Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 04:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Vybiji se baterie 1 za mesic 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Zkus s tou baterkou zajít do nějaké specializované prodejny autobaterií a nechej ji změřit. Co vím tak ve většině solidních prodejen ti to změří zadarmo a tím se dozvíš nejvíc.


18.8.07, 10:49
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Zase v prodejně by mohly mít zájem na tom, aby ji označili za špatnou.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


18.8.07, 11:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Martin píše:
Zase v prodejně by mohly mít zájem na tom, aby ji označili za špatnou.


Musíš sledovat průběh toho testu, nejvíc ukazuje zátěžový test kde přímo můžeš vidět ručičku ampérmetru....jestli jde od začátku prudce dolů tak je špatná, správně by měla držet nějakou chvíli maximální proud. Mají i elektronický tester který vypisuje závady ale tam ti můžou říct cokoliv....možná lepší zajít někam kde někoho znáš


18.8.07, 11:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Kristensen píše:
Ruprt píše:
Viete mi povedat, kolko by mal byt odber z baterie pri startovani? Je mozny pokles z cca 12,3 na 5-6V pri nastartovani?


Záleží čím to měříš, pokud digitálním multimetrem tak ten ti ukáže i třeba 3V, Ale ručičkovej by neměl ukázat míň jak 8 voltů.


No ano, bolo to merane digitalnym multimetrom a fakt tam bol skok cca tych 6 V. Je to v poriadku?

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


18.8.07, 12:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Ruprt píše:
Kristensen píše:
Ruprt píše:
Viete mi povedat, kolko by mal byt odber z baterie pri startovani? Je mozny pokles z cca 12,3 na 5-6V pri nastartovani?


Záleží čím to měříš, pokud digitálním multimetrem tak ten ti ukáže i třeba 3V, Ale ručičkovej by neměl ukázat míň jak 8 voltů.


No ano, bolo to merane digitalnym multimetrom a fakt tam bol skok cca tych 6 V. Je to v poriadku?


To už není v pořádku....na dobré baterce by to nemělo jít při normálním krátkém startování pod 10V, když to jde pod 8 tak už je to špatně. Vypadá to na proražený článek. Zkus odkrýt ty vršky od jednotlivých článků, někdo ať ti startuje a dívej se jestli některý z těch článků nevaří (pozor na oči, nehleď do toho moc zblízka a možná by nebyly od věci brýle), jestli kterýkoliv z nich vaří tak je špatný


18.8.07, 12:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
cyz píše:
To už není v pořádku....na dobré baterce by to nemělo jít při normálním krátkém startování pod 10V, když to jde pod 8 tak už je to špatně. Vypadá to na proražený článek. Zkus odkrýt ty vršky od jednotlivých článků, někdo ať ti startuje a dívej se jestli některý z těch článků nevaří (pozor na oči, nehleď do toho moc zblízka a možná by nebyly od věci brýle), jestli kterýkoliv z nich vaří tak je špatný


Mno baterka ma mesiac, je nova uplne. Dtto toto iste robila aj stara, on bude problem inde mam pocit...

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


18.8.07, 12:33
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nemas v riti starter? Ci pridrenej motor? Mas starter 800W? Nebo starsi?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.8.07, 12:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Matthes píše:
Nemas v riti starter? Ci pridrenej motor? Mas starter 800W? Nebo starsi?


Motor je OK, zrejme bude problem v okruhu starter-alternator-regulator. Starter ma zrejme 0,66 kW.

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


18.8.07, 12:58
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No jo, tak dej 800W starter, ocisti kontakty ... a treba bude klid :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.8.07, 13:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ze svých zkušeností mohu říci že stačí i ta 660Wattovka, Rapid nemá problémy ani v zimě. Máš dobré uhlíky, komutátor, kostry atd? Předstih,... :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.8.07, 14:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Šemik píše:
Ze svých zkušeností mohu říci že stačí i ta 660Wattovka, Rapid nemá problémy ani v zimě. Máš dobré uhlíky, komutátor, kostry atd? Předstih,... :?:


Starter budeme repasovat pomaly. Dnes sme zistili pri kontrole ze bol uvolneny treti kabel, co je na na regulatore (ide na cievku a poistku 2). Zrejme to bude tym; inak merali sme dobijanie, vsetko sa zda byt ok.

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


18.8.07, 18:15
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ten kabel nejde na pojistku.
Ten jde přímo...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.8.07, 18:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Šemik píše:
Ten kabel nejde na pojistku.
Ten jde přímo...


JJ svata pravda, zle som siel po scheme v Andrtovi :)

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


18.8.07, 18:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Tak sme trochu merali a namerali toto:

Nova baterka (cca mesiac od kupy, uz raz nabijana, ale vymlatena zrejme):
Pri starte klesne na cca 5V.
Voľnobeh: 12,3 V (800 otacok asi)
2000 otacok: 14,3 V
3400: 14,39 V

Vypnute zapalovanie: 12,3 V
Odpojena baterka: 12,3 V

Stara baterka (Asi 1,5 roka, kupil som ju s autom, nabijana tak mesiac-dva dozadu):
Pri starte klesne na cca 9,5V.
Voľnobeh: 12,5 V (800 otacok asi)
2000 otacok: 14,3 V
3400: 14,2 V

Vypnute zapalovanie: 12,4 V
Odpojena baterka: 12,4 V

Malo by to byt ok uz, nie?

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


18.8.07, 22:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To stará je OK, ta nová je nějaká divná, zkus reklamovat a pokud ji nevezmou, tak ji zkus desulfatizovat:

http://www.elektroworld.info/modules.ph ... 38&start=0

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.8.07, 09:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz