Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: DRYVER píše: takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze?? O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv.
a patriku proč to dávají jen na sací, proč ne na všechny, já jsem teda měl v ruce formana tuning nějaké výrobní družstvo, byly tam uřezané péra, jiný výfuk komplet i se sběrným potrubím od motoru, a v motoru byly všechny tyčky hliníkové, vůli jsem dával 25,25 miloš
|
27.8.07, 15:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
[quote="slovacek.milos nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??[/quote]
O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. [/quote]
a patriku proč to dávají jen na sací, proč ne na všechny, já jsem teda měl v ruce formana tuning nějaké výrobní družstvo, byly tam uřezané péra, jiný výfuk komplet i se sběrným potrubím od motoru, a v motoru byly všechny tyčky hliníkové, vůli jsem dával 25,25 miloš[/quote]
K vuli té roztahovatelnosti... Za studena by to jako výrobek asi dělalo kravál,páč musíš tu větší vůli... k vůli teplotě.A je vyzkoušený že když je málo,tak se ohýbá tyčka a skáče ven...Vahadlo na doraz závitů pružiny,vymletý dříky ventilů,palce na vačce,vydrolený zdvihátka..atd.Asi si měl nějakýho úpravce v ruce...Lidé zkouší,každý nějak upravuje. Dlouho to nevydrží. Já jsem pro fabriku.V ní nebyli žádní volové...Dnes nevím, jsou tam samý mladí...Inovace bez legrace a já se pak nesměju ani v práci když to vidim...To že má vejšku ještě přeci neznamená,že ho pošlu k rýsovacímu prknu?!No né?......Je to fakt jen kvůli tomu hluku...Nic víc,nic míň
|
27.8.07, 15:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patrik-hp píše: [quote="slovacek.milos nebo roztraznosti materialu, ci o vaze?? O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. [/quote] a patriku proč to dávají jen na sací, proč ne na všechny, já jsem teda měl v ruce formana tuning nějaké výrobní družstvo, byly tam uřezané péra, jiný výfuk komplet i se sběrným potrubím od motoru, a v motoru byly všechny tyčky hliníkové, vůli jsem dával 25,25 miloš[/quote] K vuli té roztahovatelnosti... Za studena by to jako výrobek asi dělalo kravál,páč musíš tu větší vůli... k vůli teplotě.A je vyzkoušený že když je málo,tak se ohýbá tyčka a skáče ven...Vahadlo na doraz závitů pružiny,vymletý dříky ventilů,palce na vačce,vydrolený zdvihátka..atd.Asi si měl nějakýho úpravce v ruce...Lidé zkouší,každý nějak upravuje. Dlouho to nevydrží. Já jsem pro fabriku.V ní nebyli žádní volové...Dnes nevím, jsou tam samý mladí...Inovace bez legrace a já se pak nesměju ani v práci když to vidim...To že má vejšku ještě přeci neznamená,že ho pošlu k rýsovacímu prknu?!No né?......Je to fakt jen kvůli tomu hluku...Nic víc,nic míň [/quote]
jo patriku kvůli kraválu, ale proč to nedají i na výfuk to jsem nějak nepochopil, já si právě myslel že když je ten sací ventil větší tak tu váhu dorovnali tím hliníkovým zdvihátkem miloš
|
27.8.07, 15:52 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
na vyfukove sa dava vacsia vola, kvoli tomu ze sa ovela viac zahrieva a je tam vacsia dilatacia......skusil som aj kombinaciu vsetky hlinnikove na 1400ke a islo to, s volami 0.30 a 0.35
inac je to dost rozdiel , 10 gramov medzi tyckami cize oproti klasickym je to o 80 gramov lahsi OHV rozvod....a ked kmita 80g 100 krat za sekundu, to uz nie je zanedbatelne - podla mojho skromneho nazoru
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
27.8.07, 17:33 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Gemini píše: na vyfukove sa dava vacsia vola, kvoli tomu ze sa ovela viac zahrieva a je tam vacsia dilatacia......skusil som aj kombinaciu vsetky hlinnikove na 1400ke a islo to, s volami 0.30 a 0.35
inac je to dost rozdiel , 10 gramov medzi tyckami cize oproti klasickym je to o 80 gramov lahsi OHV rozvod....a ked kmita 80g 100 krat za sekundu, to uz nie je zanedbatelne - podla mojho skromneho nazoru
|
27.8.07, 18:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Gemini píše: na vyfukove sa dava vacsia vola, kvoli tomu ze sa ovela viac zahrieva a je tam vacsia dilatacia......skusil som aj kombinaciu vsetky hlinnikove na 1400ke a islo to, s volami 0.30 a 0.35
inac je to dost rozdiel , 10 gramov medzi tyckami cize oproti klasickym je to o 80 gramov lahsi OHV rozvod....a ked kmita 80g 100 krat za sekundu, to uz nie je zanedbatelne - podla mojho skromneho nazoru
tos to nějak popletl sací u feldy je 0.25 a výfukový je 0.20 a pokud máš železné tyčky tak po 0.20 a jestli jsi někde u 1000 MB tak jo tam bylo 0.15 sací a 0.20 výfuk miloš
|
27.8.07, 18:08 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
To jsem ani nečekal tolik reakcí.
První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).
Hlavu jsem snižoval o jeden milimetr.
Sedla ventilů jsem samozřejmě zabrušoval.
Ventily jsem vždy seřizoval na studeném motoru a to jsem už zkoušel dávat na sací 0,15 (ale je to skoro to samé).
Na ty detonace jsem myslel. Měl jsem 135-kový motor a tím snížením jsem z něho udělal 136-kový.
Palivo beru 95 a před měsícem jsem ještě jezdil na V - Power (na něj jsem jezdil cca 1,5 roku) a teď jsem přešel na natural.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
27.8.07, 19:30 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Kikan píše: To jsem ani nečekal tolik reakcí. První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM). Hlavu jsem snižoval o jeden milimetr. Sedla ventilů jsem samozřejmě zabrušoval. Ventily jsem vždy seřizoval na studeném motoru a to jsem už zkoušel dávat na sací 0,15 (ale je to skoro to samé). Na ty detonace jsem myslel. Měl jsem 135-kový motor a tím snížením jsem z něho udělal 136-kový. Palivo beru 95 a před měsícem jsem ještě jezdil na V - Power (na něj jsem jezdil cca 1,5 roku) a teď jsem přešel na natural.
Aha...to jsi předtím nenapsal....zkus tu nádrž vyjet a dát tam 98 jenom tak na zkoušku co to udělá.
|
27.8.07, 19:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Kikan píše: První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM).
Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK?
|
27.8.07, 19:47 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
fatal píše: Kikan píše: První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM). Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK?
Fáva neměly čidlo klepání
|
27.8.07, 19:55 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
cyz píše: fatal píše: Kikan píše: První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM). Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK? Fáva neměly čidlo klepání
BMM ano, alebo sa mylim?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.8.07, 20:04 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
deekay píše: cyz píše: fatal píše: Kikan píše: První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM). Čidlo detonací (klepání) a kabeláž k němu máš OK? Fáva neměly čidlo klepání BMM ano, alebo sa mylim?
Čidlo tam není.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
27.8.07, 20:10 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
cyz píše: Kikan píše: To jsem ani nečekal tolik reakcí. První věc je že s předstihem nic neudělám, protože to seřizuje počitač (mám BMM). Hlavu jsem snižoval o jeden milimetr. Sedla ventilů jsem samozřejmě zabrušoval. Ventily jsem vždy seřizoval na studeném motoru a to jsem už zkoušel dávat na sací 0,15 (ale je to skoro to samé). Na ty detonace jsem myslel. Měl jsem 135-kový motor a tím snížením jsem z něho udělal 136-kový. Palivo beru 95 a před měsícem jsem ještě jezdil na V - Power (na něj jsem jezdil cca 1,5 roku) a teď jsem přešel na natural. Aha...to jsi předtím nenapsal....zkus tu nádrž vyjet a dát tam 98 jenom tak na zkoušku co to udělá.
Zkusit to můžu, ale ani nevím jestli tady 98 natankuji. Nikdy jsem se po benzínkách moc nedíval.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
27.8.07, 20:12 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Jak jsem psal. Ventily klasicky klepají při zatížení motoru, ale mě právě né - jenom při udržování rychlosti.
Když klepe a přidám, nebo uberu plyn tak je sticha.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
27.8.07, 20:18 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Ještě mě napadlo, kdyby to byly detonace, tak to klepe i při studeném motoru - nebo se pletu?
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
27.8.07, 20:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|