Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 14:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Problémy s elektrikou 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No záleží jestli to napětí opravdu klesá nebo jen měřák měří jinou hodnotu (vlivem změny teploty, vlhkosti atd.). Pokud ale opravdu takto klesá, není to zrovna dobré. Chce to změřit napětí při zapnutém motoru, na volnoběh při zvýšených otáčkách při zapnutých světlech atd.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.6.06, 11:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Tak som to znova meral dava to ked je nastartovane na volnobeh 14V a pri zapnutych svetlach 13,76V.


4.6.06, 13:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No mohlo by to být víc, ale je to v normě.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.6.06, 13:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
No tie hodnoty su namerane ale na druhej baterke, ta vyzera ze v klude drzi na 12,5V. Nie je to najnovsia baterka uz bola kedysi pozivana a potom stala, tak som ju skusil vymenit. Vyzera ze ra prva baterka je uz na figu.


4.6.06, 13:16
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Tak jsem konečně změřil klidový odběr, aniž bych odrovnal další měřák. Odebíralo to 0,1 A což je moc, to mi je jasné. Teď mi poraďte jak mám postupovat dál, abych tu závadu našel.


4.6.06, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kikan píše:
Tak jsem konečně změřil klidový odběr, aniž bych odrovnal další měřák. Odebíralo to 0,1 A což je moc, to mi je jasné. Teď mi poraďte jak mám postupovat dál, abych tu závadu našel.


postupne odpájaj a meraj 100mA je dosť - začni alternátorom, potom postupne vyberaj poistky...

čo tam všetko máš? alarm, centrál, rádio, hodiny...


4.6.06, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Taky pozor, na kterém rozsahu jsi měřil, jestli na 10A, pak je odchylka 0,1A v 10% toleranci a nic ti to neřekne, nejpřesněji to změříš na nejbližším vyšším rozsahu, např. 200mA.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.6.06, 20:32
Profil ICQ

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Opravdu jsem to měřil v rozsahu 10A. Zítra to ještě přeměřím v rozsahu 200mA. V autě mám centrál, rádio a hodiny. Nevím jestli to pomůže a jesli jsem to psal, ale formanek je stříkačka.


4.6.06, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
V tom případě pozor na zapojení banánků do správných direk a pozor na přechodový jev, já když připojuju baterku, tak mi to docela slušně zajiskří, protože mám nějaký kondenzátory v zesilovači a tak... no a tahle proudová špička ti může znovu spálit pojistku.
Takže to udělej raději takhle: před měřením si spoj hroty nějakým drátem (prostě je chytneš tak, aby si je spojil), potom tento drátem přemostěný multimetr připoj mezi baterku a auto, jiskra nejiskra, mělo by to stále ukazovat 0, potom pusť ten drát a koukej, co to měří...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.6.06, 21:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
V tom případě pozor na zapojení banánků do správných direk a pozor na přechodový jev, já když připojuju baterku, tak mi to docela slušně zajiskří, protože mám nějaký kondenzátory v zesilovači a tak... no a tahle proudová špička ti může znovu spálit pojistku.
Takže to udělej raději takhle: před měřením si spoj hroty nějakým drátem (prostě je chytneš tak, aby si je spojil), potom tento drátem přemostěný multimetr připoj mezi baterku a auto, jiskra nejiskra, mělo by to stále ukazovat 0, potom pusť ten drát a koukej, co to měří...


presne tak, výboj pri pripojení je určite väčší ako 200mA, ten postup je správny...


4.6.06, 21:43
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Dneska jsem to byl konečně přeměřit (včera jsem nestíhal), ale výsledek nemám žádný. Měřák mi v rozsahu 10A ukazoval odběr 0,1A. Pak jsem to přeměřil v rozsahu 200mA a ukazoval mi 1,0mA. Takže teď už vím další postup. Starý měřák dát pod kolo auta, nastartovat a jet koupit nový.


6.6.06, 17:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tak vyzkoušej jestli něco ukazuje, já nevim, třeba si na baterku připoj nějakou žárovičku a zkus jí přes ten měřák rozsvítit, třeba je to jen pojistka v měřáku...
Nebo je odběr skutečně 1mA, zkus snižovat rozsah ať tam máš víc desetinnejch míst.
Nic proti, ale nechápu, jak někdo nedokáže multimetrem změřit proud...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


6.6.06, 21:05
Profil ICQ

Příspěvky: 1
Příspěvek 
Ahoj. Má problém s imobilizérem u felicie. Je to typ Meta a přestal chodit. Někdy jde, někdy ne. Je to vše propojené s alarmem a centrálem, které nejdou delší dobu. Může mi prosím někdo poradit? Děkuji kostial.lukas@seznam.cz


27.6.06, 19:20
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12135
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Luky Boy píše:
Ahoj. Má problém s imobilizérem u felicie. Je to typ Meta a přestal chodit. Někdy jde, někdy ne. Je to vše propojené s alarmem a centrálem, které nejdou delší dobu. Může mi prosím někdo poradit? Děkuji kostial.lukas@seznam.cz

Odpojit. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


27.6.06, 20:22
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Viky píše:
Luky Boy píše:
Ahoj. Má problém s imobilizérem u felicie. Je to typ Meta a přestal chodit. Někdy jde, někdy ne. Je to vše propojené s alarmem a centrálem, které nejdou delší dobu. Může mi prosím někdo poradit? Děkuji kostial.lukas@seznam.cz

Odpojit. :-)

To pro laika nebude jednoduché.Možná lepší pro tebe bude najít proč a čím to jde jen někdy a máš půl problému vyřešeno.Buď může vypadávat napětí,nebo uklepané součástky v jednotce/studený spoj-uvolněný z důvodů chvění auta/,nebo nespíná sekundární vývody/to jsou vývody co se mají při odjištění spojit,nebo dát impuls pro sepnutí-třeba ŘJ/.
Doufám že jsem ti nezamotal hlavu,ale chce to pevné nervy a trochu štěstí a jistě se zadaří.čus


27.6.06, 21:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz