Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.10.24, 14:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Prahy Octavie I 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4134
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
To asi ne..to by ten ovál neměl odhadem 10mm šířku a nezapadal do něho 2mn tlustý plíšek..
To bude na to aby se dveře při nárazu co nejpozději prolomily dovnitř a deformovaly co nejvíce, tudíž zachytily co nejvíce energie.
Akorát nevim kolik tomu ten plíšek na dvou bodících pomůže..

Jo, mám ji už skoro rok, z toho ¾ stojí bo nemá technickou, bo neměla prahy a já čas..

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


30.9.22, 09:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
Aha, takže jak ses tady kdysi ptal, že o jedné uvažuješ, tak si ji nakonec koupil? :) No já zatím celé prahy na OII nedělal. Jen u jedné konce a na jedné dalo by se říci povrchové opravy. Na O I jsem měnil už několikrát, ale OII bych do toho asi nešel. Ty měníš celé prahy?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


30.9.22, 11:00
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
varok

prahy odvrtáš, hezky si všechno nachystáš, prahy pak dveře, spasuješ naboduješ, a taky jak píšeš už bych do toho asi nešel, pro jednoho je to spíš dřina, jsem sám a raději dám jen ty konce, boční opravné plechy tuším nejsou žádné všechno vyrobit

varok

prosímtě nevíš kde koupit, nevím jak to pojměnovat jsou takové spárové měrky plastové když spasováváš třeba blatník s kapotou, už jsem to někde viděl ale nekoupil, já dávám pořád takové podložky když montuješ tlastová okna do baráku, měrka s číslem by byla určitě lepší


1.10.22, 11:57
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
Milošu, problém je v tom, že ty Octavie II na ty prahy hodně trpí, stejně jsko třeba Golf V. Prostě to mají nějak špatně vymyšlené a hoodně to rezne. Ty přední a zadní kousky jedině když to podchytíš včas. Opravoval jsem to tak jedné paní, ale bylo vidět že už jsou chytnuté celé prahy. Jestli chceš jen látat, tak ti ušetřím dost času. Obrus si předem celé prahy od toho "Bodyčka" a zjistíš na čem jsi. Už jsem viděl pár Octávií II, kde je pár teček po celém prahu a když brousíš barvu a to Bodyčko nebo co to je, tak leze jedna díra po druhé, až je to jak cedník. V to případě se to už nevyplatí to látat. Nové prahy koupíš už kolem 1500 kus, samozřejmě čína.

Ty měrky nevím, taky jsem je někde na netu viděl, ale už nevzpomínám kde. Já osobně nějaké měrky neřeším. Spáry dělám od oka a když už to chci mít jó pěkné, tak vemu kousek nějaké lišty s odpovídající tloušťkou. Ale nejsem profík, tak stejně nemám spáry tip ťop, a s čínskými výlisky to podle mě ani moc nejde.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.10.22, 13:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6325
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
Miloši: https://metershop.sk/kategoria/profi-me ... ve-mierky/ len tá cena....

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


1.10.22, 13:35
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
Nebo zkus tohle: https://www.aci.cz/sq-v03839140p-sada-m ... 78550.html

To je asi to co jsem kdysi viděl

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.10.22, 15:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
varok píše:
Milošu, problém je v tom, že ty Octavie II na ty prahy hodně trpí, stejně jsko třeba Golf V. Prostě to mají nějak špatně vymyšlené a hoodně to rezne. Ty přední a zadní kousky jedině když to podchytíš včas. Opravoval jsem to tak jedné paní, ale bylo vidět že už jsou chytnuté celé prahy. Jestli chceš jen látat, tak ti ušetřím dost času. Obrus si předem celé prahy od toho "Bodyčka" a zjistíš na čem jsi. Už jsem viděl pár Octávií II, kde je pár teček po celém prahu a když brousíš barvu a to Bodyčko nebo co to je, tak leze jedna díra po druhé, až je to jak cedník. V to případě se to už nevyplatí to látat. Nové prahy koupíš už kolem 1500 kus, samozřejmě čína.

Ty měrky nevím, taky jsem je někde na netu viděl, ale už nevzpomínám kde. Já osobně nějaké měrky neřeším. Spáry dělám od oka a když už to chci mít jó pěkné, tak vemu kousek nějaké lišty s odpovídající tloušťkou. Ale nejsem profík, tak stejně nemám spáry tip ťop, a s čínskými výlisky to podle mě ani moc nejde.


ty prahy dou tak že je omeleš flexoukartáčem a dáš vláknový tmel, na tom asi vydrží ten tvůj nápad epoxy, do dutin cokoliv s přídavkem konkord oil na zbraně, nemám to vyzkoušené u O II ale u jiných, "Bodyčka" toho ti klidně půl metru upadne :oops:


1.10.22, 16:07
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Prahy Octavie I
Však já taky používám kartáč do flexy na prvotní obroušení. Samozřejmě tmell s vlákny je taky řešení, ale jestli jsou prahy samá díra a plánuješ si ji nechat delší dobu, tak bych ty prahy vyměnil. Pod chlupatým tmelem to rezne dál a jednoho dne ti spadne krusta tmelu se zbytky prahu a třeba už to ani nebude kde navařit. Jestli je vrch dobrý, tak to fikni pod dveřmi. Sice já to tak nerad dělám, ale asi před rokem jsem to tak dělal u jednoho Golfa V a ani to nebylo poznat. Sice je potom hodně práce s broušením, ale pokud máš excentr nebo alespoň vibrační brusku.......

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.10.22, 22:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz