Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 11:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Je to tu zase, bezpečnost vozů Škoda... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Je to tu zase, bezpečnost vozů Škoda...
Nechtěl bych tu rozpoutávat nějakou bouřlivou diskusi, ale...
http://automix.centrum.cz//magazin/clan ... z_aktpravy

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.6.06, 20:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To jsou zase kecy nějakých "odborníků" :twisted:. Dle měřítek své doby byla Š 742 velmi bezpečná. Srovnávat Š 105/120 se současnými vozy je pěkná rána pod pás. To je přeci logický, že karoserie která má skelet v podstatě z 1000MB které se začalo vyrábět v roce 1964 nemůže být odolnější než nějaký nový mercedes.. Takový články mě vždycky nas.... takovym způsobem že sei to ani neumíte představit. A i kdyby Š 742 neměla absolutně žádné deformační zóny, NIKDY bych ji nevyměnil za něco jiného :!:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.6.06, 07:53
Profil
Příspěvek 
ne asi, narazilů semna to vcera vecer a tak me to nasralol, ze sem hned musel napsat do tamni diskuze... problem neni skodovka, ale idioti, ktery musej kazdou tuhle skudku za kazdou cenu predjet...auto bez elektroniky ma velkou vyhodu v tom, ze za tebe nikdy nic neudela...ve skodovce se pri jizde musi totiz MYSLET,nic ti neda zadarmo a zadnou chybu neodpusti... proto lidi ve skudkach jezdej opatrne, ne jak trubky, kery si myslej, ze kdyz maj ABS EDS ESR a vselijaky divny zkratky, ze sou pini silnic....jina vec je, kdyz ve skudce jedou 4 nality 18lety paka a poslou se do stromu.... to taky neni vina skudky....


4.6.06, 12:55
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, ľudia, ten článok je prehnaný, ale v podstate majú pravdu...možno si to niekto uvedomí až neskoro. Keď si napr. porovnám bezpečnosť Š130 a Ford escort (obe autá r.v. 87) tak niet čo riešiť.
Tiež ale jazdím na š125, resp. 130 a to čo mi veľmi vadí, je práve spomínaná bezpečnosť - lebo vidím, ako jazdia ľudia okolo mňa...a niejedy aj ja sám...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.6.06, 16:46
Profil
Příspěvek 
Ten článek je shit. A číst tu jejich zběsilou diskuzi je ještě větší maso(hlavně co nejvíc toho druhýho vyfuckovat :D ). Když tam někdo hlásí, že jeho supr rychlá motorka je bezpečnější než scháde a argument, že z motorky někam odletí je nanic. Když odletí ve 200 tak papa. Stačí si na netu někde najít nehody motorkářů. Vidět rozpůlený tělo o sloup. :cry: A křičet, že všechny škodovky nejedou víc jak 120 a vytvářej kolony není taky pravda. Já radši svojí maximálku nebudu psát(mám tam upravenej fávo motor), ale kdybych se v ní vysekal, tak by asi nebylo co zbírat. Neberte moje názory doslova, páč sem zaujatej škodovkář. Ale každej má nákej koníček :D


16.6.06, 22:00

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ani jsem to nečetl.Ale psal to nejspíš uprchlík z Autohitu.Ta demence je tam evidentní. 8) Srovnává holinky a hodinky.Fakt,kam na ty poučky chodí.Snad se to nevyučuje na školách porovnávat věci 15-20 let s přítomností.To je pro mne něco,co můj rozum prostě nebere :x ....zvláštní lidé,v jakém že jsou oboru experty???Pisálci...přiblblý...Ach jo.. :roll:


29.6.06, 21:44
Profil

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
má řeč zas nějaký (odborník)si myslí kdoví co...já ji mám a nevzdám si ji ani náhodou.musí se s těmito auty ědět co si může člověk dovolit a co ne.a co se technického stavu týká když se o to staráte tak se na to můžete spolehnout.

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


1.7.06, 17:53
Profil ICQ

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Peťa píše:
má řeč zas nějaký (odborník)si myslí kdoví co...já ji mám a nevzdám si ji ani náhodou.musí se s těmito auty ědět co si může člověk dovolit a co ne.a co se technického stavu týká když se o to staráte tak se na to můžete spolehnout.


Tak tak... Když dáš Škodě aspoň minimální údržbu, tak tě nikde nenechá

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.7.06, 18:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Realita je ze posledna skodoveska sa vyrobila pred nejakymi 15 rokmi a odvtedy sa jej zvary urcite vyznamne oslabili koroziou. Favority z prvych rokov vyroby na tom su este horsie, nakolko ich karoseria je dost poddimenzovana. O bezpecnosti sa da hovorit az pri feliciach, ktore maju oproti favu asi 100 kg plechu a vystuh navyse. Sucasne predstavy ale splnaju az fabie, ktore maju dalsich 200 kg plechu navyse a v nudzi je mozne pouzit Fabku ako bojove vozidlo. Kazdy majitel starsieho auta by si to mal uvedomit a kym mu penazenka nedovoli upgrade, mal by jazdit o to prezieravejsie, aby sa vyhol situacii, kde je pasivna bezpecnost auta rozhodujuca pre jeho dalsie prezitie.


2.7.06, 10:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Realita je ze posledna skodoveska sa vyrobila pred nejakymi 15 rokmi a odvtedy sa jej zvary urcite vyznamne oslabili koroziou. Favority z prvych rokov vyroby na tom su este horsie, nakolko ich karoseria je dost poddimenzovana. O bezpecnosti sa da hovorit az pri feliciach, ktore maju oproti favu asi 100 kg plechu a vystuh navyse. Sucasne predstavy ale splnaju az fabie, ktore maju dalsich 200 kg plechu navyse a v nudzi je mozne pouzit Fabku ako bojove vozidlo. Kazdy majitel starsieho auta by si to mal uvedomit a kym mu penazenka nedovoli upgrade, mal by jazdit o to prezieravejsie, aby sa vyhol situacii, kde je pasivna bezpecnost auta rozhodujuca pre jeho dalsie prezitie.


....len čo ak iný "dobrák" nejazdí prezieravo?...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.7.06, 20:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
No s tym sa neda nic robit a majitel stareho auta s tym musi pocitat. V podstate keby slo len o pasivnu bezpecnost, nikto by nejazdil na motorke. Odhadujem, ze jazda na S100 nieje o vela bezpecnejsia nez na motorke. Predsa bezpecnost tychto aut vnimam ako vazny nedostatok a kazdy si z toho musi urobit svoje zavery. Videl som vodica S100 tak sprajcnuteho v aute, ze ho museli vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h. Stovecka sa potrhala po zvaroch, dvere sa nedali otvorit a vodic bol bolestivo stlaceny medzi volantom a sedackou. Druhe auto malo mierne poskodeny naraznik. Co by bolo vysledkom pripadneho poziaru je jasne. Pritom to bolo auto na pohlad vo vybornom stave.


3.7.06, 21:06
Profil

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Peter50kw píše:
...vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h....


To se mi moc nechce verit. Videl jsem (na fotkach) celni bouracku S100 s Aviou snad v 50 km/h a ridic ze skodovky prezil.


4.7.06, 22:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
bol to offset a vodicovi sa moc nestalo. Ale bol dokonale uvazneny v aute.


5.7.06, 05:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kdoasi píše:
Peter50kw píše:
...vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h....


To se mi moc nechce verit. Videl jsem (na fotkach) celni bouracku S100 s Aviou snad v 50 km/h a ridic ze skodovky prezil.


Ak išli obe autá 50km/h, tak je to zázrak...hlavne ke´d si vezmeme do úvahy, že Avia má pomerne vysoko spodok vpredu = neboli vôbec zasiahnuté deformačné zóny Š100 a náraz musel ísť priamo na kabínu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.7.06, 19:31
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Třinec
Příspěvek 
Oni jsou taci na jednu stranu rikaji jak je to nebezpecne ale na druhou to auto prodat a komu zase jinemu, ktery vtom bude jezdit dal. Jinak muj Favo ma ve dverich vystuhy co sem videl. a ten sloupek je kurevsky tvrdy, kdyz jsem 3 nove vrtaky 10 na tom ztupil nez sem vyvrtal duru na central.

_________________
Skoda favorit 91 karburator


10.7.06, 12:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz