pořad na posrání ted sam nevím přijde mi vcds 21.9 mám se voháknout a začit nový život, corner, triplink, přísvit, navíc su takový kokot že neumím nic ojebat a klidně i prodělám když to pomůže
|
1.4.22, 20:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Toyota
Milošu, zase si mě nepochopil? Opravovat auta s čistými montérkami samozřejmě nejde. Ale snad přivezeš auto na zvedák v čistém oblečení, popř. máš na sedačkách alespoň nějakou čistou látku, ne? Pak zvedneš auto a jdeš makat ve špinavých montérkách. Nebo v těch zasraných montérkách lezeš i do čistého drahého auta? Jestli ano, tak už raději mlčím. Já měl na mysli, že jsou firmy, které jezdí třeba na montáže, třeba nějací vodaři, plynaři, různé konstrukce apod. Ti jsou ve špinavých montérkách a skočí do čistého auta bez zaváhání a jedou. Pak to auto tak vypadá.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.4.22, 20:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Na druhou stranu... Od toho si kupovali to auto. Nikdo snad neřeší, co na to řeknou následní kupci. Auta jsou spotřební zboží. Berme to tak.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
1.4.22, 22:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Toyota
[quote="varok"]Milošu,
ne promin pochopil normál pokec sám víš když někomu řeknu že je kokot tak to tak nemyslím prostě u oprav aut normální slovo si to musí každý zkusit ku a pič to je muj dennií život , na tacháku už je vidět na 60 let tak pomalu končím,
|
3.4.22, 18:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Toyota
ferrari píše: A čo to máte za autá? Pravda je, že u nás s tými autami jazdia prevažne inteligentní (a rozumní) ľudia. Ale tie autá ani žiadnu závažnejšiu závadu nemali, pokiaľ viem. Nejazdia krátke trasy - väčšinou Od každé běžné značky na našem trhu snad něco máme Jistě rozdíly mezi nimi samozřejmě jsou, ale ať sednu do libovolného auta kolem 200 kkm nájezdu, je to pocitově vrak co se týče technické stránky. varok píše: No jsou i firmy tzv. vidláci, kde jezdí hlava nehlava, ve špinavých montérkách atd. Opravy jen když se něco vy...e. Olej ani nemění, jen dolévání ztrát, nebo výměna třeba 1 za rok. U takového auta bych se nedivil že je na odpis při 200 tisících Proto se snad služební auto pořizuje ne? Aby člověku resp. firmě sloužilo. Jasně, roztrhané špinavé sedačky a jinak zničený interiér se nedá vyčítat, ale při dodržení předpisu výrobce by auto podle mě mělo nějak rozumně fungovat - většinou se to však neděje...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.4.22, 10:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|