Autor |
Zpráva |
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
Octavia 1.4 amd??
Kamarád si nedávno koupil octávku a tvrdil mi, že má výkon 44kW...Přišlo mi to nějak málo a tak jsem z něj vytáhnul další data z techničáku.Je to trochu laik v autech, takže to chvilku trvalo ale přece...
Dostal jsem z něj, že rok výroby je 1999,
tovární značka: škoda octavia stamdx01a8bfm5,
výkon: 44kW/4500rpm,
a typ motoru amd.
Může mi někdo k tomuhle modelu říct něco víc?
Díky...
|
25.5.06, 18:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Ten motor je normální škodovácký OHV, který se potom dával do Fábií, kde měl cca 50kW. Naštěstí se jich moc nevyrobilo...
|
26.5.06, 01:10 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
ten motor poznas celkem snadno - kdyz s nim totiz naka oktavie jede, tak ten motor na to tak moc nema, ze vydava takovej hodne zajimavej zvuk - neco jak kdyz za sebou facko tahne karu a na ni dalsi autak a jeste k tomu jede do kopce
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
26.5.06, 08:07 |
|
|
Tom
|
Jasně. A neliší se náhodou 1.4MPI 50kW a 44kW kompresí, jako Fáčko 135 a 136?
|
26.5.06, 08:34 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
myslim ze se lisej vackou, kompresi a elektronikou
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
26.5.06, 09:53 |
|
|
vici
|
lisi se softem, vackou, sacim potrubima vyfukovym svodem. komprese a pisty atd jsou stejne
|
26.5.06, 14:17 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
Je to omil škodovaku,je to snad nejvic přebržděny auto co sem kdy dělal.Brzdy maj asi třikrát takovej výkon jak motor.Tomu kamošoví ta oktáva moc dlouho nevydrži,protože ten motor tahá o pul tuny víc než zvládne,hrůza.Je to vlastně jedina oktavka co kdy měla řazeni zpatečky doprava.
|
26.5.06, 17:38 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Tahle Oktáva má řazení normálně doleva dopředu jako všechny ostatní. Jezdil jsem s tím v práci. Je ale fakt, že motor je šíleně slabej! Pětka se u toho řadí možná z kopce, jinak čtyřka, podle zatížení i trojka, plnej plyn a rychlost tak 80....
To jsem eště s timhle motorem viděl i klimatizaci, dovoz z Německa. To se možná používalo když auto stálo, tak že ten motor utáhnul aspoň ten kompresor...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
27.5.06, 12:10 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
no to razeni do leva mel mozna 1,4 OHC a do prava 1,4 OHV ne? jinak ja videl jen ty 1,4 16V OHC - kazdopadne jakakoli 1,4 je do takhle tezkyho autaku asi slaba
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
27.5.06, 12:32 |
|
|
Návštěvník
|
Ondra
No dyž chcou lidi ušetřit tak jim automobilky nabidnou cokoliv.Tet sme mněli v praci scenika 1.4 no hotovej zavodˇak
|
27.5.06, 19:28 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Re: Ondra
Anonymous píše: No dyž chcou lidi ušetřit tak jim automobilky nabidnou cokoliv.Tet sme mněli v praci scenika 1.4 no hotovej zavodˇak
Mel jsem tu čest jet s oktavkou 1.4 a namontovanym LPG des a hruza ono to totiz jelo jenom z kopce ale jinak klobouk dolu ten motor se s tou oktavkou doslova pral na nekterych delsich rovinkach to jelo i 150 na plyn
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
30.5.06, 16:04 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
kolik vubec vazi octavie +-, myslim stary model A4 treba elegance s motorem 1,9 TDi. Trba muj forman by mel vazit 920 kilo
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
30.5.06, 16:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|