Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 17:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Renovace starých elektronů 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
hugo píše:
tak to určitě nepůjde ( osobní zkušenost) staré elektrony bych určitě netryskal ani nepískoval,je u toho docela citelný úbytek materiálu( kdo ví kolikrát je to už děláno) a komaxit na tom při vypalování v peci pění, z pórů hliníku po zahřátí vylézají nečistoty,sůl,oleje.... no a výsledek je hnus. Moje rada zní: nechat starou barvu chemicky odstranit ( jezdím do odlakovny na vysočině) no a potom k lakýrníkovy klasickou metodou nastříkat a přelakovat. Docela jsem se se svýma apollama natrápil, už jsem takhle dal dohromady pár sad známým.toť vše


Jde o to kdo to dělá...Vše je v lidech.To že si nějakej neumětel koupí pec na komaxit a neví technologický postup,je k pláči...To bych reklamoval... :wink:A jestli ty kola jsou na hranici rozpadu,nač chemie,která mi akorát zakryje,jak ty disky na tom opravdu jsou?!.Ale i ten tryskač může bejt mameluk,pak je to pouze na majiteli,zda-li to reklamuje a nechá si zaplatit škodu.Pak to udělá jako ty,což se nepodivuju. :wink:


23.8.07, 13:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Kalista píše:
tak když říkal že je to z roku 1985 to se ještě elektrony nevyráběli nebo nemám pravdu? a sehnat po bouračce to by nemusel být problém by chtělo objet vrakáče a poptat jse tam, a na jak daleko musíš asi být aby ti to nic neudělalo?


Tak pro začátek by mohlo stačit tak 20m ale nevím co to udělá, jednak je tam obrovský žár (hoří ti snad při 3 000°) a jednak nevím jestli by to nezačalo nějak prskat a odletovat z toho kusy toho hořícího elektronu, to by bylo dost o hubu a hlavně o průser


23.8.07, 13:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
patrik-hp píše:
hugo píše:
tak to určitě nepůjde ( osobní zkušenost) staré elektrony bych určitě netryskal ani nepískoval,je u toho docela citelný úbytek materiálu( kdo ví kolikrát je to už děláno) a komaxit na tom při vypalování v peci pění, z pórů hliníku po zahřátí vylézají nečistoty,sůl,oleje.... no a výsledek je hnus. Moje rada zní: nechat starou barvu chemicky odstranit ( jezdím do odlakovny na vysočině) no a potom k lakýrníkovy klasickou metodou nastříkat a přelakovat. Docela jsem se se svýma apollama natrápil, už jsem takhle dal dohromady pár sad známým.toť vše


Jde o to kdo to dělá...Vše je v lidech.To že si nějakej neumětel koupí pec na komaxit a neví technologický postup,je k pláči...To bych reklamoval... :wink:A jestli ty kola jsou na hranici rozpadu,nač chemie,která mi akorát zakryje,jak ty disky na tom opravdu jsou?!.Ale i ten tryskač může bejt mameluk,pak je to pouze na majiteli,zda-li to reklamuje a nechá si zaplatit škodu.Pak to udělá jako ty,což se nepodivuju. :wink:


Ty kola jsou ještě v celkem pěkném stavu, sůl je teprve začala lehce rozežírat na lemech :? a o něco víc(tak max. do 1 mm) vevnitř, pod duší, ale tam to naštěstí není vidět :) a masa je tam ještě habakůk. Jak jsem psal jsou (asi) francouzské - mám je na svém Renaultu z r. 1985. To zoxidování vypadá stejně jako kus duralové pasoviny (sešroubovaný nárazník) po prosolené zimě na českých silnicích, taková jakoby žlutobílá, spíš bílá plíseň. Vypadá zoxidovaný elektron stejně? Pokud ne, tak je to hliník. Jak teda na něj, aby přežil rok 3000 :D ?

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


23.8.07, 13:48
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Kalista píše:
tak když říkal že je to z roku 1985 to se ještě elektrony nevyráběli nebo nemám pravdu? a sehnat po bouračce to by nemusel být problém by chtělo objet vrakáče a poptat jse tam, a na jak daleko musíš asi být aby ti to nic neudělalo?


Myslím,že je to mnohem starší slitina používaná na kola,než-li rok 1985...Ale spíš v závodech...je to extrém v lehkosti...Hliníková slivka je proti tomu znatelně těžší,ale o to bezpečnější.Dnes se kombinuje se slitinou hořčíkohliníkovou...na hmotonost je hořčík na bezpečnost hliník... např.převodovky Fábií,Octávií atd.
Jinak to nejde jen tak hasit...cca 3000st. výše.Nechci dělat reklamu hasivu,ale Pyrocool český výrobek a néé náhražka z NDR nebo odkud Pyrocoom je,to uhasí....Nechápu jak,ale viděl jsem to na vlastní oči.Disk ale nevim....to je docela dost velký kus :D :wink: Obrábí jen ten,kdo ví jak.Kdekdo v žádnym případě.To by zaplakal nad výdělkem.


23.8.07, 15:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Kalista píše:
tak když říkal že je to z roku 1985 to se ještě elektrony nevyráběli nebo nemám pravdu? a sehnat po bouračce to by nemusel být problém by chtělo objet vrakáče a poptat jse tam, a na jak daleko musíš asi být aby ti to nic neudělalo?


elektrony sa vyrabali uz v case kopretin, teda este dlho pred nimi (tusim v roku 1984?). problemy elektronov su hlavne 3:
- su drahe ako svina, vyrobna cena jedneho elektronu je niekde na vyrobnej cene celej sady kopretin
- magneziovy material elektronov je nachylny na mikropraskliny, preto sa napriklad v zavodnej praxi musia elektronove disky kazdy rok rontgenovat, ci nie su popraskane
- ak elektron raz chyti plamen, nie je sanca horenie zastavit skor, nez vsetok elektron zhori, nakolko podobne, ako termit, hori elektron aj bez pristupu vzduchu (termitova zliatina sa pouziva ako jadro pancieropriebojnych projektilov, ako tu zliatinu vyrabaju, netusim)

no ja osobne by som to na aute mat nechcel.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.8.07, 16:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
No, zapálit takový kus elektronu by byl problém. Ale když vezmeš pilník, nebo nějakou cidlinu a nastrouháš si špony a piliny, tak je to jeden z používaných způsobů rozdělávání onhě bez sirek s pomocí křesadla ;)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


24.8.07, 09:51
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Od renovace k devastaci...taky téma :wink: :lol: :lol: :lol:


24.8.07, 16:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz