|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
indikace nouzového režimu BMM (dříve "tlakový spí
Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
indikace nouzového režimu BMM (dříve "tlakový spí
Nevíte někdo jesli se dá sehnat nějaký tlakový spínač který by se hodil na snímání tlaku paliva u mono-motronicu? Tuším že pracovní tlak má být 0,09-0,1MPa, tak nějaký takový který by spínal třeba při 0,07 nebo tak nějak. Chtěl jsem nějakým způsobem zprovoznit kontrolku škrtící klapky na něco co neumí diagnostikovat BMM a tohle mě napadlo (případně jestli vás nenapadá něco jiného)
Naposledy upravil cyz dne 19.9.07, 14:31, celkově upraveno 2
|
17.9.07, 17:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: tlakový spínač
cyz píše: Nevíte někdo jesli se dá sehnat nějaký tlakový spínač který by se hodil na snímání tlaku paliva u mono-motronicu? Tuším že pracovní tlak má být 0,09-0,1MPa, tak nějaký takový který by spínal třeba při 0,07 nebo tak nějak. Chtěl jsem nějakým způsobem zprovoznit kontrolku škrtící klapky na něco co neumí diagnostikovat BMM a tohle mě napadlo (případně jestli vás nenapadá něco jiného)
No počkej ty se ptáš na snímač tlaku paliva ale mícháš do toho škrtící klapku to nechápu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.9.07, 17:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: tlakový spínač
Kristensen píše: cyz píše: Nevíte někdo jesli se dá sehnat nějaký tlakový spínač který by se hodil na snímání tlaku paliva u mono-motronicu? Tuším že pracovní tlak má být 0,09-0,1MPa, tak nějaký takový který by spínal třeba při 0,07 nebo tak nějak. Chtěl jsem nějakým způsobem zprovoznit kontrolku škrtící klapky na něco co neumí diagnostikovat BMM a tohle mě napadlo (případně jestli vás nenapadá něco jiného) No počkej ty se ptáš na snímač tlaku paliva ale mícháš do toho škrtící klapku to nechápu.
Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)
|
17.9.07, 21:26 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to ti pude změřit asi hodně špatně, tlak v potrubí je hodně proměnnej v závislosti na zatížení motoru, při zátěži by ti asi ta kontrolka svítila furt, spíš jako lepší nápad by bylo použít ju na kontrolu filtru vzduchu, kde se dává čidlo podtlaku mezi sání motoru a filtr, jak je filtr zasranej, tak se zvetší podtlak a čidlo sepne.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.9.07, 05:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: tlakový spínač
cyz píše: Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)
neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...)
ja by som skôr išiel týmto smerom.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.9.07, 06:45 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: tlakový spínač
michalkatka píše: cyz píše: Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1) neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...) ja by som skôr išiel týmto smerom.
Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju.
Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám.
|
18.9.07, 11:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: tlakový spínač
cyz píše: michalkatka píše: cyz píše: Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1) neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...) ja by som skôr išiel týmto smerom. Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju. Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám.
neviem či to bolo už z továtne, ale RJ túto vlastnosť má, možno stačí na konektore násjť ten správny pin a máš to...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.9.07, 11:47 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: tlakový spínač
michalkatka píše: cyz píše: michalkatka píše: cyz píše: Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1) neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...) ja by som skôr išiel týmto smerom. Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju. Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám. neviem či to bolo už z továtne, ale RJ túto vlastnosť má, možno stačí na konektore násjť ten správny pin a máš to...
To by bylo úplně super. Máte někdo zkušenosti s technickou podporou firmy Bosch? Že bych tam zkusil napsat, jestli to má vůbec smysl...nebo zkusím přímo podporu Škoda auto, ti jsou prý velice ochotní.
|
18.9.07, 12:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: tlakový spínač
cyz píše: michalkatka píše: cyz píše: michalkatka píše: cyz píše: Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1) neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...) ja by som skôr išiel týmto smerom. Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju. Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám. neviem či to bolo už z továtne, ale RJ túto vlastnosť má, možno stačí na konektore násjť ten správny pin a máš to... To by bylo úplně super. Máte někdo zkušenosti s technickou podporou firmy Bosch? Že bych tam zkusil napsat, jestli to má vůbec smysl...nebo zkusím přímo podporu Škoda auto, ti jsou prý velice ochotní.
to neviem, ale v škode záleží na tom na koho natrafíš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.9.07, 12:15 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: tlakový spínač
Tak na technické podpoře Škoda Auto mi poděkovali za důvěru ve značku Škoda a poslali mě do autorizovaného servisu kde mi prý to zapojení na indikaci nouzového režimu udělají což asi nebude to pravé ořechové. Takže opravdu nevíte někdo jakým způsobem by toto šlo zapojit?
|
19.9.07, 14:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: tlakový spínač
cyz píše: Tak na technické podpoře Škoda Auto mi poděkovali za důvěru ve značku Škoda a poslali mě do autorizovaného servisu kde mi prý to zapojení na indikaci nouzového režimu udělají což asi nebude to pravé ořechové. Takže opravdu nevíte někdo jakým způsobem by toto šlo zapojit?
niekde pozriem, mal by som mať podrobný rozpis aj s blokovými schémami RJ Bosch, snáď to ešte nájdem...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.9.07, 18:23 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: tlakový spínač
michalkatka píše: cyz píše: Tak na technické podpoře Škoda Auto mi poděkovali za důvěru ve značku Škoda a poslali mě do autorizovaného servisu kde mi prý to zapojení na indikaci nouzového režimu udělají což asi nebude to pravé ořechové. Takže opravdu nevíte někdo jakým způsobem by toto šlo zapojit? niekde pozriem, mal by som mať podrobný rozpis aj s blokovými schémami RJ Bosch, snáď to ešte nájdem...
Tak se po tom pls. zkous mrknout. dík
|
20.9.07, 05:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|