jb5 píše:
No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.
1) Někdo psal že jsou plynokapalinové. NEJSOU!!!! Pokud máš obyč H/P Sporting s pružinama H/P Sporting tak jsou jen kapalinové.
2) To že to při protlumení foukne je obraz toho že fungují a dělá to tlačící se kapalina malejma průtokovejma otvorama v tlumiči z místa pod pístnicí do místa nad pístnici a naopak.
3) Pokud při přejezdu hrbu tlumič zajede a pak se vrátí do své původní polohy bez dalšího výrazného pohupování, tak je taky vše v pořádku.
4) Vzhledem k tomu že spousta Fa má plyn tak začli dělat nepatrně silnější pružiny než dříve proto ten pokles není tak výraznej. Další věc může být v tom že pokud to porovnáváš s fáčkem který stojí na serii tak jednak může mít utahaný péra a taky může mít už starý gumy na hornách miskách tlumičů.
5) Kdo se trošku zajímá o sportovní jízdu tak ví že když přiletíš do zatáčky a ta tě táhne ven po čumáku tak když sundáš nohu z plynu na autě který má náhon na předek tak se to rovná jen v určitej chvíli ale pokud přesáhneš určitou mez tak se nesrovná ale okamžitě se začne přetáčet a o to víc na fáčku který má poměrně dost lehkej zadek a zrovna ne moc tuhou zadní nápravu. Zlepšení je znát při dodatečnej montáži zadního stabiku z feldy.
Jinak je ještě spousta faktorů které tohle dokážou výrazně ovlivnit, jako je tlak v pneu, značka pneu, stáří pneu, profilový číslo pneu atd.