Snížení hlavy u Rapida 136
Autor |
Zpráva |
Lp640
Příspěvky: 91
|
Snížení hlavy u Rapida 136
Můžu ještě snížit hlavu u Rapida popřípadě o kolik aby mi to nedělalo nějakej bordel v motoru dík
|
23.8.07, 13:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
U 136ky se už nedoporučuje zvyšovat kompresní poměr...zvyšuješ nároky na benzín a rychlejc ti odejde spodek motoru...tj šály, ojnice, klika...
Věnuj se úpravám hlavy a ventilů...na spodek dej tak odlehčenou řemenici a setrvák + leštění a vyvážení všech dílů celého klikového ústrojí...
Nebo střeva z Fabie + výše uvedené úpravy.
Pak napiš - my ti poradíme jak dál
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.8.07, 14:01 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Re: Snížení hlavy u Rapida 136
Lp640 píše: Můžu ještě snížit hlavu u Rapida popřípadě o kolik aby mi to nedělalo nějakej bordel v motoru dík
mozes ju dat maximalne zrovnat cize 0.2-0.3mm
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
23.8.07, 15:38 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko.
|
23.8.07, 17:49 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jak poznám jestli mám 136 nebo 135 ??, máme felicii a chceme snížit jen o 0,3 a zdá se mi to málo, protože to je stejně jako MPI (má o 0,3 "vyšší" písty) tak prosím poraďte, teď leštim hlavu a písty sou rovný takže to bude asi 136
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.8.07, 20:08 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Vít Široký píše: Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko.
A jake mas tlaky a jaky kompresni pomer? byla hodne dokrivena ta hlava nebo srovnana jen tak o par desetinek
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
23.8.07, 20:17 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
DRYVER píše: Vít Široký píše: Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko. A jake mas tlaky a jaky kompresni pomer? byla hodne dokrivena ta hlava nebo srovnana jen tak o par desetinek Netuším, nic jsem neměřil, prostě je obroušená aby dobře těsnila (a to funguje) a o to šlo. Ostatně já jsem se jen díval, nedělal jsem to, neumím to a na svým motoru se to učit nemíním. Ta změna v chování před a pozásahu je měřeno pocity a dojmy dosti velká. Nesudnávala se ale pro závadu, těsnilo to dobře i před tím, pán mě tady na tom dělal rozvody, spojku a pár drobností tak se to udělalo při tom. Po rozebrání to vypadalo takhle : http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=15 (odkaz na garáž )
Naposledy upravil Vít dne 23.8.07, 21:05, celkově upraveno 2
|
23.8.07, 20:30 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo 136ka má rovný písty 135 má v pístech oválné vybrání...a říkám že hlavu moc nesnižuj...s tim palivem to myslim vážně.
Další problém ja pak těsnění pod hlavou atd...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.8.07, 21:00 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ondras83 píše: jak poznám jestli mám 136 nebo 135 ??, máme felicii a chceme snížit jen o 0,3 a zdá se mi to málo, protože to je stejně jako MPI (má o 0,3 "vyšší" písty) tak prosím poraďte, teď leštim hlavu a písty sou rovný takže to bude asi 136
Pokud máš ten motor v původním stavu tak je to napsaný hned u výrobního čísla z boku na bloku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.8.07, 10:21 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo a myslim že motory 742.135 a 742.136 to mají i na tý přírubě u pumpy pod seriovým číslem.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
24.8.07, 10:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.8.07, 11:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ondras83 píše: jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku)
U těhle motorů je jedna velká zásadní konstrukční nevýhoda: Klika která má jen tři uložení.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.8.07, 11:51 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ???
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
24.8.07, 12:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
DRYVER píše: Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ???
do 11 to zkousne ale už jeho životnost nebude třeba 200 000 ale jen 150 000
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.8.07, 12:47 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: DRYVER píše: Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? do 11 to zkousne ale už jeho životnost nebude třeba 200 000 ale jen 150 000
Tak takovy rozdil je myslim zanedbatelny
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
24.8.07, 16:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|